X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לבנימין נתניהו אצה הדרך הוא מודע לכך, שאפילו טירוף של סיפוח השטחים מהיום למחר ובוודאי לפני הבחירות אינו נראה אפילו לאמריקנים כל השותפים האמריקנים הפעילים במסע הטירוף מביעים את החשש רגע לפני הצלילה בתהום המדמם
▪  ▪  ▪
נתניהו. מודע היטב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

"ההחלטה שלי כדרג מדיני היא רק לספח". משפט זה נאמר בנחישות ובהחלטיות רבה לראשי מערכת הצבא על-ידי ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בהסבירו כיצד הוא רואה את התפקיד שלו כראש ממשלת ישראל וכיצד הוא רואה את תפקידם כאנשי מערכת הביטחון. "אתם, כדרג צבאי תפקידכם להתמודד עם ההשלכות של ההחלטות המדיניות של הסיפוח". זו היא פנינת ההסבר של נתניהו בהבהירו לראשי מערכת הביטחון, שכל אחד מהם חייב לשכלל את אמצעי היישום הצבאי כדי להבטיח את הצלחת מדיניות הסיפוח.
לבנימין נתניהו אצה הדרך. הוא מודע לכך, שאפילו טירוף של סיפוח השטחים מהיום למחר ובוודאי לפני הבחירות אינו נראה אפילו לאמריקנים. כל השותפים האמריקנים הפעילים במסע הטירוף מביעים את החשש רגע לפני הצלילה בתהום המדמם.
האמריקנים, שחגגו עם נתניהו בוושינגטון ברוב פאר לפני מספר ימים, מבקשים לעצור לרגע. ביבי, השבוי במלכודת המשיחית, אינו יכול לעצור אפילו לשנייה בהזרקת הסמים האימתניים - המשכרים והמשקרים - של מדיניות הסיפוח - ומה שיותר סיפוח - לוורידי מערכת הביטחון. לכן הוא חוזר ומחייב את ראשי מערכת הביטחון לשבור את הראש ולדאוג ליישומה של מדיניות הסיפוח, גם בידיעה שקיים מחיר מדמם גבוה הכרוך בכך.
בנימין נתניהו מודע היטב לכך שמדיניות הצבועה בצבע משיחי, המחייב נישול אנשים מאדמותיהם וסיפוח האדמות למדינת ישראל, יש לה השלכות שיתבטאו בהכפפתה של מציאות מדממת רוויית אלימות. אפילו שותפיו האמריקנים מבקשים לקחת רגע של עוצרים וחושבים, אבל הבחירות בעוד כחודש מניעות את נתניהו למהר בריצת אמוק לעבר יעד הסיפוח, ולכו הוא שולח את ראשי מערכת הביטחון להיכנס מיד לגוב האריות המדמם רק כדי ליישם מדיניות סיפוח מסוכנת, בה ביבי תולה את כל תקוותו להצלחתו ביום הבחירות.
בנימין נתניהו משחק כאן עם כולנו. אביגדור ליברמן מוגדר באוצר המילים של ראש הממשלה כאיש שמאל מובהק ומסוכן. למעשה אותו ראש ממשלה השחיל יחד עם קושניר, שותף לעסקי נדל"ן של דונלד טראמפ, לתוך "עסקת המאה" את הרעיון שגובש במקורו על-ידי ליברמן - "אריאל לישראל ואום אל-פחם לפלשתין".
קשה לנתניהו לטרנספר את ערביי חיפה, יפו, עכו ונצרת. אך כדי להחלישם נמצאה הדרך המאפשרת שלילת אזרחות ישראלית מאחיהם, אזרחי מדינת ישראל הערביים, באום אל-פחם וכל כפרי המשולש, ועל הדרך להרעיל את האווירה בהסתה ובדה-לגיטימציה של אותם אזרחי ישראל.
בעסקת נדל"ן של קושניר-טרמפ-ביבי ובהסכמת פוטין החליטו, שהרופא שניתח אותי בבית החולים "וולפסון" בתל אביב והעניק לי חיים, ובזכותו אני מהלך בעשור התשיעי לחיי, הוא כבר אינו אזרח ישראלי. הרופא שהציל את חיי, מבלי לשאול אותו, קובעים לו שהוא אזרח במדינה אחרת, כי הוא ערבי וביתו נמצא בעיר אום אל-פחם.
בשנת 1948 נטלה ממשלה בישראל למעלה מ-75% משטחה של אום אל-פחם. בחלוף השנים ממשלה בישראל ואיש נדל"ן שותף לעסקים של נשיא ארה"ב רוצים להעביר למדינה אחרת את יתרת 25% מהשטח שנותר לאום אל-פחם עם כל תושביה.
אחרי שלקחו שלושה רבעים משטחה של אום אל-פחם ב-1948, היום רוצים לזרוק לידיה של מדינה אחרת את כבשת הרש של מה שנותר עם התושבים. בינתיים צורבים בדעת הקהל בישראל, כי מדובר ב"גַּיִס חמישי", שמסכן את ביטחון המדינה, ורחמנא ליצלן, הוא גם איום דמוגרפי מסוכן לעתידה של מדינת ישראל כמדינת היהודים.
האמת, ש"עסקת המאה" של ביבי-טרמפ-קושניר היא עסקת סיפוח גדולה של שטחים ביהודה ובשומרון, וכן הכשרת הקרקע למתן לגיטימציה למדיניות הטרנספר תוך שלילת האזרחות ממאות אלפי אזרחי מדינת ישראל.

תאריך:  03/02/2020   |   עודכן:  03/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: "התפקיד שלי הוא לספח"
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
התפקיד שלך להשמיץ כרגיל
אוליבר וונדל   |  3/02/20 11:43
 
- תגובת מס' 1פוגעת במדינת ישראל
למגיב מס' 1  |  3/02/20 16:58
2
מה ניתן ללמוד ממך
שמחה חן  |  3/02/20 12:44
3
סיפוח+סיפוח=אסון למדינת ישראל
איצי.  |  3/02/20 17:19
4
אפילו ארה"ב נבהלה מעצמה
ארה"ב נבהלה  |  3/02/20 18:03
5
יהודים וערבים מסרבים להיות אוי
Jews and Arabs  |  3/02/20 19:25
6
כי ביבי הוא מנהיג אמיתי! ל"ת
הוא בעל שם עולמי  |  3/02/20 19:31
 
- אינו רוצה מנהיג מושחת ל"ת
השם העולמי  |  3/02/20 19:47
7
Waiting for Netanyahu ל"ת
Jail  |  3/02/20 19:55
8
איוב המודרני
ב.ל  |  3/02/20 20:33
 
- ב.ל לא קרא את ספר איוב
ב.ל תמיד משתטה  |  3/02/20 22:44
 
- ותפקידו לחבל בסיכוי לשלום ל"ת
ממלא את תפקידו  |  6/02/20 16:46
9
האם נתוני הכתבה אמיתיים?
אבי יאיר  |  4/02/20 17:34
 
- איתן חדל מכתיבתך ... ל"ת
צודק כמו תמיד  |  5/02/20 13:00
10
איתן קלינסקי שיאריך חיים, כותב
בן נאמן  |  4/02/20 18:47
 
- בן נאמן , אתה מבייש את היהדות.
ידידיה.  |  4/02/20 20:29
11
"מחל" זה הזכר של "מחלה"
אובד מדינה  |  4/02/20 21:05
12
מגיב ותיק מגיב חסר תרבות  ל"ת
ותיק חסר תרבות  |  8/02/20 17:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
קובי אפללו
זה הפך בלתי נסבל שקוף ובוטה, הם כבר לא מנסים אפילו להסתיר מהציבור את עמדתם, זו לא עיתונות מעורבת זוהי עיתונות אלימה שקובעת את סדר היום הציבורי על דעת עצמה למען עמדותיה
מירב ארד
הוסיף" נאמנים לדרכנו - ש"ס תלך רק עם נתניהו"    על היריבות עם ליברמן אמר: "זוכר שדרעי וליברמן היו חברים. שיתוף הפעולה איתו היה מהטובים בכנסת"
עידן יוסף
איילת שקד נשארת האהודה היותר במגזר הדתי-לאומי    רוב הציונות הדתית תצביע לימינה, ורק 4.6% לכחול לבן    רק כחמישית לא מחבבים את בנט וסמוטריץ'
עידן יוסף
לפיד האשים את השר רפי פרץ בתמיכה בטבח במערת המכפלה    פרץ: "כשאין ימין ושמאל, מה שנשאר זה רק להסית לפני הכל"    ימינה: לפיד בכל שנותיו באולפנים וככתב בכיר ב'מחנה' לא הגיע לעשירית ממה שהרב רפי עשה"
עידן יוסף
אומר כי התוכנית הסודית למניעת בחירות רביעיות של ליברמן עוברת בסיכום שסוכם בין ליברמן לבין גנץ, לפיד, מרצ, העבודה והרשימה המשותפת    "ש"ס והליכוד הולכים לעבוד יחד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il