X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ככל שיזוכה נתניהו מכתב האישום מורכב וסבוך, ככל שיהיה ולא יורשע בעבירה פלילית, המונעת שובו לשלטון ואל שולחן הממשלה, הרי יוכל הוא לשוב בגאון ובראש מורם לכהן בראש ממשלת ישראל, בתום הקדנציה הראשונה לשלטונו של בני גנץ, כראש ממשלה
▪  ▪  ▪
נתניהו. לשוב כמנצח [צילום: גילי יערי/פלאש 90]

אם חפץ חיים הוא בנימין (ביבי) נתניהו ומי המבקש להימנע מלשרך דרכיו, בעתיד, בדרך ובסוג של 'חיים שלאחר המוות' ואם בטוח הוא בחפותו ובצדקת דרכו, הרי עליו להפקיד את מפתחות ראשות הממשלה בשלב זה בידיו של בני גנץ, לתקופה של מחצית קדנציה, להילחם על חפותו ולשוב לאחר מכן וכמנצח אל מימוש האופציה ואל כהונתו כראש ממשלת ישראל, לאחר מכן.
כל דרך פעולה אחרת תציג את נתניהו, באור אפל וכלוזר מוחלט. אין כל ספק ספיקא שהוא, כי על נתניהו לדחות בכל מכל כל כל עסקה מסוג של עסקות הטיעון, ש'מחלקות' ומציעות בידי חפצה ונדיבה הפרקליטויות השונות אם אלה המחוזיות ואם זו של המדינה למי שהוגשו נגדם כתבי אישום.
כל זאת מוצע להם, בלבד, ובלבד שיודו באישומים הנכללים בכתבי אישום אלה או בכתבי אישום מתוקנים וצמוקי אישום, ביחס ובהשוואה לכתבי האישום המקורים ובתנאי - בתנאי שיודו הם באישומים המצומצמים והצמוקים בכתבי האישום המתוקנים ויפה, יפה שעה אחת קודם.
זוהי דרכן של הפרקליטויות השונות, 'המאיימות' בפועל ולמעשה על נאשמים בכוח, בהתמשכות הליכים משפטיים, משך שנים הרבה ובעוד 'איומים', גלויים או סמויים. 'איומים' ממשיים אלה, אינם מותירים ל'נאשמים בכוח' אלה, כל ברירה שהיא, אלא לקביל ולהסכים לביצוען של עסקות טיעון אלה עם הפרקליטויות השונות ולהודות בשארית האישומים המצומקים, שנותרו והנכללים בכתבי האישום המתוקנים.
כך משיגה המדינה, כמאשימה מן הפן הסטטיסטי הישג גדול ומרובה של הרשעות. יודגש ויצוין, כי מדובר בהרשעות שהינם תוצאות של הליכים משפטיים, שבהן - בדרך כלל - לא התקיים הליך מסודר, עד תום; לא התקיים הליך של הבאת ראיות, מטעם שני הצדדים. כמו-כן אין מדובר בהליך שיפוטי שהסתיים בהרשעה, שמקורה בהעדפה שיפוטית של שופט או שופטת שדנו בכתבי אישום אלה והעדפה גרסת הנאשם על פני זו של גרסת המאשימה, או היפוכם של דברים.
בעסקות טיעון שכאלה, מובאים כתבי האישום המתוקנים בפני השופטים או השופטים. לאחר שמזהירים השופטים את הנאשמים, שאינם מחויבים לקבל את עסקות טיעון אלה, הרי הם - ברוב המקרים - מקבלים עסקות טיעון אלה, מאמצים אותם אל לוח ליבם ומרשיעים נאשמים אלה בעסקות הטיעון. לאחר מכן, גוזרים הם עליהם את העונש הראוי והמתבקש, כתוצאה מכך, לאחר שמיעת טיעוני שני הצדדים לעונש.
נדירים, עד כדי איפוס סטטיסטי של ממש, מצבים, בהם דוחים שופטים ושופטות עסקות טיעון שכאלה, המוגשות הם, מלפניהם ואינם מאשרים אותם כלל, תוך אימוצם אל לוח ליבם. ראש ממשלת ישראל המכהן - כיום ופועל, בנימין (ביבי) נתניהו - אינו יכול לבחור לעצמו, בדרך זו אם חפץ המשך חיים פוליטיים הוא ואם בטוח הוא בחפותו.
מאחר שבמצב הדברים הקיים, יקשה עליו אם יוכל הוא, בכלל לנהל מאבק משפטי רצוף, תכוף ויומיומי שימנע את הפיכת כתב החדשות הקיים ועומד מולו לכתב אישום, בעת היות מכהן כראש ממשלה, במשרה מלאה, (אם בכלל יוחלט להגיש נגד נתניהו, בתום השימוע שיתקיים לו, כתב אישום), הרי מן הראוי והמתבקש הוא, כי יפקיד את משרת השר הבכיר המגיעה ל'ליכוד', בממשלת האחדות הצפויה, בידי מי מנאמניו.
ככל שיזוכה נתניהו מכתב האישום מורכב וסבוך, ככל שיהיה ולא יורשע בעבירה פלילית, המונעת שובו לשלטון ואל שולחן הממשלה, הרי יוכל הוא לשוב בגאון ובראש מורם לכהן בראש ממשלת ישראל, בתום הקדנציה הראשונה לשלטונו של בני גנץ, כראש ממשלה.
נכון הוא הדבר, כי מעתה ואילך יצטרך בנימין (ביבי) נתניהו לשנות את האסטרטגיה והטקטיקה שבהן נקט הוא, עד כה. כעת, תחת לפעול לכאורה בסחבת, הרי מוטל עליו מכאן ואילך לפעול, כדי להחיש את ההליכים המשפטיים הצפויים להתנהל נגדו. כך יוכל הוא מהר, ככל האפשר להגיע לתוצאות משפטיות מהירות בכל הקשור והנוגע להליכים המשפטיים הקיימים והצפויים לו, בעקבות שינוי דרך התנהלותו המשפטית, באופן קיצוני ושונה של ממש, מהדרך המשפטית בה נהג הוא, עד כה.

ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ונוטריון, מתמחה - בין היתר - בתחום דיני לשון הרע, משפט פלילי לסוגיו השונים ובכללם: שחרורים ממעצר, ייצוג בתיקים פליליים מסובכים, בענייני הלבנת הון ובאישומי מיסוי פליליים.
תאריך:  22/09/2019   |   עודכן:  22/09/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא לעסקת טיהור נתניהו; כן למלחמה על טיהור השם
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
הפקדת
באום  |  22/09/19 17:30
 
- ד"ר שטנגר איננו מציע לתת לגנץ
בני בנקר  |  22/09/19 22:29
 
- אני מאמין
באום  |  22/09/19 23:34
 
- ד"ר שטנגר לא מעניין כאן
טובת המדינה  |  23/09/19 00:48
 
- דעתם של מר באום ושל "טובת
אלי נמט  |  23/09/19 05:59
 
- נתניהו לא יזכה למשפט הוגן
שמואל א'  |  23/09/19 06:18
 
- אין סיכוי שיסתיים תוך שנתיים
חחחש  |  23/09/19 08:13
2
גם אם יזוכה הוא ינוטרל לתמיד
חחחחש  |  23/09/19 05:19
 
- כל מה שכתבת מדוייק למעט
בן של שופט  |  23/09/19 08:58
 
- פנסיה תקציבית
אבנר א.  |  30/04/20 08:13
3
אם יתקיים משפט הפרקליטות תמשו
אותו לפחות 4 שנים  |  23/09/19 09:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
יוסי דר
זכותו המלאה של נתניהו להילחם על חפותו כמיטב כשרון פרקליטיו    התנהלות הפרקליטות והמשטרה במהלך איסוף הראיות אינה חפה מפגמים שורשיים - סוגיית עדי המדינה היא רק דוגמה אחת לכך
דן מרגלית
יש לכחול-לבן מה להציע למרכיבים מסוימים במחנה הימין המצהיר אמונים מבישים לביבי    זו פשרה קשה אבל לגיטימית לגמרי
דן מרגלית
הורד מעל כתפיך את עומס התיקים הפליליים, עשה שבתך עם שרה ויאיר ואבנר, אולי גם תזמין קצת את נועה בכורתך?
צ'לו רוזנברג
תוך 4 חודשים נערכו שתי מערכות בחירות שוודאי עלו לקופת המדינה הון עתק, גרמו להתלהמות שמזמן לא הייתה, וגרמו לשיסוי והסתה מן המכוערים שהיו    הסיבה היחידה לכך היא סירובו של נתניהו להיפרד מכיסא ראש הממשלה ביודעו שבסבירות גבוהה מאוד הוא יצטרך להתמודד עם שלושה כתבי אישום קשים העלולים/עשויים לשלוח אותו לכלא
דן מרגלית
יש הטוענים כי בני גנץ הצליח בכך ששמר על רמה מסויגת של ביקורת אישית על ביבי    אני הייתי בדעה שטעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il