X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
משהו מאוד יסודי משובש אצל חברי כנסת בהנהגתו של גנץ, המוכנים לתת לערבים את האפשרות להכתיב לנו מי יהיה ראש ממשלה, לקבוע בענייני ביטחון, תקציב, חינוך, פיתוח הארץ, הקמת ישובים חדשים וכד'. האם סבורים גנץ וחבריו כי אחרי שהקרבנו עשרות אלפי קרבנות במלחמות עקובות מדם נגד אותם ערבים שילדיהם ונכדיהם יושבים היום בכנסת, עלינו לתת להם זכות להחליט איך נחיה בארץ הזאת?
▪  ▪  ▪
גנץ עם חברי הרשימה המשותפת [צילום: אופק אבשלום]

תוצאות הבחירות האחרונות הראו כי 48% מהבוחרים היהודים בחרו בגוש הימין בראשות נתניהו מול 39% מהציבור היהודי שבחר בגנץ ובחבריו בגוש השמאל.
מדינת ישראל הוקמה על-ידי העם היהודי עבור העם היהודי תוך כדי מלחמה עקובה מדם נגד כנופיות הרצח הערביות בסיוע מדינות ערביות. התחלנו את ההיסטוריה שלנו בארץ הזו לפני למעלה מ-3,300 שנה. ניהלנו כאן שלטון יהודי ריבוני במשך למעלה מ-1300 שנה עד כיבוש הארץ על-ידי הרומאים והחרבת בית המקדש השני.
מאז הקמת המדינה עד השנה האחרונה היה ברור לכל יהודי בישראל כי התושבים הערבים של המדינה אינם יכולים להיות שותפים לשליטה וקבלת הכרעות במדינה. היה ברור לעם היהודי כי הקמנו מדינה יהודית ייחודית כדי להיות אדונים לארצינו ולגורלינו. פתאום מופיע פוליטיקאי טירון, רמטכ"ל לשעבר, ומעיז להכריז כי לערבים יש זכות להשתתף בשלטון.
משהו מאוד יסודי משובש אצל חברי כנסת בהנהגתו של גנץ, המוכנים לתת לערבים את האפשרות להכתיב לנו מי יהיה ראש ממשלה, לקבוע בענייני ביטחון, תקציב, חינוך, פיתוח הארץ, הקמת ישובים חדשים וכד'. האם סבורים גנץ וחבריו כי אחרי שהקרבנו עשרות אלפי קרבנות במלחמות עקובות מדם נגד אותם ערבים שילדיהם ונכדיהם יושבים היום בכנסת, עלינו לתת להם זכות להחליט איך נחיה בארץ הזאת? האם כדי להפיל ראש ממשלה שנבחר על-ידי רוב מכריע של העם היהודי בישראל מוכנים גנץ וחבריו לבגוד בעקרון הריבונות היהודית בארץ ישראל ולחבור לאויבי ישראל? האם תאוות השלטון של הפוליטיקאי הטירון גנץ העבירה אותו על דעתו לחלוטין?
זכות העם היהודי לריבונות מלאה, ללא שותפים, בארץ ישראל היא הבסיס לקיומנו כאן. האם שכחו אנשי כחול לבן את דברי בן-גוריון לנציגי שלטון המנדט הבריטי כי זכות הבעלות של העם היהודי על ארץ ישראל כתובה בתנ"ך? מי שמכיר את התנ"ך יודע שכל מלכי ישראל לדורותיהם מעולם לא איפשרו לשתף בשליטה על הארץ את מי שאינם בני ברית. האם אנשי כחול לבן וחבריהם סבורים שנוותר על זכותינו הבלתי מעורערת לנהל את המדינה ולשלוט בה כמדינה יהודית? האם גנץ וחביריו סבורים בסכלותם כי יש להם זכות אפילו להעלות את הרעיון של שיתוף ערבים בשלטון? האם הם מאמינים כי יש בכוחם לבצע את האיוולת הזאת ללא התקוממות של רוב העם היהודי בישראל ובתפוצות?
בניגוד לכל עקרונות ההבל והשקר שקנו להם שביתה בתקשורת ובחלק מהמימסד השלטוני בישראל, לערבים אין כל זכות להשתתף בשלטון במדינת ישראל. הערבים אינם חלק מהמדינה היהודית. הערבים נמצאים בארץ הזאת כתוצאה מכניסה בלתי חוקית של מהגרי עבודה במשך תקופה של פחות ממאה שנה לפני הקמת המדינה. השלטון העותומני, ולאחר מכן שלטונות המנדט הבריטי, העלימו עין ואף עודדו הגירה ערבית כמשקל נגד להתיישבות היהודית. לערבים, שניסו במשך יותר מ-100 שנה להשמיד את הישוב היהודי בארץ, אין כל זכות להשתתף בשלטון במדינת ישראל. זכות הבחירה שניתה לערבים עם הקמת המדינה, הייתה טעות שנבעה מחולשתה של ההנהגה המדינית בשנותיה הראשונות של המדינה.
השתתפות המפלגות הערביות בבחירות מקעקעת את השלטון הדמוקרטי של העם היהודי במדינה. הערבים אינם שותפים למטרות היסוד של קיומה של מדינת ישראל. הערבים אינם מסתירים את התנגדותם לעצם הרעיון שמדינת ישראל היא מדינה יהודית. קיומן של המפלגות הערביות כגורם בבחירות משתק את מערכות השלטון ומעוות את רצונו של הרוב היהודי בישראל. הבחירות האחרונות הוכיחו בצורה ברורה כי רוב העם היהודי במדינה מתנגד לשיתוף הערבים בשלטון. אם מה שנקרא גוש הימין לא היה מתמודד בבחירות כאשר כאשר אישומים פלילים תלויים ועומדים נגד נתניהו, יש להניח כי נצחונו של גוש הימין היה מוחץ יותר. אם רוב חברי הכנסת היו בעלי ערכים יהודיים ובעלי חשיבה היסטורית ולאומית, לא היו גנץ וחבריו מעיזים לקבוע שלערבים יש זכות להשתתף בשלטון.
בתחילת תקופת שבי ציון הראשונה, ניסו עמי האזור להפריע להתבססות העולים ששבו מגולת בבל. באותה תקופה לא הייתה לעמי האזור החוצפה לטעון שהארץ שייכת להם. הם ניסו להפריע לביסוס הריבונות היהודית בארץ בצורות שונות. תשובת מנהיגי העם היהודי ששבו לארץ מגלות בבל דחו לחלוטין את שיתופם נציגי העמים השכנים בשלטון בארץ: "ויאמר להם זרבבל... ושאר ראשי האבות לישראל "לא לכם ולנו לבנות בית לאלוהינו..." עזרא ד, 3).
הערבים אינם מסתירים את מטרתם לנצל את הקידמה והרווחה שהביאה מדינת ישראל כדי להשתלט על הארץ בסיוע אויבי ישראל מחוץ למדינה. הערבים באמצעות נציגיהם אינם מסתירים את איבתם למדינה היהודית. מי שטומן את ראשו בחול ומסרב להקשיב להצהרות האנטישמיות והלוחמניות של נציגי הערבים בישראל ייאלץ להתמודד עם מציאות קשה ומסוכנת תוך מספר שנים. ההתנהלות האווילית וחסרת האחריות של פוליטיקאים קצרי ראות, מבולבלים בהשקפתם ומנותקים ממסורת ישראל עלולה להצעיד את הארץ הזאת למלחמה חדשה, קשה מקודמותיה, עם האויב מבפנים.
מי שאינו מאמין בזכותו המוחלטת של עם ישראל לשלוט באופן בלעדי בארץ ישראל, ללא שותפים שאינם בני ברית, אינו ראוי להיות חלק מהמימשל היהודי במדינת ישראל.

תאריך:  15/03/2020   |   עודכן:  15/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מימשל יהודי במדינת ישראל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה זהב. חברי הכנסת
אזרח ישראלי  |  15/03/20 15:20
2
מנהלת הגטו לא תתן לשום אשכנזי
בבר  |  15/03/20 15:55
3
שלטון מחולק לשניים
באום  |  15/03/20 18:07
4
פשיסט תחזור למחילה ל"ת
ערב  |  15/03/20 18:09
5
אין פשוט מזה:רק ליהודים זכות
רותי איזיקוביץ  |  17/03/20 14:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
ד"ר רפאל בוכניק
האמנם סיבוב פרסה אידיאולוגי? המייצג הבולט ביותר של סיבוב הפרסה האידיאולוגי בצמרת "כחול-לבן" הוא משה בוגי יעלון, אשר בלא ניד עפעף קבע ב-12 מארס 2020, בראיון בגל"צ, כי "נקים כל ממשלה שתביא לזה שנתניהו לא יישב על הכסא"
גרשום רוזן
במצב הנוכחי אפשרית קואליציה ראויה אחת ויחידה: של המחנה הלאומי    רק הרכב הקואליציה הזאת לא יאפשר להפוך יהודה ושומרון ל"חמאסטן ב'" ומרכז הארץ ל"עוטף עזה ב'"
מירב ארד
ח"כ עודה: "אנו אומרים לא באופן מפורש נגד ממשלת הימין ובנימין נתניהו"    השר לוין בבית הנשיא: הדרך הנכונה היא להטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה ולהקים ממשלה בהובלתו במהירות"    ח"כ יעלון: "ראינו פגיעה קשה בדמוקרטיה הישראלית"    ריבלין: "מחויבים לקיים תהליכים דמוקרטיים חיוניים גם בשעת חירום"
מירב ארד
רה"מ נתניהו פנה ליו"ר כחול לבן וקרא לו להקים ממשלת אחדות זמנית או עם רוטציה    על-פי ההצעה: רה"מ לא יוכל לפטר שרים מכחול לבן, וכחול לבן לא תוכל להביע אי-אמון בראש הממשלה
מירב ארד
מנכ"ל בית הנשיא הודיעה: "מתכונת התייעצויות תהיה מהירה, מצומצמת ומוגבלת בהיקף המשתתפים    בכחול לבן חוששים מספין של נתניהו ברגע האחרון    ברשימה המשותפת זועמים על נכונות גנץ לקמת ממשלת חירום
רשימות נוספות
ליברמן קורא לקואליציית ליכוד-כחול לבן  /  עידן יוסף
כחול לבן דורשת הצבעה על יו"ר הכנסת  /  איציק וולף
לוי אבקסיס: צו השעה - ממשלת חרום  /  איציק וולף
רמאללה כבר כאן  /  ציפי לידר
ממשלת מיעוט - צעד הרסני   /  עמוס גלבוע
למכור את המדינה  /  אביתר בן-צדף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il