X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ועידת קטוביץ הייתה ועידתם הראשונה של אנשי תנועת "חיבת ציון" שהתכנסה ב-6 בנובמבר 1884 ביום הולדתו ה-100 של מונטיפיורי
▪  ▪  ▪
מכירה פומבית [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

מכירה רצה הינה מכירה מיוחדת מבית המכירות CollecTodo. היא מורכבת מסמלים, סיכות, מדליות, מטבעות, יודאיקה וארץ ישראל, תכשיטים ועוד. הקטלוג נבנה בשלבים, מדי יום מצטרפים פריטים חדשים.
כך למשל, סיכה מיוחדת לרגל 50 שנה לוועידת קטוביץ - "חבת ציון" - KKL קק"ל 1884 - 1934. ועידת קטוביץ הייתה ועידתם הראשונה של אנשי תנועת "חיבת ציון" שהתכנסה ב-6 בנובמבר 1884 ביום הולדתו ה -100 של מונטיפיורי. בעיר קטוביץ (כיום פולין) שעל גבול רוסיה גרמניה.
היא התקיימה ביוזמתם של הד"ר יהודה לייב פינסקר והרב שמואל מוהליבר. בוועידה השתתפו 35 צירים שברובם היו מרוסיה, אך היו בה גם נציגים מגרמניה, צרפת ואנגליה.
מארגני הוועידה חששו לפרסם את מטרת הוועידה משום שהפעילות הציונית ברוסיה הייתה אסורה על-פי החוק ולכן הוסוותה הוועידה כמסיבת יובל מאה שנה לשר משה מונטפיורי. מטרתה האמתית של הוועידה הייתה לנסות ולפתור את בעיות הארגון של תנועת "חיבת ציון" ולמצוא דרך לסייע להתיישבות בארץ ישראל.
כמו-כן מוצעת למכירה תעודת חבר/ה של בית הכנסת " אהל-מועד " תל אביב. התעודה נושאת את חתימתו של הרב הראשי לארץ ישראל ונשיא בתי הדין הרבניים, הרב בן ציון מזרחי עוזיאל.
וישנו גם ציור בית הכנסת - Dohany בבודפשט (העיר הגדולה ביותר באירופהֿ). מתוארך- 1991. הציור חתום על-ידי הצייר בגוף הציור וחתימה נוספת תחתיו.
בגב הציור, כיתוב, הקדשה מאת הצייר לחברו, בה הוא מציין שבשנת 1944, בחודשים: אוקטובר, נובמבר ודצמבר שהה עם ראול וולנברג בבית השומר. שם הצייר שככל הנראה הונגרי, Pal Bohm - ביהם.
מלבד המכירות הפומביות הווירטואליות, גולת הכותרת בפעילות collectodo, פונה המיזם ומקדם אינטראקציות מקומיות ובינלאומיות בכל תחומי האספנות: אמנות, תרבות, בידור, קולינריה, מדע ועוד. המיזם מעודד שיתוף, החלפות, למידה והרחבת הידע בנושאים ממוקדים, יצירת מעגלים חברתיים בעלי עניין אספני משותף, חנויות ווירטואליות, תערוכות, הרצאות וארועי תוכן.
הפריטים מוצעים כעת למכירה בבית המכירות CollecTodo ביום שלישי, 31.3.20, בשעה 20:00. [קישור לפריטים].

תאריך:  31/03/2020   |   עודכן:  31/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פריטים מוועידת קטוביץ', בית הכנסת אוהל מועד עומדים למכירה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף אליעז
הפעם היחידה שאדלשטיין הרים ראש מול נתניהו הייתה גם היא על-רקע רדיפת הכבוד והדאגה לכסאו, וזו פרשת ייחודו של הנאום ביום הזיכרון    אומנם לדעתנו אדלשטיין צדק אז מול הגברת רגב ושולחה, אך גם פרשה שולית זו מעידה על אופיו וקטנוניותו של מר אדלשטיין
רפי לאופרט
מקורות הרוח הרעה שליוותה את המאבק הפוליטי מאז הכנסת ה-20, מעוגנים באי-השלמת האופוזיציה והאליטות הישנות המסונפות אליה, עם השינויים הדמוקרטיים וההיסטוריים שעוברת ישראל    קבוצות אלה נגועות באמונה שללא שליטה אבסולוטית שלהן בעם, אין למדינת היהודים תכלית; הן טועות בגדול    הקורונה שהחלה פוקדת אותנו בעוצמה בשלהי הבחירות לכנסת ה-23, רק חיזקה והבליטה עובדות אלו
יהודה קונפורטס
הנוזקה הכי פופולרית, וגם מזיקה, היא תופעת הפייק ניוז שהציפה את הרשתות, המכונה אינפומדיקה, שהיא מסוכנת לא פחות מהמחלה עצמה    ממשלות צריכות לנקוט צעדים כדי למזער את התופעה
איתן קלינסקי
הרמב"ם בהלכות מלכים קבע, שהעדר פתיחות סיוע ורוחב לב כלפי הזולת, הנתון במצב סוציאלי קשה, היא תעודת עניות לנו כחברה. לדבריו, סדר ללא פתיחת לבבות לנזקקים שירדו לשוליים החברתיים הוא בבחינת - "שִׁמְחַת כְּרֵסוֹ", ואין לו דבר עם חג הפסח ועם שולחן הסדר
יוסף קנדלקר
אני לא חושב שמישהו כאן רצה לראות בתי כנסת שסגורים בשבת    בתי מדרש נעולים    אני נאלץ להתפלל בשבת לבד בבית, דבר שלא זכור לי שקרה לי בעשרים שנה האחרונות, מלבד היותי חולה, אני חושב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il