X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אנחנו - לוחמי החרות והחופש נגד הכובש הציוני האכזר (טפו, טפו, יומו יגיע בקרוב, אינשאללה!) - "ממשיכים לטווח הארוך, לקדם את התנועה לזכויות הפלשתינים ולהגן עליה מפני ההתקפות העצומות שישראל ובעלות בריתה משיקות בכדי להביאה לידי פשיטת רגל ולהרוס אותה"
▪  ▪  ▪
לוחמי החרות [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]

למי ששכח, אזכיר כמה עובדות חיים. דווקא לא אעסוק בציפורים ודבורים והבאת ילדים לעולם. בקליפורניה תוכנית הלימודים בבתי הספר היסודיים כוללת חינוך מין כה מתקדם, שכמה מאתנו, שהם קצת יותר מבוגרים, כבר לא יכירו וודאי לא יבינו. עולם שהשתגע, לפחות כאן בקליפורניה. אך כאמור, נפתח בתוכן הרבה פחות סקסי, אך מלהיב הרבה יותר, משלהב, מדליק את היצרים. המדובר הוא כמובן בכיבוש המשחית. לפני שמחציתכם תעזוב בבהלה ובשאט נפש, מעט סבלנות שכרה בצידה.
המדובר כמובן הוא בעוולות הנסיון הציוני, שרימה את העולם בתואנה מגוחכת (הם טוענים שהרגו להם מיליונים, אך זה אף פעם לא הוכח). כתוצאה מההונאה הגדולה ביותר של המאה הקודמת, הציונים גנבו את אדמת הפלשתינים ונישלו אותם מבתיהם. עד היום, מסכנים אחינו הפלשתינים, הם שומרים על מפתחות בתיהם ומייחלים לחזור. כמובן שאין צורך להרחיב בדיבור, כי אפילו הישראלים (דמויות מפתח מוכרות והעיתון הקולוניאליסטי הארץ) מודים ומתוודים על ההשתלטות הלא מוצדקת ב-1948 ואח"כ הכיבוש ב-1967, והם אף מקדמים את כניעתם ועזיבתם חזרה לארצות המקור שלהם.
בינתיים, כמה מכם התעוררו ומגלים ענין רב: "איך אנחנו יכולים לעזור במאבק הפלשתיני לשחרור מעול הכיבוש הציוני"? התשובה פשוטה: אנחנו - לוחמי החרות והחופש נגד הכובש הציוני האכזר (טפו, טפו, יומו יגיע בקרוב, אינשאללה!) - "ממשיכים לטווח הארוך, לקדם את התנועה לזכויות הפלשתינים ולהגן עליה מפני ההתקפות העצומות שישראל ובעלות בריתה משיקות בכדי להביאה לידי פשיטת רגל ולהרוס אותה". כך דברי דימה קלידי מארגון "פלשתין ליגל". כל שנדרש הוא לגייס ביומיים הקרובים מאתים אלף דולר.
מכל 20,000 דולר שיגוסו, 1,500 דולר יתרמו לשלושה ארגונים-שותפים-במאבק לחרות השחורים: דק לחיי שחורים, הברית הלאומית למזון וצדק שחורים וארגון "הצלה לאומית" (שחרור על תנאי מבתי סוהר - עד כה שוחררו שלוש מאות איש בעלות של מיליון דולר בערבויות). זאת עד מקסימום של 15,000 דולר. מעין מס גולגולת, ששכרו בצידו.
דימה ממשיכה בגיבוב דברים: "ארגון המוקדש לתמיכה בתנועת החרות, הערכים שלנו שורשיהם באמונה ששחרור הפלשתינים מותנה בהצלחה של שחרור השחורים והילידים, ובאופן כולל יותר צדק חברתי וגזעני. "ללא שינוי בתנאים המובנים שיצרו את המדינה הזאת (ארה"ב), על אדמה גנובה ובניצול אנשים וכח עבודה שנגנבו, מדיניות החוץ של ארה"ב - המוכתבת על-ידי מניעים אימפריאליסטים, גזעניים וקפיטליסטים - גם היא לא תשתנה".
לחלום בגדול
דימה מתחממת יותר ויותר, רוחה משתלהבת, והיא כבר לא מסוגלת לעצור בעצמה. "אם נוכל לדמיין, ולהלחם עבור, ביטול בתי הסוהר והמשטרה שמהווים את הבסיס לאי צדק גזעני כאן, האם נוכל גם לדמיין את הרס החומות, מערכות האפרטהייד והכיבוש הצבאי בפלשתין"?
דימה באקסטזה. דימיון ופנטזיה מתערבבים, והיא תחת טרנס של היום שמגיע, יום ביאת המשיח עבורה (גולגלות יהודים משמשות ככדור רגל למשחק בידי ילדים פלשתינים, נשים הרות יהודיות על האדמה, העוברים נעקרו מבטנן בעודן בחיים, והן את נפשן החזירו לבורא תוך כדי שהן מדממות למוות, בדיוק כמו שהיה במאורעות תרפ"ט): "האם נוכל לדמיין תשלום פיצויים עבור הנזק שהפלשתינים סבלו מעשרות השנים של נישול ויחס תת-אנושי? האם נוכל לעבוד לקראת חברה בה כל הפלשתינים חופשיים לבוא וללכת ולחיות ולשגשג במולדתם עתיקת היומין"?
דימה עוצרת להזהיר אותנו: "כשתנועות מתחילות לחלום בגדול, הדיכוי מתחזק. וזו הסיבה בשלה (הארגון שלנו) פלשתין ליגל מתמסר להגן על מקום לתנועתנו ולדמיין ולעבוד לקראת החופש עליו אנחנו חולמים, לצד ובהזדהות עם תנועות החרות כאן בארה"ב".
מחיאות כפיים סוערות בבקשה. כולם לעמוד, אתה שם, איך אתה מעז לשבת?! כזו נכונות, התמדה, הקרבה ורצון לעשות. אתה ודאי רוצה להצדיע, נחנק מהתרגשות ומדמעות. הנוער של היום - ממש כל הכבוד! ועכשיו, על כל אחת ואחד לפתוח את ארנקו. הנה - איברהים קם ומכריז "אני מוסיף חמישים אלף דולר לשלושת רבעי המיליון שכבר תרמתי השנה". מהדי מזדרז לקום, כי איך ייתכן שאיברהים יקדים אותו באור הזרקורים: "אשתי מגדלנה ואני, קרן משפחת מהדי ומגדלנה, מוסיפים מאה אלף דולר שכן חובת כולנו לעזור למאבק הצודק, הנדרש, הנכון הזה. בוז לציונים, דרור לפלשתינים! הנה, אני עומד בפניכם נרגש וראשי מורכן, בשם מגדלנה אשתי הנהדרת ובשמי עצמי מהדי, והקרן המשפחתית של מהדי ומגדלנה, ואני מצפה שכל אחד ואחת מכם יצטרפו אלי עכשיו, כי הכיבוש חייב להפסק, והאחריות מוטלת על כתפינו. אני, מהדי, ואשתי המאד יקרה מגדלנה ..." מחיאות הכפיים כה סוערות שכבר לא ניתן לשמוע אותו חוזר על שמו ושם אשתו עוד מספר פעמים.
מסתבר שלא רק הישראלים משתמשים בשיטה זו של לבייש אחרים ברבים ולהעמידם באור הזרקורים לשניה חולפת ("אני כבר תרמתי, אני מוסיף על תרומתי, ומה אתך"?). גם הפלשתינים וכל התומכים בהם עושים את אותו הדבר, וכשחולמים, חולמים בגדול. מדוע לא לגייס מאתיים אלף דולר ביומיים? ניחא, אחוז קטן יצטרך להנתן (בחוסר רצון מובהק) לשחורים (אילו רק הם היו יודעים כמה הפלשתינים המוסלמים שונאים אותם), אך הכסף כה נחוץ, המלאכה כה מרובה, והקץ כבר נראה באופק. אל דאגה, נשארו עוד מספר שעות עד תום חלון ההזדמנות הנוכחי של 48 שעות.
מדינה אימפריאליסטית
אני מסתכל בתמונתה של דימה, והיא נראת בחורה אטרקטיבית, שקולה בדעתה, מישהי שאולי אפילו הייתי נהנה לצאת אתה. אך דרך מחשבתה ודרך פעולתה זהות לאלו של ברגותי, אותו דוקטורנט לשעבר באוניברסיטת האפרטהייד תל אביב שהקים את תנועת החרם BDS. גם הוא גיבב שטויות וחצאי אמיתות לסלט או חביתה שכמוה לא ראיתם בחייכם. גם הוא דיבר על זכויות השחורים והילידים, המקסיקנים והאינדיאנים. הוא סיפר על הישראלים שגונבים את המים של הפלשתינים (מקורות, הכנרת, הירדן, מי התהום ואפילו מי ים המלח - לא להתבלבל, נכון שלא ניתן לשתות את המים, אבל עדיין הישראלים גונבים אותם). הישראלים גם גונבים את מחצבי ים המלח, ונכון להיום גם את מצבורי הנפט והגז הטבעי.
אין פלא, שכן ישראל היא מדינה אימפריאליסטית, קולוניאליסטית, ציונית, מדכאת את האחר וכובשת בכדי לגנוב ולנצל עד תום. ממש כמו יצורים מהחלל החיצון שהגיעו לכדור-הארץ, משתלטים עליו בכדי להשתמש בכל המקורות הקיימים פה, וברגע שלא ישאר שום דבר, הם יעזבו לכדור הלכת הבא ביקום האינסופי.
גיבוב השטויות עובד, ובראש מצטרפים תמיד כמה יהודים וישראלים, בנים או בנות של ציונים ידועים, פוליטיקאים או אלופים. ברי לכל בר דעת שאם אפילו היהודים עצמם אומרים שהכיבוש משחית ושהם הראשונים שמחרימים את המוצרים מאותם אזורים כבושים, מסרבים לסוע לשם או לראות הופעות של אומנים משם, הרי שהחזה נמתח והקול נצרד. כל הכבוד, באמת כל הכבוד, הרשע והרוע הגולמי, המרוכז, הגיע בעצמו למסקנה שעליו להכות על חטא, לבקש סליחה, לשלם פיצויים ולעזוב - ממש כמו הגרמנים. נוסיף לכך פרופסורים כה רבים באוניברסיטאות האפרטהייד תל אביב, העברית בירושלים, בן-גוריון בנגב וחיפה על הרי הכרמל, והרי שחותמת רשמית של ידע ומדע הוטבעה על הטיעונים כולם, והנה הם נכונים ובלתי ניתנים לערעור.
למי שמהרהר, האם אבסורד כזה אפשרי, מעבר לשורות אלו, התשובה היא שהוא שריר וקיים. ברגותי הגיע ללוס אנג׳לס כחלק ממסע ברחבי אמריקה, ופה הוא גילה למקומיים את אמריקה לפי בית מדרשו. מי אירח אותו כאן? הנושא היה לכאורה "מים" ובית הספר למשפטים של אוניברסיטת לויולה המקומית פתח את שעריו. כמובן שהאחראים היו יהודים טובים עם כוונות נהדרות.
היי, אתה, לבן, כרע ברך והשתחווה. נשק את נעלי, לחך את האבק על הקרקע עליה אני דורך. אני שחור ואתה דיכאת וניצלת אותי ואת אחי משך מאות בשנים. אנסת את אחיותי. הגיע הזמן שכל זה ישתנה. כך עם האנרכיסטים בהווה, אליהם הפלשתינים אצים להצטרף. הפלשתינים חולמים על היום בו זכות השיבה תהיה שלהם, היהודים יזרקו סוף-סוף לים, וכל הקיים בארץ - בין הנהר לבין הים - יחזור להיות שלהם. הם פשוט יצטרכו להכנס ולהמשיך את חייהם שהופסקו בצורה כה אלימה במאי, 1948.
עדיפות ראשונה
בינתיים הקשיים נערמים. אוקלהומה ומיזורי הן המדינות ה-29 וה-30 בארה"ב "המענישות חרם למען חרות לפלשתינים. שתי המדינות תדרושנה קבלנים המבצעים עבודות עבורן להצהיר בכתב שהם לא מעורבים בחרם על ישראל או מוצרים או שרותים מישראל".
פלשתין ליגל מספר לקורא שפעמיים מיזורי נכשלה בנסיון להעביר חוק אנטי-BDS, תודות לפעילות ארגונים קהילתיים. אך עכשיו, כשהם מנצלים בצורה צינית ביותר את מגיפת הקורונה, "המחוקקים דחפו את הצעת החוק בלי עדויות מהציבור, ובעדיפות ראשונה, עוד לפני הצעות חוק הקשורות לקו-ויד-19. העדיפות שלהם הייתה לסוכך על ישראל מפני התארגנות חברתית של תנועת זכויות אדם. בכל רחבי ארה"ב, מחוקקים ניצלו את המגיפה - ועכשיו את הפגנות ׳חיי שחורים נחשבים׳ - בתור כסות לקדם את מאמצי הדיכוי שלהם".
ארגון פלשתין ליגל מודיע לאנשיו לצור קשר אם הם נרדפים בשל הבעת הדיעה לקידום זכויות הפלשתינים הנדכאים והתמיכה במאמציהם לחרות ושחרור מעול העבדות והדיכוי. נשים לב שאין זה מרוץ להגדרה עצמית, שכן הפלשתינים הם עם קדום, הקיים עוד לפני ימיו של אברהם, קרי לפני כל הסיפור היהודי, וגם אין נסיון ולו קל שבקלים להכיר בזכות מדינת ישראל להתקיים כמדינת הלאום היהודי. כל מה שצריך לעשות הוא לשלב מילות מפתח כל משפט או חלק ממנו. "כיבוש. שחרור. חופש. קולוניאליסטים. אימפריאליסטים. ציונים. שחורים. ילידים. מאבק צודק. צדק חברתי. פלשתין".
"תרום לקמפיין שלנו היום, כך שנוכל להיות שם מחר למען תנועות החופש"! פנינו לעתיד טוב יותר, אנחנו נוער ההווה, והגיע הזמן להשתחרר מעול ואזיקי הלבנים, הכובשים, הנצלנים, הרשעים והאכזריים. ויוה פלשתין! מהנהר עד הים!
מנגד עומדים הארגונים הפרו-ישראלים ומספרים לנו עד כמה האויב מאורגן, מצויד, מחומש, עם כספים לבלי סוף ועם צבאות של אנשים. כיוון שהאיום כה גדול, המסקנה המתבקשת היא פעילות מידית, וכיון שהארגון הוא זה שעושה את העבודה הטובה ביותר, ורק הוא יודע איך להתמודד עם הבעיה, הפתרון הוא פשוט, מידי ומעשי ביותר - חובה על כל אחד ואחת מאתנו לתרום מיידית לאותו ארגון.
יום הזעם
אך במציאות, זו של עובדות בשטח במקום מאמצי שיווק דימיוניים, מי ניצב בפלשתין ליגל? הם כולם נראים כמו נערים ונערות תמימים, אלו הראשונים שחתימת שפם לא נראת עדיין מעל פיהם, והם מלאים תשוקה וחלום, תמונת עולם טוב יותר - עולם ללא יהודים, עולם ללא ישראל, כיבוש, השתלטות וניצול.
אותם נערה ונער לא נמים לרגע. הם פועלים. הם מעזים. הם יוצרים. מנגד הארגונים היהודים כמו גם ממשלת ישראל עומדים ומגייסים כספים, מגיבים (תמיד באיחור ובצורה שלומיאלית) במקום ליזום, מהססים ומתעכבים. פלא שמצבנו כה גרוע? אויבינו הם אותם נערה ונער, בעוד אנחנו זוכרים את הסיפור, גם אם שכחנו מי כתב אותו, ועיקר מענייננו הוא לעשות כסף, לטוס לחו"ל ולחיות את החיים הטובים.
הנה, פוסטר עידוד (תמונה משמאל) שנשלח כהכנה ל"יום הזעם" (פלשתין ליגל הודתה ל"בימי חיינו/מאוחדים לפלשתין" עבור הגרפיקה). פלשתין שלהם - מהנהר עד הים, מראש הנקרה ורמת הגולן עד אילת והגבול עם מצרים - הולכת ונעלמת, נכבשת ומנוצלת על-ידי האויב הציוני. וכיוון שיום הזעם כבר עבר, הנה דוגמה ליום עיון אליו כולם מוזמנים - שחורים ופלשתינים - איך לבנות תנועת צדק לגזע מאוחדת, מארה"ב לפלשתין. בונים עולם בו חיי שחורים נחשבים, פלשתין משוחררת וכולם חופשיים!
כמו שהתבקשתי, אני מעביר זאת הלאה, והלאה והלאה - לא לפח האשפה. מדוע אני עושה זאת? כי חייבים לדעת מה האויב עושה, מה הוא מתכנן, באיזה כלים הוא משתמש ומי הוא מגייס לשורותיו. חייבים לדעת וכדאי גם ללמוד ואפילו ליישם. כי פעם יזמנו, והיום נהיינו שאננים ובכלל שכחנו איך להלחם ("כי בתחבולות תעשה לך מלחמה ותשועה ברוב יועץ" משלי כ"ד:6)!

תאריך:  21/07/2020   |   עודכן:  21/07/2020
+הבשורה הדו-לאומית
11:49 21/07/20  |  אורי שרגיל   |   לרשימה המלאה

"אין דבר כזה מדינה דו-לאומית או מדינת כל אזרחיה - אל תשגו באשליות ואל תתנו לאף אחד להשלות אתכם..."

עוז. הזהיר [צילום: AP Photo/dpa,Christian Charisius]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארגון יום הדין
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מה מייחד מלפפונים ופלשתינים?
עובד 1  |  21/07/20 17:30
 
- והנה תוספת טריה מהיום
עובד 1  |  22/07/20 15:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
שאול מנשה
כיצד בעלי העור הכהה בחברה הערבית נחשבים כעבדים? וכל זה קורה באזור שמאמין באל אחד. ולבסוף, מדוע תיפקודו של תא בעור האדם שמטרתו להגן על העור מאור השמש הלוהט במדבר, הופך לגורם לבדידותו, העלבתו ושעבודו?
גל פרל-פינקל
צה"ל צריך לחזק את כוחות היבשה, כדי להנחית מהלומה ניצחת על חיזבאללה וחמאס    דווקא בשל הקיצוץ הצפוי בתקציב הביטחון, על תוכנית "תנופה" לבנות את הצבא המתאים ביותר למידותיה של ישראל ולאתגרים שבפניה
פרופ' אפרים ענבר
נהר הירדן הוא גבול הביטחון של ישראל, רוב מוחץ בקרב היהודים במדינה תומכים בהחלת הריבונות בבקעה, והמצב הגיאו-פוליטי הנוכחי נותן הזדמנות ייחודית שאולי לא תישנה
יוני בן-מנחם
תנועות פתח וחמאס ממשיכות להציג פעילות משותפת נגד תוכניות הסיפוח של ישראל, אך צמרת פתח חוששת כי חמאס מתכננת להשתלט על הגדה בחסות הפיוס. את ההתנגדות לפיוס עם חמאס מוביל הגנרל מאג'ד פרג' ראש המודיעין הכללי שממשיך בפעילות ביטחונית נגד חמאס
אורי שרגיל
"יהודים לא הגיעו לפה בשל געגועים למשהו שאבד להם והם מחפשים אותו מאז, אלפים שנה... חיינו בגולה, פה ושם, לא חשבנו לחזור, הייתה רק תפילה: 'לשנה הבאה בירושלים הבנויה'"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il