X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הסיפור של חנוכה מחליף דמויות אבל העלילה תמיד נשארת גם אנחנו שחקנים באותה עלילה שעדיין לא נגמרת
▪  ▪  ▪
כאז גם היום [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

כמו עכשיו בתחפושת מודרנית חדשה, שוב עמדה מלכות יוון הרשעה על עמך ישראל להשכיחם תורתך ולהעבירם מחוקי רצונך. התפקידים של כולם ידועים, רק המסך והרקע משתנים. הסיפור תמיד אותו דבר רק הדמויות מתחלפות עם השנים. כמו כישוף מתעתע ומחליף פנים, מדלג בין מרוצת הדורות ותמיד ממציא את עצמו מחדש. הסיפור מחליף דמויות אבל העלילה תמיד נשארת.
גם אז בימים ההם הקיפו אותנו כמו להקת זאבים טורפים במסווה של כבשים תמימות, עטופות בצמר רך ולבן וצבועות כולם בדגלי צדק ויושר. הם הגיעו שוב לנסות לשנות אותנו, להחליף לנו תרבות וערכים בכח חוקים ומשפטים עכומים. שוב מבקשים לכלותינו בשיטות מהונדסות ויפות מבית מדרשם של צוררי הדורות. שוב להעמיד אותנו אל מול פני חרב התובעת להתיז או להכנע ולהודות בשלטון המר.
גם בימים ההם ממש כמו בזמן הזה שוב חיות אדם בגלימות מנופחות בגז רעיל של תרבות נכר מתחפשות לדורשי טובתך אבל הם הקובעות לך את הגדרות הטוב. בעוד המולת עולם חדש סוערת מסביב ומבול של כפירה חוטף ילדים, שוב רשעים מתנשאים כגלים נגרשים אל חופינו לעצב מחדש את דמותנו, לחנך אותנו ולגשם את רוחנו כפי דעתם.
גם בימים ההם וגם בזמן הזה - שוב יצורים שתלטנים, חסרי עדינות מוסרית, כופים בכוח זרועות חוקי אנוש את גסותם ואטימותם על אוכלוסייה נרדפת על-רקע דתי. אלפי שנים של ניסויים והם עדיין מתעקשים שנהיה עם כמו כל העמים. שוב מעמידים אותנו בתורות אל מול מקלחות ארוכות של תרבות נכר ותאוות, שוב שדות של מוקשי עבירות ופצצות מחטיאות, בחזית הקרבות נופלים בחורינו לעשרות ומאות. שוב עמנו בין שרידי תנורים, מפוזר אפרם בין טומאת העמים.
פיתויים ואיומים
גם בימים ההם ושוב בזמן הזה - מדעני העולם ונאורי האנושות, שבעים חשיבות עצמית מדושנת, התאחדו לכפות את חוקי הכבידה של מאסת גשמיותם על נשמה רוחנית של אומה שבוערת ישר באש תמיד של נאמנות, באהבה לתורה ובהכנעה של עבדות. הם אינם מסוגלים לאפשר בדעתם סובלנות דתית גם למי שאינו חושב כמותם.
עוד בימים ההם וממשיך שוב בזמן הזה - מאלצים אותנו לכרוע ברך בפני עול שלטון זרים, לקוד כנועים אל מול אויבנו, להשתחוות לאלילי מבקשי רעתנו ולמסור את טובי בנינו לעבודת המולך ולשרתו. לא די שהשליטו את עצמם על ארצנו בעל כורחנו אלא שאנו גם נממן ונישא את נטל הכיבוש הזר על שכמנו.
כבר בימים ההם ועוד בזמן הזה - שוב מסיתים אותנו בפיתויים ואיומים לשתות מבארות מורעלות, להזריק אל דמינו סמי כפירה ופריצות ולנשום אל תוכנו רוחות זרות מזוהמות. הם כבר מזמן לא רוצים שנשב בצד ונשתוק - הם רוצים לטמא בידיים את קדושתנו, ללכלך אותנו ברפש זוהמת פריצותם, להעביר אותנו ממש על דתנו ודת אבותינו.
אחרי מבול של כפירה וסרטי תועבה, אחרי סופות של השכלה ארורה, הם שוב באים בדמויות חדשות מודרניות לטמא את היכל קודשך, לחלל את דביר ביתך, לפרוץ לפני ולפנים של קודש הקודשים ולעכור את פך השמן הטהור שמאיר בליבנו את האמונה הדתית הקדושה שהוצתה מאותה מנורת חנוכה טהורה.
שנזכה כולנו לאור הדעת הטהורה המתנוצץ בחנוכה להיבדל משליחי מלכות הרשעה המבקשים להפוך אותנו לגויים מתורבתים ולעצב אותנו כעם ככל העמים כמו בימים ההם כך גם בזמן הזה.

תאריך:  29/12/2019   |   עודכן:  29/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהרת הזמן של חנוכה - בימים ההם ובזמן הזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
רינה אזולאי
כמה מילים על האנלוגיה בין המלחמה של מתיתיהו ובניו ביוונים, לבין המאבק הרוחני בתקופתנו
מנחם רהט
חנוכה חג יפה כל כך, שכולו הפכים: החילוניות מאמצת באדיקות את החג, והאולטרא-אורתודוקסיה בזה לערכים הלאומיים שמסמל החג שמכוחו "חזרה מלכות לישראל"
אליהו קאופמן
אין לנסות ולערוך קשרים בין חג החנוכה שלנו - החג שבו היהדות ניצלה מכיליון רוחני והדלקה את נרותותיה הרוחניים, לאורות המשטמה הללו, שהדליקו הפורעים באותם "חגי המולד", ימי ה"סלבסטיר" ובימי ה"פסחא"
עידן יוסף
בימי החנוכה מתוגברת תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ וכן מתוגברות תחנות רבות ובהן תחנת ת"א האוניברסיטה הסמוכה למרכז הירידים    לאור אירועי החג הרבים צפוי גודש משמעותי בכלל הרכבות בדגש על תחנות ת"א האוניברסיטה ות"א השלום
שמחה סיאני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il