X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתניהו מצייר עצמו ואת "הליכוד" כ"ימין", אולם, ברור לחלוטין כי מי שמאפשר בניה והשתלטות פלשתינית על שטחי יהודה ושומרון אינו יכול להיקרא "ימין" בשום פנים ואופן!
▪  ▪  ▪
נתניהו. הטעיה והונאה [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
איתות ברור
מינוי ח"כ אמיר אוחנה לשר המשפטים במקום המועמד הטבעי, השר יריב לוין, הוא איתות ברור חד-משמעי של נתניהו למערכת המשפטית כי הוא מוותר על "פיסקת ההתגברות" ולא יחוקק אותה! גלוי וידוע כי בלעדי פיסקה זו "שלטון הימין" הוא בגדר אחיזת עיניים ואשליה אופטית.

מזעזע לקרוא מדי פעם מחדש על הפעילות הפלשתינית הקדחתנית אל מול מחדלי ממשלת ישראל אחוזת השיתוק. מזעזע לקרוא על חוסר המעש הישראלי אל מול "תוכנית פיאד" (ע"ש סלאם פיאד, לשעבר ראש-ממשלת הרשות הפלשתינית), שבמסגרתה קובעים הפלשתינים עובדות בשטח סי: מקִימים בתי ספר, מותחים קווי מים, סוללים כבישים ומקימים מבנים בצמוד לישובים ישראלים. זריקות האבנים ובקבוקי התבערה עוד יגיעו בהמשך.
כשמדובר בבניה ובהשתלטות פלשתינית על האדמות - אין מינהל אזרחי, אין משרד חקלאות ואין גם משרד הביטחון. כל הגופים השלטוניים האלה מתאיידים לפתע כשמדובר בהשתלטות ערבית על השטח. אף גורם ישראלי אינו מוציא צו פינוי, ואף כוח של מג"ב אינו מוזעק כדי לפנות את הפולשים.
מה שיש ומה שמתרחש היא רשלנות פושעת ושערורייתית אל מול גזילת הקרקעות, הבנייה הערבית הבלתי-חוקית וההתפשטות הטריטוריאלית הפלשתינית הבלתי-נפסקת. אוזלת היד הממשלתית היא שערורייה והפקרות שאין כדוגמתה, והערבים מנצלים זאת עד תום - עד תום השטח.
עם התפוצצות המשא-ומתן בין "הליכוד" ל"ישראל ביתנו" הכריז-האשים ראש-הממשלה כי "אביגדור ליברמן הוא חלק מגוש השמאל". המשתמע מדברים אלה הוא שנתניהו מצייר עצמו ואת "הליכוד" כ"ימין". אולם, ברור לחלוטין כי מי שמאפשר בניה והשתלטות פלשתינית על שטחי יהודה ושומרון אינו יכול להיקרא "ימין" בשום פנים ואופן!
ערב הבחירות לכנסת שנערכו לפני כ-4 שנים נערך עימות טלוויזיוני מקרי בין רה"מ נתניהו לבין בוז'י הרצוג, ראש האופוזיציה דאז. בעימות זה תקף נתניהו את הרצוג ושאל אותו מדוע הוא (הרצוג) מתנגד לבנייה ליהודים בירושלים (המזרחית). הדבר המדהים הוא שבאותו הזמן ובאותה השעה כבר הייתה הקפאה של הבנייה ליהודים בירושלים, הקפאה הנמשכת עד עצם היום הזה תחת שלטון נתניהו! גם ממקרה זה ניתן ללמוד את שיטת ההטעיה וההונאה שנתניהו מבצע במשך תקופה ארוכה ונוקט בה כלפי בוחריו הפוטנציאליים. הוא, שמקפיא את הבנייה בירושלים, עוד מעז להציג את האחרים ככאלה המתנגדים לאותה בניה... והכל כדי לתאר עצמו כימין לאומי וחזק ולצבור קולות מקרב אנשי הימין. מדהים!
השורה התחתונה
רק לפני שבועות אחדים נפגש ראש-הממשלה עם נשיאת בית המשפט העליון ל"דו-שיח מכבד", כלשונו. ההמשך לא אחר לבא: מינוי ח"כ אמיר אוחנה לשר המשפטים, במקום המועמד הטבעי, השר יריב לוין, הוא איתות ברור וחד-משמעי של נתניהו למערכת המשפטית כי הוא מוותר על "פיסקת ההתגברות" ולא יחוקק אותה! גלוי וידוע כי בלעדי פיסקה זו "שלטון הימין" הוא בגדר אחיזת עיניים ואשליה אופטית.
שר המשפטים הטרי, אמיר אוחנה, יכול כמובן לחשוב כי הממשלה אינה חייבת תמיד למלא את כל החלטות בג"ץ, אולי באמצעות פיסקת ההתגברות, אך אוי ואבוי לו אם יאמר זאת בפומבי, שהרי הוא יינזף מייד בידי ראש-הממשלה. כי מי שקובע בסופו של דבר את המדיניות אינם שרי "הליכוד" או חברי הכנסת של מפלגה זו, שהם בעיקרם באמת אנשי ימין, אלא ראש-הממשלה בלבד, אשר משמש כמטחנת-נייר וכמכסחת-דשא לכל הצעות החוק. ההחלטות הקובעות מתקבלות על-ידי נתניהו אשר מהווה את "השורה התחתונה" הגוזמת ומקצצת את כל הרעיונות הטובים ואת כל הצעות החוק שח"כי "הליכוד" מציעים.
אל מול "תוכנית פיאד" הפלשתינית מעמיד נתניהו תוכנית מושלמת של הונאת בוחריו. ללא הרף הוא מטפטף לציבור כי הוא "ימין" ואפילו "ימין חזק"... אבל מי שמרים ידיים ונכנע כלפי גזילת הקרקעות וכלפי שלטון בג"ץ אינו יכול להיקרא "ימין" בשום פנים ואופן!
הארץ נלקחת ונגזלת מאתנו ונעלמת אל מול עינינו; הקרקע נשמטת מתחת לרגלינו --- וראש-הממשלה ניצב בפני הציבור ומכריז ללא-הרף כי הוא "ימין" -- האם תתכן הונאה גדולה מזו?

תאריך:  18/06/2019   |   עודכן:  18/06/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו וההונאה הגדולה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
משיח שקר
יוסי מ.  |  18/06/19 15:19
 
- אתה לא נח ולא שוקט. הנך
כורדי?  |  18/06/19 21:06
 
- בנה של אגדה לחברים.....
יוסי מ.  |  19/06/19 06:23
2
צודק 1,000 אחוז ל"ת
רמי רצון  |  19/06/19 05:00
3
ברור שביבי שמאל
סתם אני  |  19/06/19 06:10
4
ביבי
שמחה חן  |  20/11/19 17:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
גורמים בפתח טוענים כי מחמוד עבאס מתכנן הסלמה בשטחי הגדה נגד כוחות צה"ל לקראת ועידת בחריין בין היתר כדי להסיט את הזעם ברחוב על השחיתות ברש"פ לעבר ארה"ב וישראל. הדרג המדיני חייב להזהיר את יו"ר הרש"פ ולתגבר את כוחות צה"ל בגדה בהתאם כבר בימים הקרובים
דני סימן
כשקבעו את אותם הכללים, הציפייה הייתה שצדדים לסכסוך יסכימו להתנהל לאורם    אלא שהכללים נוסחו בהתאם לערכים המאוד נאורים של התרבות הליברלית המערבית ולא כל מדינות העולם שותפות לראייה הפילוסופית הזו
יורם אטינגר
ב-2019 לאור האינטרסים האמריקנים במזרח התיכון ההפכפך והאלים; על-רקע הכרת ארה"ב בחיוניות האסטרטגית הגוברת של ישראל בהגנה על אינטרסים אלו מול איומים מתעצמים; יש להחיל את ריבונות ישראל - לפחות - על רכסי ההרים ביו"ש כביטוי לאינטרס ביטחוני משותף לישראל ולארה"ב
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס מודאג מהזעם העממי נגד השחיתות בצמרת הרש"פ ומנסה לרכך אותו. גורמים בפתח טוענים כי מקור ההדלפות על השחיתות הוא בצמרת פתח בעקבות בריתות חדשות שנעשו במסגרת קרב הירושה
עו"ד אברהם פכטר
ההברקה העלובה והעצובה של בוגי יעלון, שהשווה הבחירות בליכוד לבחירות בחמאס    רמטכ"ל ושר ביטחון שהפך לפוליטיקאי קטן, מתוסכל וממורמר    ואל תשכחו, לבד עם המפלגה שהקים - לא עבר את אחת אחוז החסימה ועדיין שקוע בצוללותמן.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il