X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
משלא ניתן לפעול בדרך של שינוי ההרכב, הדרך בה נוקטים כעת ספקי המזון, היא דרך מחיר הצרכן
▪  ▪  ▪
מחוייבים לסמן [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

יצרניות המזון והיבואנים מחויבים לסמן את מוצרי המזון עתירי השומן והנתרן בסימון אדום בולט בחזית המוצרים. האחרונים הפעילו את מיטב הקשרים ומוחות הלוביסטים על-מנת לעכב ולדחות את רוע הגזירה, אולם משהתקבלה ההחלטה, עשו פעולות משמעותיות מצידן להיערך לנושא ולבצע את ההתאמות הנדרשות, פעולה אשר יכולה הייתה להיעשות כבר לפני-כן, אך טוב מאוחר מאשר אף פעם לא.
מנגד, ישנם מוצרים אשר לא ניתן להפחית את אחוז השומן והנתרן, שהרי אז, הם יהיו לגמרי מוצר אחר, כמו לדוגמה גבינה צהובה עמק, אשר תכולת השומן בה הוא 28% וכל הפחתה באחוז זה תשנה לגמרי את טעמו, אז מה עושים?
משלא ניתן לפעול בדרך של שינוי ההרכב, הדרך בה נוקטים כעת ספקי המזון, היא דרך מחיר הצרכן - גבינת עמק במשקל 400 גרם שנמכרה בשוטף במחיר של 22 שקלים מוצעת כעת במבצע (ביינות ביתן) במחיר של זוג ב-30 שקלים, כלומר בהנחה של 32% וכל זאת על-מנת לעשות חסימה והחדרה של המוצר בכוח למקררים שלנו, מתוך הנחה סמויה (ונכונה) שתהיה ירידה בביקוש הרגיל למוצר מצד אנשים שרגישים למדבקות.
אין ספק שבעתיד הקרוב ואולי גם בהמשך, נראה לא מעט פעילויות שיווקיות סביב מוצרי המדבקה, על-מנת לנסות ולטשטש והקהות את השפעתן על הרגלי הקניה שלנו.

תאריך:  18/12/2019   |   עודכן:  18/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך מתמודדות היצרניות עם המדבקות האדומות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
על איזה הוזלה אתם מדברים
דודו מהשרון  |  19/12/19 14:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
אין ספק שאמזון בהחלטתה לאפשר משלוח חינם בהזמנות מעל 49 דולר, מבצע שנכון לעכשיו ממשיך, נוגסת נגיסה משמעותית גם בתחומים אחרים, כמו תחום הפארם, בישום, טואלטיקה, מוצרים לטיפול בשיניים/בפה וגם בתחום טקסטיל הבית ובעיקר בתחום המגבות
יובל לובנשטיין
נראה שההזמנות ברשת ובדיקת המחיר המוצע בארץ לזה המתקבל ברשת, מתחיל להיהפך לסוג של רפלקס מותנה, דפוס החייב להילקח בחשבון על-ידי בעלי העסקים ולהיערך לקראתו
יעקב אחימאיר

מוזר עד כמה נתניהו, הפוליטיקאי המיומן ביותר כאן, וגנץ, רמטכ"ל לשעבר, הניחו לליברמן לעשות כאוות נפשו למען מפלגתו, במסווה של הטפה לממשלת אחדות. מצב השוויון, כמעט, בין שני הגושים, אפשר לו להידחק בין שני ההרים, ולהפיק רווח פוליטי
נסים ישעיהו
המאבק הזה בין יעקב לעשו יכול שיתחולל בתוך עם ישראל ולענ"ד זה מה שקורה אצלנו במדינת ישראל. המדרש מבקר את יעקב על ניסיונו למצוא חן בעיני עשו והוא מצטט כביכול את הקב"ה הנוזף ביעקב על שהשפיל עצמו בפני עשו
עו"ד יוסף ויצמן
השופט עודד מאור פוסק לראשונה, כי כאשר אחד ההורים מצוי בפשיטת רגל - חובתם לכלכל את ילדיהם תתחלק בהתאם ליכולתם הכלכלית המעשית, כולל לגבי חובות העבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il