X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השאלה כבר איננה האם מותר או אסור לבחור - על-פי ההשקפה החרדית, אלא עד לאן מגיעים שקרי המפלגות החרדיות כאשר הן מבזות ומשקרות בשמם של קדושי עליון - שהתנגדו להצבעות הפוליטיות, וטוענות כי הללו "המליצו" להצביע וקראו להצביע להן ה"בבא סאלי" וה"רב מבריסק" הם רק שניים מקדושי העליון שהמפלגות החרדיות מבזות אותם
▪  ▪  ▪
באבא סאלי [צילום: אלמוג סוגבקר/פלאש 90]

המאמר הזה יתפרסם כשכבר לא יוכל לשנות את הצבעתו של מען דהוא ולכן אין לי כאן מטרה להתווכח ו/או להתמקח עם עמיתי החרדים על ההצבעה למערכת הממלכתית או החרמתה. אני רק אצטט את הרב מנחם אלעזר שך שהספיד את האדמו"ר מסאטמר - הגאון רבי יואל טיטלבאום זצקו"ל, ושאמר כי "יבוא עוד יום ומן השמים נדע מי צדק, צד זה או משנהו". ה
מאמר שלי בא אך ורק לחשוף כי ראשי ש"ס ו"יהדות התורה" מנסים לשכנע את הציבור החרדי להצביע להן על-ידי שקרים וזיופים, שגם המפלגות החילוניות לא היו מעזות לעשות כך, מחשש שתיתפסנה בכך שהן מזלזלות באינטליגנציה המינימאלית של ציבור הבוחרים שלהן. רק 72 שנה קיימת המדינה הזו אבל אדריכלי הונאת הציבור מש"ס ומ"יהדות התורה" משקרים לעדר שלהם בשקרים שאפילו היסטוריונים ותיקים לא היו מעזים לספר על קורות האנושות שלפני כשלושת אלפים שנה. אך מעל לכול הרי שהשקרים והזיופים הללו הינם חלק בלתי נפרד מביזיון של גדולי וקדושי ישראל, שמשקרים בשמם לשם אי-בריחת קולות מהחרדים לימין של הליכוד, ל"ימינה" ואפילו ל"עוצמה יהודית".
סיפור ה"בבא סאלי"
רבי ישראל אבוחצירה - הוא ה"בבא סאלי הקדוש זי"ע, היה דמות מופת שאיחדה בתוכה קדושת יתר, קנאות דתית, אהבת ישראל ומופתים גלויים. אבל כנראה שבש"ס של אריה דרעי ונעריו מותר לשקר ולהתעלל בזכרו הקדוש של ה"בבא סאלי", והמפליא הוא שבנו (ה"בבא ברוך") ונכדיו (הרבנים דוד ויקותיאל אבוחצירה) אינם יוצאים לטיהור שמו הקדוש מפחד חרב התקציבים של משרדי ש"ס, וממאכלת המשרות שבידי אריה דרעי! בשנת 1965 חתם ה"בבא סאלי" עם הרב יעקב מוצפי - אב"ד ה"עדה החרדית הספרדית", על יציאתם נגד ההצבעה בבחירות כלשהן במדינת ישראל, ובוודאי אלה שהן לפרלמנט הישראלי.
חתנו של ה"בבא סאלי" - הרב יהודיוף זצ"ל, הוכיח בכתובים על כך שה"בבא סאלי" מנע מתלמידיו להצביע, עד שאחד מהם ננעל ממש על ידו בחדרו! בראשית שנות החמישים ברח ה"בבא סאלי" למרוקו משום שסירב להיענות לבקשת רבנים ספרדים רבים להחליף בתפקיד ה"רב הראשי הספרדי" את המנוח בן ציון חי עוזיאל, שנפטר אז. יתרה מכך, בריחתו הייתה גם משום שלא היה יכול לשאת את הידרדרותה של יהדות מרוקו, במצוות התורה, לאחר שהגיעה לישראל. בנו הבכור של ה"בבא סאלי" - ה"בבא מאיר" זצקו"ל, הביא בכתב כי ה"בבא סאלי" הורה לו לא להצטרף לשום תמיכה בהשתתפות בבחירות כלשהן, ומנגד לאמץ את שיטת אדמו"רות סאטמר, להחרמת הבחירות לפרלמנט הישראלי ולרשויות המוניציפליות.
אבל כל זאת איננו מספיק עבור תועמלנייה הקטנים של ש"ס. הם הציבו את ה"בבא סאלי" בראש הרבנים המחייבים הליכה לבחירות, ואפילו שיקרו כי קרא להצביע אך ורק לש"ס בבחירות 1984, עת הוקמה ש"ס! אבל זה איננו סוף השקר הגלוי. השקר נאלח וקשה יותר. ה"בבא סאלי נפטר ב-8 לינואר 1984 ואילו ש"ס הוקמה אך ורק מספר חודשים אח"כ, ממש סמוך לבחירות 1984, בקיץ הלוהט של שנת 1984! ודבר נוסף, ה"בבא סאלי" היה מתלמידי ה"בעל שם טוב" הקדוש וכך גם הציג את עצמו בפני ה"חזו"ן אי"ש", רבם של הליטאים.
ש"ס עצמה הוקמה על-ידי הרב שך והליטאים כנגד "אגודת ישראל" החסידית. לכזו מפלגה - אנטי חסידית, בוודאי שה"בבא סאלי" לא היה מורה להצביע. האדמו"רים מסאטמר ומחב"ד היו אלה שהוא אחז מהם והם היו בעימות מלא עם העולם הליטאי, במיוחד האדמו"ר מחב"ד. אבל את ש"ס ועסקניה האמת איננה מעניינת אותם ואוי לרבניה הנכבדים שהעלימו עינם מביזויו של ה"בבא סאלי".
וגם "אגודת ישראל"
אבל גם מפלגות "יהדות התורה" אינן רחוקות בתחרות על "ילקוט הכזבים" מול ש"ס. כבר בשנת 1981 זייפו אנשי "אגודת ישראל" את חתימתו של ה"בבא סאלי" בתמיכה בהם, בבחירות 1981, כאשר הוקמה תנועת תמ"י, זו שבראשה עמד אחיינו של ה"בבא סאלי", הלא הוא אהרון אבו חצירה. אנשי "אגודת ישראל" לקחו את חתימתו של ה"בבא סאלי", על קול קורא למען החינוך הטהור, והעבירוה לקול קורא לתמיכה במפלגתם. הקול קורא שלהם לא היה כתוב כמובן בכתב ידו של הצדיק מנתיבות אלא הודפס ומתחתיו הובאה חתימת הצדיק, כאילו היא המשך לקול קורא. גם בבחירות הנוכחיות ממשיכה "יהדות התורה" להשתמש בזיוף הזה, וכך יש לנו שתי מפלגות חרדיות, כש"ס ו"יהדות התורה", הטוענות לשקר, כי ה"בבא סאלי" הורה להצביע להן!
וגם "דגל התורה" במעל
בבחירות הנוכחיות, יותר משישים שנה לאחר מותו של ה"רב מבריסק" והיוותרותו של רק אחד מבניו בחיים (הגאון דוד סוליבייציק שליטא, בן לעלה מתשעים שנה) "נזכרו" ב"דגל התורה" לטעון כי ה"רב מבריסק" הורה להצביע. מסתבר שה"רב מבריסק" מעולם לא היה שייך אי-פעם ל"אגודת ישראל", שהרי אביו (הרב חיים סוליבייצי'ק) לא הסכים שחוג בריסק הליטאי יהיה חלק מ"אגודת ישראל" ואילו הרב זאב סוליבייצי'ק - אותו ה"רב מבריסק", מעולם לא הצביע ומנגד הוא הורה לחוג שלו גם כן לא להצביע. אבל כשהופכים ציבור לעדר כבשים הרי גם בטוחים שהעדר הזה יהיה ינהג בשתיקת הכבשים הידועה.

תאריך:  04/03/2020   |   עודכן:  04/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדבר שקר תרחק
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא מבין
י.א  |  4/03/20 13:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
יהודה קונפורטס
התשובה לכך תלויה במידה רבה בנו, האזרחים, ובשאלה כמה מאתנו ילכו להצביע    במשרדי הממשלה מזהירים שאם לא תהיה הכרעה, המשק עלול להיכנס לקיפאון, שישפיע לרעה גם על התקשוב הממשלתי
עמנואל בן-סבו
תודעה צבאית בצו 8    מטריד, מביך ומדאיג פסטיבל אנשי הצבא לתפקידיהם, דרגותיהם, צבעי תגיהם וכוונותיהם
מירב ארד
ועדת הבחירות עדכנה את תוצאות הבחירות: הליכוד - המפלגה הגדולה ביותר עם 36 מנדטים    בין הליכוד לכחול לבן יש כעת פער של 3 מנדטים בלבד    ש"ס יורדת חזרה ל-9 מנדטים
עידן יוסף
לאחר ספירת 93% מהקולות: גוש השמאל עלה ל-55    הרשימה המשותפת עולה במושב אחד ל-16 על-חשבון הליכוד    נציגי המפלגות הגדולות פועלים למנוע ניסיון לשבש את ספירת המעטפות הכפולות    התוצאות הסופיות - בערב או בלילה
איציק וולף
סיעת כחול לבן התכנסה לישיבה במטה המפלגה    יאיר לפיד: ביבי כהרגלו מיהר עם הכרזת הניצחון    "אין לו ממשלה עדיין. אנחנו נצטרך לראות מה אנחנו עושים, והחלטות אנחנו עושים ביחד"
רשימות נוספות
הנשיא יתחיל את ההתייעצויות ב-10 במרס  /  איציק וולף
נתניהו מסיר את הווטו לצירוף ליברמן  /  עידן יוסף
גנץ: "ניכר שלנתניהו אין אפשרות להרכיב ממשלה"  /  מירב ארד
סוף העוצר  /  דן מרגלית
מחזיקים מים  /  עמנואל בן-סבו
שותפים לחטא  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il