X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
במעשיו האחרונים הוא פועל כעבריין עם חזקת החפות הרי הוא יודע שד"ר אביחי מנדלבליט ושי ניצן וליאת בן-ארי לא תפרו לו שום תיק
▪  ▪  ▪
נתניהו. מסוכן לישראל [צילום: מארק ישראל סלם]

בנימין נתניהו-ירבעם עלול לפלג את ישראל. אולי לא בשטח אלא בהוויה הציבורית-יהודית. אפילו הוא חף מפשע היה צריך להתפטר למען שלטון החוק והמנהל התקין. הוא מתנהג כמו האם המשקרת במשפט שלמה. האם האמיתית הייתה מוותרת על העולל ובלבד שיחיה. ביבי נקרא על-ידי אוהדיו כחגי סגל עורך "מקור ראשון" להתפטר אף שהימין מאמין לו משום-מה.
במעשיו האחרונים הוא פועל כעבריין עם חזקת החפות. הרי הוא יודע שד"ר אביחי מנדלבליט ושי ניצן וליאת בן-ארי לא תפרו לו שום תיק. אולי להפך, אם מביאים בחשבון שמנדלבליט החליט לא לחקור את ביבי בשני תיקי הצוללות - 3000-א' על הצוללות הישראליות, צוללות-ב' על הצוללות המצריות (המצריות התרחש לפני הישראליות. ואגב ביבי, מדוע שיקרת למשה יעלון שלא נתת למספנה הגרמנית היתר לצוללות המצריות?)
ביבי חטף עם שלם. חלק ניכר מבני הערובה שבידיו - 33 מ-120 אזרחים לפי סקר ערוץ 12 - תומכים בו. זו מעין "תסמונת שטוקהולם". מאפיין של שבויים שמתאהבים בחוטפים שלהם. אין מה לעשות.
צריך להודות שהתנהגותו של ביבי מעוררת שאט נפש, אבל 31 ח"כי הליכוד עלובים ממנו. כפי שאמר בהקשר אחר לגמרי גדול התנאים בדורו רבי יוחנן - "ליסטים בלסטיותו יודע". הוא מוכן שיישרף המועדון כדי להציל את עצמו מן הדין. אבל הם מסייעים בידו לשרוף את המועדון כדי שהוא לא יעמוד לדין.
הגיעו מים עד נפש. הוא מסבך את ישראל מול אירן בסוריה; הוא מבלבל את המוח וזורה חול בעיניים בהבטחה מיותרת לסיפוח בקעת הירדן; הוא טרפד סיכוי להעלאת דרג היחסים עם מרוקו מפני שהדליף לצרכיו הפוליטיים כי הנה זה עומד לקרות, וגורש במקלות מצפון אפריקה. ביבי ממש מסוכן לישראל.
תרשו לי חוות דעת מניסיוני כ"סופר המדיני של 'הארץ'" מאז 1969: איני מאמין לסיפור שביבי רצה להגיע לכינוס של ראשי מדינות נאט"ו בלונדון, אבל הודיע מאוחר ולא נתאפשרו סידורי ביטחון מתאימים. אין דבר כזה כשמדובר בראשי מדינות, ועוד מדינות בנות ברית וכה מפותחות. מנהיגי המדינות האלה פשוט לא רצו אותו שם. אצלם הוא כבר בשלבי פרישה. לכן נאלץ לטוס עד ספרד לפגוש בשר החוץ האמריקני מייק פומפיאו, אותו רצה לפגוש בלונדון ולא נתאפשר לו, ומכאן היהירות הפוליטית גרמה לכך שמלך מרוקו לא רצה לשמוע מהם.
גם מפזר אשליות. כמו למשל שיעשה ברית הגנה עם ארצות הברית. שום סנאט אמריקני לא יאשר צעד כזה, ובכלל מה ערכו בימיו של דונלד טראמפ הנמלט מכל מחויבות אמריקנית במזרח התיכון?
כדי לגונן על ישראל וכדי להציל את הליכוד צריך לפרוץ זמנית את המסגרת. "עת לעשות ל-ה' - הפרו תורתך". לא רק תורת ישראל מתעבת את השוחד. גם התורה הליברלית של זאב ז'בוטינסקי ומנחם בגין. גדעון סער, קום שבה שבייך כאילו היית בן אבינועם (פרפרזה משירת דבורה). אם תצטרף לממשלה החלופית הליכוד לא יתפרק. ברגע שביבי יסולק רוב מכריע של הסיעה יבוא אחריך. גם מירי רגב.
[פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית]

תאריך:  08/12/2019   |   עודכן:  08/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו, ירבעם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אם הוא פושע אתה בוודאי פושע
גרגמל...  |  8/12/19 22:04
2
נתניהו ירבעם ? מרגלית צדיק ??
יצחק הורניק  |  9/12/19 02:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
מירב ארד
רה"מ הביע תקוה "שהשכל הישר יגבר וסוף-סוף תושג האחדות הרצויה"    לגבי המצב בדרום אמר: "צריך נגיע למבצע גדול בעזה, לא תהיה הסדרה אם הירי לא יפסק סופי"
מירב ארד
הוסיף: "חושש שאנחנו מעבירים את השלטון לשמאל על מגש של כסף"    על גדעון סער: "רק יעלה ויתחק"
איציק וולף
לנוכח ההערכה שכחול לבן לא ייעתרו לממשלת אחדות בראשותו קרא ראש הממשלה לערוך בחירות אישיות בינו לבין יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ    "אני בעד שהעם יחליט ולא אף אחד אחר - גם לא התקשורת"    בנט: נתמוך בבחירה ישירה
איציק וולף
יו"ר הכנסת דחה את יוזמת ח"כ בר-לב שביקש להטיל על אדלשטיין את הרכבת הממשלה ואמר כי הדרך היחידה למניעת הבחירות היא בהקמת ממשלת אחדות עד ליום רביעי
יצחק מאיר
מה נשאל, ואת מי, נדבר לקירות, וכבר צי כיכרות הבחירות דוהרות ועגלונים מצליפים בפנים נוהרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il