"בעולם הישן" היה נהוג להציג מחיר צרכן גבוה ממנו לגזור הנחות. ישנן מספר חברות בישראל אשר משום מה ממשיכות נוהג עתיק זה ובהם המשביר לצרכן, כיתן, סולתם, ורדינון, נעמן ואוריגנלס. חברות אלו עדיין מאמינות שהציבור קונה הנחה ועדיף להציגה באזור 70%-60%.
נו באמת...! עד מתי ימשך הבלוף הזה, שמציג מחיר מופקע ומנותק מכל מציאות, הנחה וכמובן מחשבון צמוד להקלת תהליך הקניה. גם למוכרים בחנויות אלו נמאס מחישוב בלתי פוסק של המחיר "לאחר ההנחה" והם החלו לשים פתקאות קטנות על המוצר "לאחר ההנחה", כלומר גם המוכרים לא מאמינים בשיטה הנהוגה ונראה שכולם התרגלו למצב אנומאלי שכזה.
ריבוי שלטים המבשרים על 70% או 80% הנחה, כבר מזה לא מזיזים לאף אחד ונראה שעדיף להפסיק לבלבל את הלקוחות בשילוט לא אמין שכזה ולהתחיל לעבור לשיטת המחיר, שיטה אשר ברורה לכולם וצורכת פחות עבודה/מוכרים והרבה פחות שילוט שהולך לפח לאחר זמן קצר. בקיצור שיטה יעילה, חסכונית ומובנת לכל.