X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המאמן הלאומי התייחס לעתידו במסיבת העיתונאים בקרואטיה: "אם ירצו שאמשיך, אשמח. אני לא חושב שזה תלוי בתוצאה". כעת הנבחרת מתאמנת
▪  ▪  ▪
ג'ובאני רוסו באימון הנבחרת. מי מפחד? [צילום: יופ ציוני, ONE]

נבחרת ישראל קיימה הערב (שישי) את האימון המסכם שלה באצטדיון מקסימיר בזאגרב, בו יערך המשחק מחר ב-20:15 מול קרואטיה. כרגיל, בגלל הסגל החסר תרגל דרור קשטן הרכב של עשרה מול עשרה. כמו בכל השבוע, בהגנה שיחקו דוידוביץ', משומר, בן-חיים, גרשון ואנטבי.
בקישור האחורי תמיר כהן וגל אלברמן, ובהתקפה תורגלו הערב בניון, ברוכיאן ועומר גולן בשפיץ, בניגוד לשאר האימונים בהם תורגל החלוץ פיני בלילי בחוד, הערב קיבל את גופיית ההרכב הראשון חלוץ מכבי פ"ת. ייתכן ובלילי יועדף בסופו של דבר על גולן, ואליניב ברדה יאייש את המקום הנוסף בהתקפה.
ג'ובאני רוסו הגיע לאימון הנבחרת והתקבל בחמימות ע"י קשטן והשחקנים. רוסו סיפר שהוא נתן כמה טיפים לקשטן לקראת המשחק, אבל סירב לחשוף מהם ואמר: "אני לא מספר על שיחות שלי עם מאמנים". רוסו גם הביע את פליאתו הרבה לגבי העדרותם של שחקנים רבים מסגל הנבחרת ואמר: "יותר מדי שחקנים פצועים ולא נמצאים פה, מה הם בורחים מהנבחרת? הם מזייפים? אולי הם פשוט פחדו מהמשחק הזה מול קרואטיה. זה לא יפה".
רוסו התייחס למשחק ואמר: "או שיהיה 4-5 אפס לקרואטיה או שיהיה תיקו במשחק. יש לכם הרבה שחקנים צעירים, ואני בטוח שהם יתנו פייט טוב. כמו שאלי גוטמן אוהב להגיד: 'הם יעמדו מצויין בצורה טקטית'. דיברתי עם ביליץ', המאמן של קרואטיה, הוא לא מכיר את השחקנים החדשים, אבל הוא למד עליהם. עכשיו הוא יודע הכל".
דרור קשטן קיים אחה"צ את מסיבת העתונאים האחרונה בזאגרב לפני המשחק מול קרואטיה מחר (שבת) ב-20:15, במסגרת בית 5 של מוקדמות היורו.
כמקובל באירועים מסוג זה, המאמן הלאומי פתח את דבריו עם סל קומפלימנטים גדוש לנבחרת המקומית: "קרואטיה זו הנבחרת הכי טובה בבית חמש, הבית שבו אנו משחקים. יש להם שחקנים רבים במועדונים אירופאים. אני רוחש כבוד לנבחרת הזאת ולמאמן שלה, שהיה שחקן מצוין, הוא עושה שם עבודה טובה".
"בניגוד למשחק מול אנגליה, הפעם אנחנו לא תלויים רק בעצמנו, אלא בתוצאות מהמשחקים האחרים, הקרואטים משדרים שהמשחק מולנו הוא החשוב ביותר עבורם, אני קראתי גם לא מעט אמירות של השחקנים שלהם שדיברו בביטחון ובזלזול. הנבחרת הזאת לא הפסידה משנת 94 בבית ויש להם מסורת באירופה".
קשטן התייחס למשחק הראשון באצטדיון ר"ג, שהסתיים כזכור בניצחון 3:4 של הקרואטים: "אין לי בעיה שהמשחק מחר יסתיים באותה תוצאה לטובתינו".
צוות ONE שאל את המאמן כיצד המשחק מחר ישפיע על עתידו בנבחרת, אם בכלל והמאמן הוותיק שלח מסר להתאחדות ולעומד בראשה: "אני לא חושב שיש קשר, אם ראשי ההתאחדות יחליטו שאני לא אמשיך, אלך לדרכי. בדרך כלל שלוקחים מאמנים באירופה, מחתימים אותם לארבע שנים, אז אם יחליטו שרוצים שאני אמשיך, אקבל זאת בשמחה".
קשטן התייחס לציטוט של אבי לוזון, שאמר טרם ההמראה: "גם אם ננצח, לא נעפיל ליורו", קשטן הגיב: "אני עובד אצלו ולא הוא אצלי, הוא רשאי לומר את מה שהוא רוצה. נשתדל לנצח כי אנחנו מייצגים את מדינת ישראל ואת הכדורגל הישראלי".
גם נושא הסגל החסר עלה: "זו מציאות שנכפתה עלינו. שבעה מאלו ששיחקו באנגליה לא נמצאים כאן, אבל אני לא נמצא כאן בשביל מונדיאל 2010, אני נמצא כאן בשביל יורו 2008".
לידיעת הקורא אייל ברקוביץ'
בתוכנית ספורט 99 בשיתוף ONE של יום חמישי האחרון, ביקש אייל ברקוביץ' לדעת האם המאמן הלאומי היה מסכים לקבל אותו חזרה לנבחרת, ולו רק לעשר דקות או רבע שעה של משחק. בתום מסיבת העיתונאים צוות ONE מצא את הזמן לשאול את קשטן האם הוא מעוניין בשירותיו של הקוסם.
תחילה קשטן התעניין, חצי ברצינות, בשלום הברכיים של ברקו ולאחר מכן אמר, הפעם ברצינות גמורה: "אם לכולם היה את הרצון של אייל ברקוביץ', היה טוב".

תאריך:  12/10/2007   |   עודכן:  12/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוסו: השחקנים שלכם בורחים מהנבחרת?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
בעקבות לכידת שני כלבים ושועל נגועים בכלבת בצפון הארץ, קורא משרד הבריאות לאזרחים שבאו במגע עם בעלי חיים משוטטים באזור הצפון להגיע בהקדם לבית החולים
הילה רפופורט
המועמדת לנשיאות הילרי קלינטון תאמץ את אסטרטגיית הקמפיין שסייעה לבעלה הנשיא לשעבר ביל קלינטון לזכות בנשיאות    תציב את הכלכלה בראש האג'נדה
הילה רפופורט
בעיר לייקווד שבניו-ג'רזי, שמחצית מתושביה הם יהודים אורתודוכסים, הותקף ביום שלישי רב ע"י צעיר שחור שהלם בו באלת כדור-בסיס    מצבו של הרב אנוש
עפרה שלו
העליה החדה היא על-רקע הירידה הראשונה זה שלושה שבועות בעתודות הנפט
הילה רפופורט
המשטרה בירושלים ערכה מהצהריים חיפוש אחרי שני אחים - תמיר בן 7 ולימור בת 8    הילדים תושבי עפולה ביקרו עם הוריהם בשוק מחנה יהודה בירושלים    סמוך לשעה 19:00 הם נמצאו בריאים ושלמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il