X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נבחרת הג'ודו חזרה מאליפות העולם, בלי אף מדליה ובלי קריטריון אולימפי, הג'ודוקא שסיים תשיעי נשאר אופטימי יו"ר האיגוד: "הנבחרת לא נכשלה"
▪  ▪  ▪
אבישר שיימן. יש מספיק זמן [צילום: ניר בוקסנבאום]

נבחרת הג'ודו של ישראל חזרה היום (שלישי) לארץ מריו דה-ז'נרו. הנבחרת הישראלית נחתה מאוכזבת מהתוצאות שהשיגו הג'ודוקאים.
הנבחרת חזרה לארץ כשאף אחד מהג'ודוקאים לא הצליח להשיג באליפות העולם את הקריטריון האולימפי ואף אחד לא התקרב לזכיה במדליה.
אבישר שיינמן, שסיים 9 בעולם במשקל 81 קילו ודורג במקום הכי גבוה מבין חברי המשלחת, אמר ל-ONE: "ההישג שלי מצד אחד טוב, אבל מצד שני הנבחרת כנבחרת לא ממש הצליחה אבל הג'ודו זה ספורט אינדיבידואלי והיתה לי תחרות די טובה למרות הגרלה מאוד קשה.
"הצלחתי לעבור סיבובים מאוד קשים נגד חבר'ה, שהצליחו לנצח אותי בעבר והגעתי למצב שהתחלתי לגרד את הקריטריון האולימפי. אני קצת יוצא עם תחושה של החמצה כי אני מרגיש שהייתי יכול וראוי ליותר, אבל זה הגודו - לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. אני מאמין ביכולת ובכושר שלי ואתם תראו אותי באולימפיאדה. יש עוד מספיק טורנירים להביא מדליות ואני מאמין שזה יקרה".
יואל רזבוזוב, שהודח כבר במוקדמות, סיפר על הדחתו מהאליפות: "התחרתי נגד אלוף עולם, הקרב התנהל לא לטובתי. זה לא טוב מבחינתי, רציתי לעשות שם את הקריטריון לאולימפיאדה כדי להיות בראש שקט. בשלב הזה אני לא מוכן לוותר. הכי קל זה להוריד את הראש ולוותר".
רזבוזוב הוסיף: "היו לי שנתיים לא טובות וגם אליפות עולם לא טובה, אבל אם אני אוותר עכשיו אני אצטער על זה כל החיים. יש לי עכשיו עוד כמה תחרויות. אני אולי אנדרדוג אבל אין לי מה להפסיד, אני הולך להילחם עד הסוף. בינתיים אני מדורג בתשיעייה הראשונה שיש להם את הכרטיס לאולימפיאדה. אני צריך לשמור על הדירוג הזה ע"י כך שאביא מדליות".
אדי קואז, יו"ר איגוד הג'ודו, שמר על אופטימיות: "הנבחרת בסדר גמור. אני לא חושב שהנבחרת נכשלה. בהתייחס לזה ששלושת הבכירים אריק זאבי, גל יקותיאל, ואדריאן קרדון לא נסעו, הנבחרת נראית כמו שהיא נראית. הספורטאים הם ספורטאים צעירים והתחלנו בהגרלות קשות".
היו"ר הסביר: "למשל, טלי שלזינגר שהיא אחת הספורטאיות המבטיחות שלנו, נתקלה בהגרלה באלופת העולם, אז ברור שזה גדול עליה. צריך לקחת את הדברים בפרופורציות נכונות. אנחנו לא יצאנו בהצהרות שאנחנו רוצים מדליות. יצאנו נבחרת צעירה ופחות מנוסה והתוצאות בהתאם. צריך לזכור שגם לפני האולימפיאדה הקודמת לא הצלחנו באליפות העולם ובסוף יצאנו לאולימפיאדה עם חמישה ספורטאים ויש לנו עוד מספיק זמן להכניס ספורטאים ולהביא הישגים. התקשורת צריכה לחכות בסבלנות".

תאריך:  18/09/2007   |   עודכן:  18/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבישר שיינמן: עוד אשיג את הקריטריון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
המכירות לשוק הארגוני צמחו ב-25% ונתח השוק של תוכנת ההפעלה החדשה VISTA הגיע ל-42% מהשוק בישראל    להערכת מיקרוסופט, עד סוף השנה יגיעו מכירות התוכנה ללא-פחות מ-100% ממכירות המחשבים החדשים במגזר הפרטי בישראל
גלית יצחק
כך מדווח יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל ביסקול    מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי יגדלו ב-15%    מכירות מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן יגדלו בכ-5%
יפעת גדות
חוקרים גילו כי השתלת תאי inslet של חזירים, המייצרים אינסולין, ריפאה מצב של סוכרת בקופים
דרור מרום
החברה טוענת: "אל על היא חברת תעופה בינלאומית המטיסה מיליוני נוסעים בשנה, ונמצאת בקשר שוטף עם ועדת המעקב של ערביי ישראל    החברה פועלת בשיתוף עם נציגי הוועדה כדי להעניק שירות טוב ויעיל לנוסעיה הערביים - לצד שמירה על בטחונם"
דוד רוזנטל
בטח לא ידעתם שהוא ממוקם בכניסה למושב סגולה    במרחק 45 דקות מתל אביב מגלה דוד רוזנטל את שור הבר ונקטר האלים או בקיצור את ערמונים, מקום שניחן בתועפות קסם ומתאים לכל גיל ואירוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il