X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מה שאני רואה הוא עוד ניסיון פוטש של אספסוף וערב רב של אנרכיסטים מסיתים ומוסתים, כל אחד מסיבותיו, וכולם יחד אכולי שנאה יוקדת לבנימין נתניהו ראש הממשלה הנבחר בדרך דמוקרטית
▪  ▪  ▪
ההפגנה ליד בית ראש המשלה [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

"מדינה במחאה, אלפים מפגינים..." זועקות הכותרות בערוצים 11, 12, 13 - ערוצי הפייק ניוז למהדרין. אך נא לזכור ולהפנים מיליון וחצי אזרחים תמכו בבנימין נתניהו ב-3 מערכות הבחירות (הדמוקרטיות) האחרונות.
משקלם גדול אלף מונים מ-ה"אלפים" הצעקניים בבלפור, קיסריה וגן קלור. מה שאני רואה הוא עוד ניסיון פוטש של אספסוף וערב רב של אנרכיסטים מסיתים ומוסתים, כל אחד מסיבותיו, וכולם יחד אכולי שנאה יוקדת לבנימין נתניהו ראש הממשלה הנבחר בדרך דמוקרטית. הם יודעים שבג"ץ בהרכב של 11 שופטים אישר את הלגיטימיות של נתניהו לכהן כראש ממשלה אפילו תחת כתב אישום. הם גם יודעים כי לכל אזרח, כולל מר נתניהו עומדת חזקת החפות. אך מי הם שופטי בג"ץ לעומת אסף אמדורסקי, אמיר השכל, ודן מרגלית - גאוני המשפט, הצדק והמוסר (בעיניהם) - הם פוסקים אחרת!!!
משבר הקורונה הוא משבר עולמי. אני מבין את האלפים שאיבדו מטה לחמם ועסקיהם נפגעו קשות, והממשלה לא העניקה להם סיוע שראוי היה שיקבלו. להם יש זכות מלאה להפגין לזעוק ולדרוש מהממשלה להעניק להם סיוע. לאחרים - לאספסוף הזה, ולערב רב הזה של אנשי השנאה - אין שום זכות לתפוס טרמפ על הפגנות צודקות של אנשים שמחאתם אמיתית.
ועוד כמה נקודות למחשבה:
(1) תפשפש התקשורת במעשיה ותבדוק את חלקה בליבוי השנאה לבנימין נתניהו - שנאת חינם לראש ממשלה שהביא להישגים אדירים למדינת ישראל - הישגים מדיניים, כלכליים, וביטחוניים.
(2) יבדוק כל אזרח את עצמו איך הושפע ללא ביקורת עצמית מהתקשורת - שהיא פייק תקשורת, וממחנה השמאל המפסידן והמצטמק, שמובילים יחד במשך שנים מסע שנאה ושטנה נגד בנימין נתניהו ומחנה הימין?
(3) איך הפכנו לעם כה כפוי טובה המגיב בשנאה תהומית לראש ממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל מאז בן-גוריון?
(4) נניח שיצליח האספסוף בפוטש שלו - לאחר שבבחירות דמוקרטיות בקלפי הם תמיד מפסידים - את מי ימליכו עלינו כראש ממשלה? מי יהיה זה שימגר את הקורונה? האם זה יהיה בני גנץ?
או אולי הריקא בעל הפה גדול והראש הנבוב יהיר לפיד? אולי עפר שלח? אולי עמיד פרץ בעל מכסה המשקפת ו-3 המנדטים? או אולי אחמד עוד איזבק? באמת אולי? יש לו 15 מנדטים?
(5) אסיים בכמה מלים לגבי "המועמד המוביל" בני גנץ. בראיון שקיים עם דנה וייס (בערוץ 12 במוצ"ש 25.7.2020) - ראיתי לנגד עניי אדם ריק מתוכן, אדם כה עלוב, וכה רדוד- שכזה לא ראיתי מימי. כנ"ל הייתה התרשמותי מכל "נאומיו" בשנה האחרונה. מה הפלא שמלבד "רק לא ביבי" ו-3" כתבי אישום" לא היה לכל מסע הבחירות שלו שום תוכן, שום "חזון", שום תוכנית - שום כלום. רק רצון להיות ראש ממשלה. נזכיר את המימד החמישי ו-4 מיליון שקלים שהוציא במרמה ממשטרת ישראל - (אגב, היכן מתחבא מר אלשיך שותפו?) לא ארחיב גם על שקריו המרובים, על ריצתו לטיבי-עודא-יזבק-המשותפת, על זחילתו לממשלת נתניהו (בטענת שקר של משבר הקורונה - כשלמעשה עשה זאת רק כשכשל ניסיונו ללכת עם המשותפת) על טרפוד החלת הריבונות, ועוד רשימה ארוכה. הוא נכנס לממשלה, סחט את מירב ההטבות, לא עשה דבר, ורק הזיק וממשיך להזיק. מה שמעניין אותו הוא להיות ראש ממשלה - בהיותו חסר כל כישורים בנושא זה, ואני מתפלא איך איש כזה היה רמטכ"ל?
(6) משהו השתבש בסדר העדיפות של "הזכויות הדמוקרטיות" - בפרשנות הבג"ץ. מדוע זכות ההפגנה היא כה קדושה, גם כבתקופת חירום ומגפת הקורונה, כשכל התקהלות אסורה, וההפגנות מהוות מדגרת קורונה ומסכנות את בריאות כלל הציבור והסדר הציבורי? מדוע זכות ה"מפגין" להרעיש ולטרוד מנוחת דרי הסביבה גוברת על זכות האזרח החי בסביבה לחיות בשקט בביתו. מדוע הזכות ה"קדושה" הזאת לא מוגבלת במקום ובזמן? וכמובן מדוע חלה קצת הגבלה על הזכות הזאת כאשר נשוא זכות ההפגנה שמו בישראל מנדלבליט או חיות?

תאריך:  27/07/2020   |   עודכן:  27/07/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
לראש הממשלה הנוכחי במדינת ישראל ולכל חבר מרעיו - אליהם, ורק אליהם, מכוונים במדויק דברי ישעיהו בן אמוץ ב"שבת חזון" - "שמעו דבר ה' קציני סדום האזינו תורת אלוהינו עם עמורה"
רפי לאופרט
עם ישראל מצטיין בזיכרון ארוך. משום מה, מוקדש רובו לאירועים הקשים והטרגיים שפקדוהו לאורך ההיסטוריה. כאשר הוא מחדש את ימי העצמאות הלאומית כקדם, ראוי שילמד לאזן בין החיובי לשלילי ויפיק את הלקחים החשובים מן השניים
יוסי אחימאיר
לא המפגינים, לא האנארכיסטים ולא מאמרי הרפש יפילו את ראש הממשלה. ספק גם אם המשפט שירוץ בעוד חצי שנה, יציב מכשול בהמשך דרכו. הוא ולא גמזו, הוא ולא חזי לוי, יוסיף להיות בחודשים הבאים מי שינצח על הקרב בקורונה, על היבטיה הבריאותיים והכלכליים. אבל גם מנהיגות גדולה סופה להגיע אל סוף דרכה, גם כשהיא בשיאה. ואולי עדיף לנתניהו, שיניח מרצון את המפתחות על השולחן?
אדלינה קליין
נושא 'הבדידות', תופס חלק לא קטן בכתיבתה הלירית של סמדר שרת    אך רצוי להדגיש כי שירי הבדידות לא נכתבו מתוך אותות מצוקה דווקא    רובן הובאו כאמירות בהן יש העצמה נשית ברורה
משה לשם
15 שנים חלפו אבל הזמן לא ריפא את הפצעים הנפשיים שנגרמו בעטיה של עקירת יהודים מיישובי גוש-קטיף וצפון השומרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il