X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הלו רמטכ"לים שימושיים שאנסתם עצמכם לשבת עם האויב, שנזקקתם לחבר מרעיכם כתבלבי החצר שכרעו למענכם כששישה מחלקי גופם נסחבים על אבני המרצפת, כדי להביא אתכם לכס הממשלה, בשקר, ברמייה, באחיזת עיניים, בעלילות שווא, וברוע קיצוני שרק בסרטי אימה ראיתי שכמותם
▪  ▪  ▪
עליכם תזעק ארץ [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

אבטיפוס של היהודי המועיל קיים בכול דור ודור. ניקח לדוגמה יהודי שכזה בשם יוסף פפרקורן שחי לפני כ-500 שנה. יהודי זה חבר למסדר הדומיניקני בקולון שהיה תחת הנהלתו של אבי המנזר ון הוגשטרטן, כומר שונא יהודים מובהק שביקש להוכיח שהיהדות היא דת השטן החותרת תחת הנצרות. יוסף פפרקורן בא לעזרתו וטען כי רצח גוי בידי יהודי נחשב ליהודים כמצווה מבורכת, ודרש מהכנסייה לגרש את היהודים מכול ארצות הנצרות, וסיכם בסיפא תיאולוגי: "כל המתעמר ביהודים עושה את רצון הבורא, כל המיטיב עימם ירש גיהינום. הוא הגיע עד לקיסר מקסימיליאן שצבר ניסיון בגירוש יהודים. הפרשה הזו הייתה מרתקת כי היו מעורבים בה קיסרים, האפיפיור, ראשי כנסייה,...היא נמשכה שנים רבות ועד היום קשה לרדת לתופעה של יהודי הקורא להשמיד את עמו מבלי לאבחן מרכיב של רשע מובנה בנפשו.
כמה דומה, כמה תואם, סוג זה של יהודי, לאלה שאנו מביטים בהם מדי יום (עדיין תמונותיהם בחוצות הערים) שומעים אותם, רואים את התנהלותם, ומשפשפים את העיניים בחוסר אמונה מוחלט. האמת היא, או חלמנו חלום? שלושה רמטכ"לים לשעבר חוברים לאויבים הגדולים ביותר, לשונאי ישראל, שלו היה מתאפשר להם, היו מטביעים את כולנו בנהרות של דם. הדברים הקטנים שנקשר בשמם, כמו טלפונים סלולריים המוגנבים לכלא עבור הרוצחים היושבים שם, שבח לקונטאר שרוצץ ראשה של ילדה קטנה יהודייה, הלל לשהידים ועוד ועוד, זה כאין וכאפס לדמותם הנראית כבן אנוש, וברגע שנקרית השעה, ישלף הפגיון המושחז, וישחט.
הרבי אלופים המועילים, חוברים מכורח קנאתם ושנאתם לנתניהו שהעבירה אותם על דעתם (הם שנשבעו שלא ילכו עם הערבים, כולם ביחד וכול אחד לחוד), לאלה שדם על ידיהם, אפילו בעקיפין, לאלה שמצטלמים עם תמונות של עבדאללה ברגותי שרצח 66 יהודים, של מראוון ברגותי שרצח חמישה יהודים, של אחמד סאדאת רוצחו של השר רחבעם זאבי ועוד ועוד, ואם המחיר הוא שמד על המדינה - אין זה מטריד אותם... העיקר 'רק לא ביבי'.
התקשורת האויבת הציגה אותם מרגע שעלו על מפת הפוליטיקה והתברר שכולם שמאלטיקה, כטובים, ראויים, ככאלה שאין עימם קופות שרצים גדושות, בעוד שהיה ידוע לכולם על המימד החמישי, על שמן של אשכנזי ופרשת הרפז (שזה כבר למאמר אחר).
הם רוצים את פלשטין כולה
האם שנתה אותה תקשורת ממנהגה? הצחקתם אותי. כאשר עלתה נשמתו של פייסל חוסייני למרומי גיהנום בעת ביקורו בכווית, מה עשתה תקשורתנו? פתחה גל פתוח כדי להשמיע דברי שבח וקילוסין במילים אלה: "מנהיג דגול ומתון נאסף אל אבותיו"...מי לא הכיר את חוסייני? אבל זה לא מנע מאנשי מחתרת אוסלו לבכות את האבידה הגדולה בהסתלקות הטרוריסט בן טרוריסט למשפחת חוסייני. למן עמידה בראש המרד הערבי, למן היות דודו בן ברית להיטלר בגייסו מוסלמים לעזרת הנאצים כדי שיילחמו מלחמת מצווה מקודשת... עליו קרא השמאל "הוא פרטנר לשלום", וזה נאומו האחרון: "ברוכה ביירות, ברוכים כוחות החיזבאללה שנתנו לנו את התקווה שהעתיד בידינו. ברק הסכים לסגת מ-95% מהאדמות הפלשתיניות הכבושות אבל עינינו לפלשתין מהים עד הנהר, וכול מה שנקבל לא יבטל את זה שפלשתין כולה שלנו".
הלו רמטכ"לים שימושיים שאנסתם עצמכם לשבת עם האויב, שנזקקתם לחבר מרעיכם כתבלבי החצר שכרעו למענכם כששישה מחלקי גופם נסחבים על אבני המרצפת, כדי להביא אתכם לכס הממשלה, בשקר, ברמייה, באחיזת עיניים, בעלילות שווא, וברוע קיצוני שרק בסרטי אימה ראיתי שכמותם. לפחות מחולל אוסלו יצחק רבין רקד טנגו 'רק' עם חמישה ממושבי הערבים בכנסת, אבל אתם הגדלתם עשות... חמישה עשר רוצחים ערבים. כן, בל ניתפס לזוטות שהם רק 'מעוניינים' בזכות השיבה לערבים, לביטול הגדרת המדינה כמדינה יהודית, לביטול סמלי המדינה: ההמנון, הדגל, הם רוצים את פלשתין כולה, ואם לא היו יראים היו שוחטים כל יהודי לתיאבון.
ראיתם את ההתרסה של הערבים כנגד ההורים השכולים שעמדו מחוץ לבית הנשיא, ולא הגבתם, ולתקשורת 'למזלה' יש קורונה והיא מעלימה עין מהכול. עליכם תזעק ארץ, שסירסתם את החיילים הנפלאים ושלחתם אותם לפעולות סרק, כדי להושיב את רשעת המחבלים בכנסת, אלה שכול תכליתם הוא חיסולה של המדינה היהודית, עליכם תזעק ארץ, שתמיד ידע השמאל בשיפלותו לזחול אל הפריצים, רק שהפעם זחל אל המחבלים, כשדמם של שתי רבבות החללים רווה באדמת ארץ ישראל, בהריה וברגביה, כשדם הלוחמים היהודים והדרוזים זועק אליכם מן האדמה... האתם הייתם חיילי ישראל? עליכם תזעק ארץ, שהצבתם צלם בהיכל המולדת. אפילו תמונתו של הקיסר טיבריוס בבירת ישראל תחת שלטונו של הנציב פונטיוס פילאטוס והמהומות שבאו לאחר מכן, אינו כבד כמו הצלם שהכנסתם אתם!
עליכם תזעק ארץ, ששיווקתם יחד עם התקשורת את המחבלים כמתונים. מי מתון? איימן עודה שהלהיב את קהלו "במיליון שהידים צועדים לירושלים"? ששילב ידיים עם חאלי'דה ג'ראר מנהיגת ארגון הטרור של החזית העממית?
מאילו מעמקים דולים יהודים אלה את השנאה כנגד נתניהו? ובעקיפין שנאה למדינה היהודית, כי אתם מוכנים להרסה, ללא כל מניע קציונאלי הניתן להבינו. הקאפו היהודי, איש היודנראט, היהודי המועיל של הגסטאפו, בימי השפל העמוק ביותר בקורות היהדות - ביקש להציל את נפשו ונפש בני ביתו. אולם אתם שלושה רמטכל"ים ויהיר אחד, מצביעיכם והרשות הרביעית (התקשורת) הבוגדנית, כולכם, איזה דיבוק שוכן בכם, המאיץ לשתף פעולה עם הגרועים שבאויבים?

תאריך:  19/03/2020   |   עודכן:  19/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היהודים המועילים
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
חריפה כתמיד
יהודית גוטליב  |  19/03/20 12:47
2
אל תשפטי אדם עד שהגעת למצבו
בן נאמן  |  19/03/20 12:54
 
- מי זה?מלכלךעל ציונות דתית&שרון
ע_הראל  |  20/03/20 16:21
 
- המשךנוציא להורג גנרל?שנאלץלסגת
ע_הראל  |  21/03/20 21:57
3
בגידה בעם היהודי
בן נאמן  |  19/03/20 14:11
4
אין כמוך, הגב' שניאורסון גרי
עמעד  |  19/03/20 14:11
 
- תודה עמעד יקר
א.ש.ג  |  19/03/20 17:01
5
הם אלה שמפיצים ארס ורעל,
האנשים המזיקים,  |  19/03/20 14:25
6
זו תסמונת קסטנר ל"ת
יהודי אחד  |  19/03/20 14:42
7
שטויות
הירונימוס  |  19/03/20 17:01
 
- הירונימוס המתייון מהר כדורים
יומך יגיע מאלוהים  |  20/03/20 06:18
 
- אני שמח להודיעך
הירונימוס  |  20/03/20 16:09
8
יישר כוחך כותבת נפלאה
א.ל. מהמרכז  |  19/03/20 18:23
9
יישר כוחך כותבת נפלאה
א.ל. מהמרכז  |  19/03/20 18:23
10
דברים כדרבנות, חדים ונוקבים.
אלי נמט  |  19/03/20 19:06
 
- תודה מקרב לב
א.ש.ג  |  19/03/20 20:20
11
מילים כדורבנות
מודאגת  |  19/03/20 19:32
12
תגובה
צנחן  |  19/03/20 22:45
13
חוק יסוד הכנסת סעיף 7/א, אומר
לאסתר שניאורסון  |  21/03/20 20:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
יצחק מאיר
הקול הוא קול של עת משבר, של עת לעשות לאיחוי קרעים, של עת פיוס, של עת חירום, של עת מלחמה באויב המשותף, הקורונה שאינה מבחינה בין מפלגות או סקטורים או אמונות או דעות
מנחם רהט
עיוורון מדיני וקוצר ראות הובילו את תנועת ההתנחלות והימין הקשה הישראלי, להריע לתוכנית המאה, פרי הגותם של טראמפ ונתניהו, מבלי לשים לב שמאחוריה הסכמה ישראלית לריבונות פלשתינית על 70% מהשטח
מרדכי ליפמן
הליכוד מול משולש הכוחות: כחל"ב +מערכת המשפט+התקשורת מי ינצח?    שליטה בשטח C, מבטיחה את התפתחותה התקינה של מעלה אדומים (שטח E הידוע)    נגיסה רעבתנית כאן, של הפלשתינים, המבוצעת בריש גלי, בתמיכתן הנלהבת של מדינות אירופה המערבית, ובמימונן, תהווה ראשית כינונה של מדינה פלשתינית
איציק וולף
היועץ המשפטי של הכנסת הנחה את יו"ר הכנסת לאפשר לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא לבחור את הוועדה המסדרת    "ככל שלא תהיינה הסכמות עד לתחילת שבוע הבא, תקום חובה לשים על סדר יומה של הכנסת ללא דיחוי נוסף את בחירתה של הוועדה המסדרת"
איציק וולף
ראש הממשלה מאשים את מפלגת כחול לבן באחריות לכך שלא הוקמו ועדות בכנסת ה-23    "גם בעת חירום כזאת, כחול לבן ממשיכה בשיתוף פעולה הדוק עם תומכי טרור. העיכוב בהקמת וועדות הכנסת נובע מכך שעד כה עדיין לא הושגו הסכמות להקמת הוועדות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il