X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קבלו את שלושת הפרומואים הבולטים ביותר שמרצדים כרגע על המרקע. כן, עברנו לבקר קדימונים, לפחות עד שיסתיימו החגים
▪  ▪  ▪
הסופרנוס. שילון הכניס פנימה את הסיגר [צילום: AP]

המושג "ארבע פרסומות וחזרנו", מעולם לא עבד על אף אחד. כולנו הרי יודעים שהפסקת הפרסומות תחל, וגם תסתיים, במקבץ מחזורי של פרומואים. אלה שלא נחשבים לפרסומות של הערוצים המסחריים, למרות שהם פרסומות פנימיות לכל דבר, מטעם הגופים המשדרים.
בעוד תשדירי חסות יכולים להיות מעצבנים או מהנים, סרטוני ה"בקרוב" שמרניים על-פי רוב. הפרומו המצוי מורכב מקטעים מהתוכנית המדוברת, בליווי קריינות מונוטונית שאוצר המילים שלה מוגבל לציוני זמן. זה יכול לקרות "הערב", אולי רק "מחר", ואם יתמזל מזלנו, זה יתרחש "מיד". מדי פעם, אפשר להיתקל בפרומואים עם שמץ של מקוריות ותעוזה, או אפילו בכאלה שניכרת בהם השקעה אמיתית.
ניסינו לבדוק מהם שלושת הפרומואים הבולטים ביותר שניתן למצוא על המסך?
במקום השלישי: יצפאן אינטרנשיונל
לא פרומו אחד, כי אם ארבעה. התוכנית בעלת השם הפונטי להחריד "שלום אנד גוד איבנינג", תהיה תחנת הבית החדשה של הבדרן אלי יצפאן, משם ייצא לסיבוב עולמי. מה שנראה תחילה כהשתלטות עוינת של תחנה אזרבייג'נית על ערוץ 2, התבהר לפתע, עת נראה דמיון מסויים בין המתמודד בשעשועון "מי רוצה דולר?", לבין יצפאן.
ישנם שלושה פרומואים פיקטיביים נוספים, לערוצים מצרפת, הודו ותאילנד. האם יכול להיות שהקומיקאי שעשה בכל ערב את אותו מערכון, במשך כמה עונות טלוויזיוניות רצופות, הצליח להמציא את עצמו מחדש? אם לשפוט על-פי הקדימון בלבד, אווירה קריאטיבית בהחלט יש.
במקום השני: גם האוויר בלחץ
אלה שהזיכרון הוא הצד החזק שלהם, אולי יצליחו להעלות במוחם את הפרומו הקודם של "כלבוטק". רפי גינת בתפקיד בלש פילם-נוארי עסוק זה כל-כך שנות ה-40, חשבנו לעצמנו. אבל הקדימון החדש שמבשר על שובה של תוכנית התחקירים, הרחיק לכת אף יותר, ולמעשה יכול להתרחש גם אי שם בתחילת המאה ה-19.
במהלך הסרטון אנו עוקבים אחר כמוסת דואר, שעושה דרכה בצינור אוויר דחוס, על-רקע נופים אפלוליים. גינת מקבל את ההודעה, מיישר מבט למצלמה, וקולו האפוקליפטי מאיים כי הנה הוא חוזר. נוכלים ורמאים, מוזמנים להתחיל להתאמן על פוזות למצלמה הנסתרת.
ובמקום הראשון: יגאל סופרנו
זווית הצילום מעניקה לצופים את נקודת המבט של נהג בנסיעה, הסוקר את סביבתו. צילומי תקריב מסגירים גבר מבוגר ועב בשר, עם סיגר בפיו. עד כאן, זוהי הפתיחה המוכרת של "הסופרנוס", יהי זכרה ברוך. אך השילוט מגלה כי הרכב משייט בכבישי ישראל, ולא טוני סופרנו הוא שאוחז בהגה. עוברי האורח שמשתתפים בעל-כורחם במתיחות, חושפים כי הסיגר שייך ליגאל שילון.
העונה ה-15 של "פספוסים", אחת התוכניות הכי ממוצות בטלוויזיה, מבטיחה להיות מלאת חידושים והפתעות. הפרומו כבר מקיים, אבל לא בטוח ששיר נושא מחודש בביצוע סאבלימינל, הוא הפתעה מהסוג הנכון.

תאריך:  28/09/2007   |   עודכן:  28/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
חמשת החברות הקבועות במועצת הביטחון וגרמניה החליטו לדחות לחודש נובמבר את הדיון בהחרפת הסנקציות על אירן
הילה רפופורט
יו"ר הרשות הפלשתינית אמר כי בוועידת השלום בנובמבר יקבעו העקרונות להסכם עם ישראל ולאחריה יחל מו"מ שיביא לטיוטת הסכם תוך חצי שנה
דינה גולדמן
אירן מהדקת את קשריה עם מדינות דרום אמריקה ומבטיחה כי יחד הן תהיינה לבלתי מנוצחות
משה ריינפלד
כך מוסר העיתון אל ג'רידה בכווית    העיתון הכוויתי אל ואטן: מומחים רוסיים בודקים מדוע מערכות המכ"ם הרוסיות בסוריה לא התריעו
דרור מרום
החברה תספק למד"א ערכות לבדיקות דם בכ-50 מיליון שקל ב-3 שנים    ההסכם הוא לתקופה ראשונה של 3 שנים - עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות    לאילקס זכיונות להפצת מוצרי בדיקות הדם בדרום-אפריקה, חבר-העמים, טורקיה, בולגריה, הונגריה ורומניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il