X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התקשורת הבריטית מדווחת שמאמן ליברפול דחה את הצעת ווסטהאם להעביר את הישראלי לאנפילד תמורת הוולשי, שכבר סיכם את תנאיו בשורות האדומים
▪  ▪  ▪
בניון. הדרך ארוכה לאנפילד [צילום: AP]

ווסטהאם הציעה לליברפול טרייד של יוסי בניון תמורת קרייג בלאמי, הצעה שנדחתה על-ידי מאמן האדומים, רפא בניטז, כך מדווחת היום (שבת) התקשורת הבריטית.
אחרי שכבר דווח ששני המועדונים סיכמו להעביר את הישראלי לאנפילד תמורת ג'יבריל סיסה, האחרון הפיל את העסקה כשעבר למארסיי ביחד עם בודווין זנדן ההולנדי.
המעבר של החלוץ הצרפתי לוולודרום הניע את ווסטהאם להציע לליברפול את בניון בתמורה לבלאמי, הצעה שעל פי ההערכות באנגליה, נדחתה מאחר ובאנפילד מעריכים את שוויו של הוולשי בכ-8 מיליון ליש"ט ואת הישראלי בכ-3.5 מיליון בלבד.
בלאמי שנחוש לעזוב את האדומים בעקבות הגעתם של פרננדו טורס ואנדריי וורונין לאנפילד, כבר סיכם את תנאיו בווסטהאם אחרי שנפגש עם נציגי הקבוצה והביע את הסכמתו להגיע לאפטון פארק תמורת משכורת של 70,000 ליש"ט בשבוע ועל מנת לסגור את העסקה, על הפטישים להגיע לסיכום עם ליברפול על סכום ההעברה.
הלונדונים היו שמחים להעביר את קפטן נבחרת ישראל בטרייד תמורתו של בלאמי, אלא שבניטז לא כל-כך מתלהב מההצעה למרות שהוא מחפש עדיין 2 שחקני כנף כדי לחזק את הסגל לקראת תחילת העונה הבאה. עם זאת ייתכן שהספרדי ייענה אם הפטישים יצרפו כסף להצעה.
בלאמי מעוניין במיוחד להגיע לווסטהאם לאחר שקרלוס טבז נמצא בדרך הבטוחה למנצ'סטר יונייטד, מה שיפנה מקום בחוד של אלן קרבישלי. הוולשי שהחליף את ראיין גיגס כקפטן הנבחרת לאחר שהאחרון פרש, התחיל את הקריירה בנוריץ' סיטי ושיחק גם בקובנטרי, ניוקאסל, סלטיק ובלקבורן, ממנה עבר לליברפול ב-2006 תמורת כ-6 מיליון ליש"ט.
כאשר בניטז נשאל על-ידי כתבים האם הוא שמח בלאמי הוא חלק מהמועדון, ענה הספרדי: "אתה מתכוונים לטורס?". כשהבין שמדובר בחלוץ אתלטיקו מדריד לשעבר, אמר המאמן: "אני שמח שטורס כאן. יש מספר מועדונים שמתעניינים בבלאמי, הוא יודע מה אני חושב עליו. כרגע הוא שחקן שלנו ונראה מה יהיה בעתיד.
"יש לנו מספר שחקנים חדשים וברור שלשחקנים מסויימים בסגל יהיה קשה להסתגל לכך. הדבר היחיד שאני מוכן להגיד בנוגע לסגל זה שפיטר קראוץ' יישאר כאן, כבר אמרתי לו שהוא ייצטרך להילחם על מקומו בהרכב".

תאריך:  07/07/2007   |   עודכן:  07/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוסי בניון תמורת קרייג בלאמי?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יוסי אולי ילד טוב אבל לא מספיק ל"ת
בשביל הכח שנדרש  |  7/07/07 16:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
הנהלת אוניברסיטת אל-אזהר מאשימה את הכוח הביצועי בפריצה למתחם האוניברסיטה ובגניבת חומרים כימיים, אשר ככל הנראה משמשים להכנת חומרי נפץ
ניר יהב
לפי דיווח בעיתון "אל-חיאת", סוריה הסירה מחסומים שהיו מוצבים עשרות שנים בכבישים בדרך לקונייטרה שברמת הגולן והדבר מעורר דאגה רבה בישראל
ניר יהב
האזרח האמריקני-הסורי איברהים סולימאן, אשר ניהל מו"מ עם מנכ"ל משרד החוץ לשעבר, אומר לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי ראש הממשלה הישראלי חלש מבחינה פוליטית ולכן אינו מסוגל להשיג שלום עם סוריה    "אני יודע בודאות שהנשיא הסורי בשאר אל-אסד אמר פעמים רבות בפומבי כי הוא רוצה שלום עם ישראל ואני מאמין לו"
עילי נח סלע
לאנס ארמסטרונג הביא את מירוץ האופניים הטוב בעולם לגבהים חדשים. שערוריות הסמים, האחרונה של פלויד לאנדיס, הרסו הכל. אולי הערב תתחיל מורשת חדשה
תיגל נשיא
אירועי Live Earth יצוינו גם אצלנו, עם הופעות של הדג נחש, טיפקס ואפרת גוש ובהשתתפות לינוי בר-גפן, חיים אתגר ועדן הראל    מוצ"ש בכיכר רבין ת"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il