X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אם חזה חשוף הופך את ההחפצה לכוח ותעוזה אז בולבול גברי חשוף הופך את מקור ההפצצה לעוצמה וגבורה, לא?
▪  ▪  ▪
יחימוביץ'. שתעז בעצמה [צילום: פלאש 90]

כמה בנות, המקפידות מאוד על שמירת הוראות משרד הבריאות, ולכן הסתירו פניהן במסכות, חשפו חזה אל מול המצלמות ומשכו את תשומת הלב של אומה שלמה. אומה שלמה ומטופשת.
ומה שהיה חסר רק זה שנציגתנו לשעבר בכנסת, ראש מפלגה לשעבר וכיום שדרנית ברדיו, תטפח להן על הכתף ותשבח אותן על כי הפכו את מקור ההחפצה לטעמה לכוח ותעוזה. אז אם הן היו חושפות הכל, משרוך נעל ועד קודקוד זה היה יותר החפצה?, יותר כוח? יותר תעוזה? והבנים עם הבולבול בחוץ? גבורה? החפצה? כוח? תעוזה?
כמה טוב שגברת כמו יחימוביץ' לא נמצאת יותר בקרב מקבלי ההחלטות. כמה חבל שיש לה מיקרופון ביד על-מנת להפיץ או שמא להחפיץ עמדות חתרניות אנרכיסטיות בקרב הציבור.
מהו חופש הביטוי? מהי הפגנה? הפגנה היא דרך מימוש לחופש ביטוי, בשל היות הפגנה אירוע חריג: התכנסות במקום ספציפי, צפיפות, לעיתים רוחות משולהבות, ויש לשמור על הסדר הציבורי באופן שיאפשר ליוזמי ההפגנה להביע את דעתם, נחתם הסכם בין היוזמים למשטרה. ההסכם הזה נקרא רישיון. ובהסכם הזה מתחייבים מארגני ההפגנה לשמור מכל משמר על הסדר הציבורי, ומתחייבים לדברים נוספים, כל הפגנה והתנאים שלה.
הפגנות מנוצלות על-ידי מפגינים חריגים, אנרכיסטים, שיכורים, מסטולים, אשר המארגנים לא יודעים עליהם מראש, לצורך יצירת פרובוקציות, על-מנת לתפוש תשומת לב מעבר לרחשי ההפגנה. לעיתים פרובוקציות אלה זוכות בדיעבד לקיתונות של רותחין, לפעמים לא, אך לא שמעתי מעודי שבחים לפרובוקציות נמוכות מן הסוג הזה, בייחוד לא מחברת כנסת מכובדת לשעבר, "שומרת החוק", ידידת "שומרי הסף", המעודדת ברדיו פגיעה כה קשה בחופש הביטוי.
אם התערטלות כל-כך מתאימה לגברת חיימוביץ' אנא תחפיץ בעצמה, אנא תהיה היא המקור לכוח ולתעוזה. בסופר, באולפן עם גואטה, בפארק, ולא תהפוך את חופש הביטוי לקרדום לחפור בו את אג'נדת ההחפצה שלה, אג'נדת הכוח והתעוזה.

תאריך:  29/07/2020   |   עודכן:  29/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יחימוביץ' לחשפניות: הפכתן את מקור ההחפצה לכוח ותעוזה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שכל אופנת הציצקעס הזו,
אני מוכרחה להודות  |  29/07/20 14:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
החוק שעבר - נגד טיפולי ההמרה, הוא בבחינת הסנוקרת השנייה ברציפות למפלגות החרדיות    מתמונת מצביעי ומתנגדי החוק עולה תמונה שח"כים רבים הצביעו להצעה להט"בית נגד רצון בוחריהם    האם חפצים ערבים, דרוזים, אתיופים, דתיים לאומיים וסלאבים במהפך להט"בי בישראל?
אפרים הלפרין
מפגינות ומפגינים, אל תתנו לאהוד ברק לנצל את תמימותכם    כפי שהפך את מפלגת העבודה ממפלגת פאר למפלגה אבודה, כפי שסחט ממרץ את טיפת המרץ האחרונה, כן היא ישתמש בכם ויזרוק אתכם כשיבוא לו
ד"ר גד פניני
את הניתוק של מקבלי ההחלטות חייבים להפסיק ואפשר לעשות זאת במהירות וביעילות. ניתן לחבר את כל מקבלי ההחלטות, החל מנשיא המדינה דרך ראש הממשלה, שר האוצר, שרי החרטא וחברי הכנסת. איך לחבר אותם? פשוט מאוד - להפסיק לשלם להם את שכרם ולתת להם בדיוק את מה שהם נותנים לעצמאים
דן מרגלית
באותם ימים הם השמיצו את יורם לס, וכמובן שהביביסטים לעגו ל-80 פרופסורים מלומדים שחלקו על מדיניות הסגר המטורף שהרסה את המשק
יחיאל שבי
החלת הריבונות הישראלית על חלק משטחי יו"ש - למעשה ולא רק להלכה - מקבלת משנה תוקף נוכח האנדרלמוסיה ופריעת החוק ההופכות את השליטה הישראלית באזור לריקה מתוכן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il