X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה
▪  ▪  ▪
השפעה מורכבת [צילום: נאס"א]

בהמשך לשבוע שעבר בו כתבתי על התקופה של נסיגת כוכב מרקורי, הרי שקוראים רבים ביקשו ממני לציין באיזה תחומי עניין תהייה השפעת הנסיגה. והרי ההסבר להשפעה הכוכבית עם הסבר קצר על מהות כוכב מרקורי שנמצא בנסיגה.
בשבוע האחרון נכתב "חשוב ביותר לציין כי נסיגה היא תקופה שבה אירועים ונושאים שונים שהיו בעייתיים ובזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן – הפעם הכל יצוף וייצא אל מעל פני השטח. תקופה זו משמעותית ביותר כיוון שיהיה קשה להסתיר או להתעלם כבעבר, מכל הטעון תיקון.
נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר שלילי ובגלל הבעייתיות שהיא מביאה איתה, הרי שאנשים חוששים מתקופות אלה שמגיעות אחת לשלושה חודשים למשך שלושה שבועות. ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.
הבעיות עשויות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי חשמל ותקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'". ולכן, כדאי לנסות להפחית נזקים. להלן תחומי השפעת הנסיגה, בהתאם למזלות השונים:
טלה – בימים אלה יהיו לכם לבטים קשים וחוסר תקשורת עם הקרובים לכם בנושאים של עד כמה נכון למשפחה ומתי מגיע הזמן שלכם להתפנק ולהסיר אחריות.
שור – נושאי עבודה וכספים שוב עומדים על הפרק ואף ייתכנו הצעות חדשות עם אפשרויות למעבר מגורים. אתם נמצאים בעיצומה של נסיגה ולכן חכו לסיומה.
תאומים – ענייני כספים מדאיגים אתכם כיוון שאתם מבינים שאינכם יכולים לפעול בצורה חופשית. יש לכם עודף התחייבויות ולכן ידיכם כבולות כרגע!
סרטן – הנסיגה במזל שלכם גורמת לכם להתחבר אל תוך האני הפנימי ולנסות להבין את המניעים הפנימיים העמוקים. אל תחששו לקבל ביקורות בונות מחברים טובים.
אריה – במשפחה הקרובה לוחצים אתכם להתנהג אחרת ולהראות קצת יותר מחויבות. אתם מרגישים ממולכדים במחשבות שלכם ולעיתים יש בכם רצון לקום ולהתרחק מכולם.
בתולה – נושאים חברתיים יטרידו אתכם מאוד החודש כיוון שאתם יודעים כמה חשוב לשלב בין מעמד חברתי וקריירה מצליחה ואלו הזמנים שלכם לעבוד על כך!
מאזניים – נושאי קריירה עומדים להיות מאוד משמעותיים ואתם חייבים להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך לשווק את עצמכם ובאילו תחומי עניין.
עקרב – יש לכם צורך להתפתח אך נראה שהנסיבות בשטח אינן כאלה שמאפשרות לכם פעולה חופשית. נסו להתפתח בצורה עצמאית ודידקטית.
קשת – נושאי כספים יטרידו אתכם מאוד וישפיעו על הדינאמיקה האישית שלכם. ייתכן שתצפו לקבל עזרה מהקרובים לכם, אך אל תבנו על כך יותר מדי...
גדי – בתקופה הקרובה תתלבטו בין הצורך שלכם בזוגיות ובביטחון רגשי ובין הצורך להוכיח את עצמכם בעבודה. חשוב מאוד ללמוד לאזן בין השניים.
דלי – בימים אלה תמצאו את עצמכם מתלבטים בין הצורך להיות בסדר בעבודה ובין הרצון הטבעי שלכם כרגע לקום ולשבור מסגרות. חכו עם ההחלטות.
דגים – זה הזמן להשקיע את היכולות שלכם ביצירה, כיוון שיש לכם יכולת ביטוי מדהימה וגם יכולת אומנותית להראות את יכולותיכם. תנו גם לאחרים ליהנות ממכם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

טיפ לילידי השבוע- בשבוע הקרוב תחושו חוסר וודאות לגבי הצד העסקי בחייכם הבירוקרטיה תהייה קשה לכם ונראה שעדיין לא בשלה בכם ההחלטה הסופית, כיצד לנהוג כלכלית
▪  ▪  ▪

טלה
בשבוע הקרוב תרגישו חוסר ודאות לגבי נושאים רבים שראיתם אותם כשליחות חברתית ואילו עכשיו בגלל נסיבות משתנות, אתם נאלצים לפעול מתחת פני השטח, כך שעדיף שלא יגלו מה תוכניותיכם לטווח הרחוק. שתפו רק מי שזורם ביחד איתכם ואתם מרגישים שאיכפת לו מכם. אתם עומדים לזכות בעצמאות שתוביל אתכם להצלחה.
שור
הכוכב שבתאי שמביא איתו צורך בעשייה מתוך קושי ואפילו עיכובים נמצא אצלכם בבית הקריירה וגורם לכם להרגיש שאתם עובדים קשה מאוד ומתאמצים על-מנת להוכיח את יכולותיכם. בנוסף, השמש בשמיים נמצאת כרגע בבית הכספים שלכם ומנהלת אתכם בדרך כזו שבמהלך כל החודש הקרוב תהיו חייבים לקבל החלטות כלכליות.
תאומים
הכוכב שלכם המוכר בשמו מרקורי נמצא בבית הכספים ובנסיגה ולכן זוהי תקופה לעשות חושבים בחודש הקרוב על-מנת לבדוק מה היה בהתנהלות האישית שלכם עד עכשיו וזאת כדי לדעת כיצד להמשיך בתוכניותיכם העתידיות. נראה שמסיבות של זהירות, אינכם יכולים לחשוף את מחשבותיכם לאנשים קרובים ואתם נאלצים להסתיר חלק נרחב מדעותיכם.
סרטן
הכוכב מרקורי שאחראי על תקשורת נמצא במזל שלכם וישהה שם גם במשך כל החודש הקרוב במצב של נסיגה, עובדה שמכניסה אתכם לחוסר נוחות בכל הנוגע לקרובים לכם ולעיתים יש לכם הרגשה שאתם נושאים את צרותיהם של האחרים על גבכם. הצד הטיפולי שבכם עמוס מאוד בנתינה ואתם חייבים למצוא זמן למנוחה גם עבור עצמכם.
אריה
הכוכב ונוס שאחראי על החלק המפנק באישיותו של האדם מבקר אצלכם במקום המקושר עם היחסים החברתיים שלכם, אך כוכב זה בנסיגה בנוסף לכוכבים אחרים שמקשים על התנהלות שגרתית. חשוב מאוד שבזמן זה תלמדו פרופורציות ולא תקפצו מעבר ליכולות שלכם, עובדה שבהמשך עלולה לפגוע בכם רגשית וחברתית.
בתולה
מבחינה חברתית אתם נמצאים במקום טוב, למרות שהכוכב שלכם נמצא בנסיגה בימים אלה למשך כל החודש הקרוב. אנשים קרובים חושבים שיש לכם נתינה ועובדה זו מעלה את יוקרתכם בדיוק במקומות שאתם מרגישים שאתם מעוניינים בהם. התחושה שזקוקים לכם קוסמת. היזהרו לא להיתפס לאידאליזציה על חברים בזמן נסיגת הכוכב.
מאזניים
הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא אצלכם בבית העבודה ומאפשר לכם להרגיש אנרגטיים ולפעול בדרכים נעימות על-מנת להשיג את מטרותיכם בדרך מעניינת ויצירתית. נראה שאתם עומדים בפני התחלה תקשורתית חדשה בתחום המקצועי ועובדה זו מצוינת עבורכם, כיוון שרק עכשיו אתם מתחילים להבין שהנה הצלחתם להגיע למטרות שלכם.
עקרב
בתקופה זו אתם יצירתיים מתמיד בגלל העובדה שכוכב העשייה נמצא אצלכם בבית התחביבים. זה בדיוק הזמן שלכם לנסות להפוך תחביב למקצוע אם תצליחו להתמודד עם הקשיים שהמציאות הנוכחית מכתיבה לכם. אתם מתעמתים עם עובדות החיים וזוהי תחושה מאוד לא קלה ולכן גורמת לכם מדי פעם לתסכול ומצבי רוח קודרים.
קשת
בשבוע הקרוב אתם עשויים להרגיש צורך במנוחה נפשית ביחס לכל האנשים שסובבים אתכם ואף יקרים לכם. יש בכם געגוע מאוד עמוק למערכות יחסים שיש בהם מרחב אישי, לצד עומק נפשי. נראה שאתם נמצאים בנקודת זמן שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת וזמנים אלה רגישים במיוחד וגורמים לעשיית חשבונות נפש משמעותיים.
גדי
נראה שהשינויים המשמעותיים שעברתם בעצמכם בשנים האחרונות והעובדה שבשל כך גם הקרובים לכם נאלצו להתמודד עם שינויים, גורמת לכם לא אחת לחוסר מנוחה ואף לרגשי אשם כיוון שלעיתים קרובות, ביניכם לבין עצמכם אתם תוהים האם עשיתם את הדבר הנכון. עובדה זו תמשיך לגרום לכם לחוסר נוחות ולבלבול, עד אשר תהיו שלמים עם תוצאות השינוי.
דלי
מבחינה כספית זוהי אינה אחת התקופות הנכונות עבורכם, כיוון שאתם עלולים להיקלע להוצאות שאינן הכרחיות עבורכם ואיכשהו אתם עלולים להיגרר לכך שבעקבות הצורך הבסיסי שלכם להיות בסדר עם האחרים ואף להשביע את רצונם, אתם פועלים כנגד רצונכם. אל תחששו לומר את דעתכם בצורה נינוחה ועדיף לא בדרך אימפולסיבית.
דגים
אתם עסוקים מאוד בענייני בית ומשפחה בצורה אינטנסיבית ואף מבורכת כיוון שאתם יכולים ליצור יש מאיין ולהביא לסיומם המוצלח של הרבה פרויקטים שנדחו. אין ספק שהצורך שלכם בנתינה מנהל את חייכם עד כדי כך, שלעתים אתם שוכחים את עצמכם. עובדה זו עלולה לגרום לכם לעיתים למפח נפש זמני, אך אין ספק שאתם בדרך הנכונה.

כדי לדעת בצורה מעמיקה יותר כיצד משפיעה עליכם הנסיגה, מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  15/06/2020   |   עודכן:  15/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
אחרי הפסקה ארוכה התחדש שיגור בלוני הנפץ מרצועת עזה לעבר ישראל, השקט היחסי בגבול הינו מלאכותי והטרור עלול להתחדש בכל רגע. הסבירות שרצועת עזה תוביל את המאבק האלים נגד תוכניות הסיפוח בהשוואה לגדה היא גדולה יותר, חמאס ממשיך להתעצם ולפתח את יכולותיו הרקטיות
ציפורה בראבי
עשרה מתוך שנים עשר המרגלים שנשלחו לתור את הארץ אינם מסתפקים בדיווח יבש על מה שראו    הם גם מביעים דעה ומייעצים אף שלא התבקשו
איתן קלינסקי
את המעמד המרגש על במת התיאטרון זיהם קולו של בצלאל סמוטריץ', הרואה ברגע היפה והנפלא של הבאת ילד לאוויר העולם כאל פצצה אימתנית, פצצת הרס, פצצה המסכנת את הקיום היהודי במדינת ישראל
יאיר דקל
בתרבויות אחרות, מסתבר, מדברים על מוות, מתעניינים בזקנים ובאלה שמגיעים לסוף חייהם ואין נמלטים מן השאלה הכל כך חשובה
ארי בוסל
בכל מקום חותמת בת שלוש אותיות: "BLM" או התיבות במלואן "BLACK LIVES MATTER" (חיי שחורים נחשבים)    בחלק מהמקומות כנראה חושבים שזו פוליסת ביטוח    שוגים הם בהגיגים    במקומות אחרים באמת מאמינים בכך - זה מדבק, זה נכון, זה צורך השעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il