X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישראל היתה קרובה לניצחון במוקדמות היורו מול הגרמנים. הנינגס כבש בדקה ה-18, בוזגלו ועזריאל השלימו את המהפך, אבל הנינגס השווה בדקה ה-79
▪  ▪  ▪
גיא לוי [צילום: ONE]

הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה היום (שישי) ב-2:2 עם נבחרת גרמניה החזקה, במסגרת מוקדמות היורו, לעיני 7000 צופים באצטדיון ר"ג.
הנינגס העלה את גרמניה ליתרון בדקה ה-18, מאור בוזגלו השווה בדקה ה-43. ישראל השלימה מהפך בדקה השבעים משער ענק של חן עזריאל, שנכנס כמחליף במקומו של בוזגלו שהיה המצטיין בשורות הנבחרת, אבל הנינגס הרס את חגיגות הניצחון של הנבחרת בדקה ה-79 ושלח את הנבחרות להתחלק בנקודות.
בנבחרת הצעירה ידעו כי הפסד ירחיק את הכחולים לבנים מראשות הבית, שמוביל למשחקי ההצלבה כדי לעלות ליורו, כעת לנבחרת יש 4 נק' מתוך שלושה משחקים. ישראל השיגה ניצחון על לוקסמבורג בבית והפסידה בחוץ למולדובה. גרמניה, ששיחקה משחק אחד בלבד לפני המפגש מול ישראל, ניצחה 0:3 את צפון אירלנד, שמובילה כרגע את בית 9.
ההתאחדות פתחה שער אחד בלבד לכניסת הקהל, שער 3, מה שיצר בכניסה תורים ארוכים, צפיפות ודוחק. הקהל ישב בשערים 3
ו-4. גיא לוי פתח עם הרכב גנתי וויתר על חן עזריאל, שפתח על הספסל.
מחצית ראשונה
המשחק במוקדמות היורו נפתח לעיני 7000 צופים באיצטדיון ר"ג. איתי שכטר היה קרוב לחטוף כדור בדקה השלישית לאחר שההגנה הגרמנית החזירה כדור מסוכן לשוער, שהצליח להציל את הכדור לפני שחלוץ הנבחרת הישראלית הגיע אליו.
בדקה השישית טענו במחנה הישראלי כי הגיע לכחולים לבנים שריקה לבעיטת עונשין מ-11 מ' לאחר שנעשתה עבירה על יובל שפונגין ברחבה אבל השופט הספרדי הבינלאומי, אלפונסו פרז, לא שרק. שתי דקות לאחר מכן, זכתה גרמניה לבעיטה חופשית מ-20 מ', הבעיטה של אברט לא סיכנה את אוהד לויטה, שקלט בקלות את הכדור.
בדקה ה-11, ישראל היתה קרובה לעלות על לוח התוצאות. שחקן גרמני ביצע עבירה על בירם כיאל כ-17 מ' משערה של גרמניה. מאור בוזגלו בעט נהדר חזק למרכז השער ונואר השוער הגרמני המצוין, הציל את נבחרתו מספיגה מוקדמת. חניכיו של גיא לוי החלו להשתלט על המשחק ודקה לאחר מכן, כדור ארוך הגיע לבוזגלו בחוד. החלוץ הישראלי הצליח לעבור את מגנו אבל מעמדה לא נוחה ליד הקו הימני, בעט בוזגלו רחוק מהשער.
ההתקפה הגרמנית במבצע נהדר בנגיעה אחת, בחנה את עירנותו של אוהד לויטה, שיצא נפלא והיה הראשון לכדור לפני שאברט הצליח להגיע לכדור. איתי שכטר הציג מבצע אישי בצד ימין בדקה ה-18, עבר שני שחקני היריבה אבל לא הצליח להעביר את הכדור לרחבה.
דקה 18, 0:1 לגרמניה: למרות הפתיחה הטובה של הנבחרת הישראלית, דווקא גרמניה עלתה ראשונה על לוח התוצאות. בלאגן ברחבה של ישראל איפשר לגרמנים לכבוש. כדור קרן של גרמניה הורחק ע"י רמי דואני, שנגח לאחור. הכדור הגיע לראוון הנינגס, שמקרוב הבקיע והעלה את הגרמנים ליתרון יקר באצטדיון ר"ג.
דקה לאחר כיבוש השער הגרמני, מאור בוזגלו נגח מקרוב ליד שערו נואר. המומנטום היה של גרמניה, כל כדור קרן של האורחים היה מסוכן. בדקה ה-27, לאחר בעיטת קרן של הגרמנים, הגיע ראשון לכדור רוזנטל, שנגח מקרוב אבל הכדור פספס בסנטימטרים את שערה של ישראל.
נבחרתו של דיטר הילטס המשיכה להיות מסוכנת בחוד, בדקה ה-33 אברט משמאל הרים כדור מצוין לכובש השער, הנינגס, אבל הנגיחה שלו היתה חלשה. ישראל המשיכה לנסות לשלוח כדורים ארוכים למאור בוזגלו, אבל הנבחרת המקומית המשיכה להיתפס בנבדל.
בדקה ה-40, היתה ההתקפה היפה ביותר של הנבחרת במחצית הראשונה, בירם כיאל פרץ נהדר משמאל עקף את מגנו ליד נקודת הקרן ומסר מצוין לאיתי שכטר, שבנגיעה אחת בעט חזק אבל השוער הגרמני היה במקום ומנע מישראל שיוויון לפני סיום המחצית הראשונה.
דקה 43, 1:1 באצטדיון ר"ג: הלחץ הישראלי הניב סוף סוף פירות. מבצע נהדר של הנבחרת הישראלית הצליח להעניק לחבורה של גיא לוי שיוויון מוצדק באצטדיון ר"ג. איתי שכטר פרץ מימין והגיע ליד הקו, שכטר מצא את שפונגין שבנגיעה אחת מסר לבוזגלו במרכז הרחבה. החלוץ הישראלי לא שגה ומקרוב גלגל את הכדור לשער, שער נפלא שהוריד את הנבחרת מעודדת לחדרי ההלבשה במחצית.
מחצית שניה
שתי דקות מפתיחת המחצית הגיעה גרמניה להזדמנות נוספת ליד שערה של ישראל, הנינגס קיבל כדור ארוך ובנגיחה סחט עצירה מאוהד לויטה.
בדקה ה-51 ישראל שוב במבצע יפה הגיעה למצב נפלא ליד שערו של נואר. בירם כיאל הצליח לעקוף את ההגנה ומסר לביברס נאתכו, שניסה להקפיץ מעל לשוער אבל הכדור הגיע לידיו של השוער הגרמני. שלוש דקות לאחר מכן הנינגס עם בעיטה חלשה מעשרה מ' לא הצליח לאיים על לויטה.
ישראל ניסתה לצאת להתקפה מתפרצת בדקה השישים, אבל ההצטרפות של שחקני הנבחרת הצעירה היתה איטית, אורי שטרית משמאל בעט רע וחניכיו של לוי פספסו הזדמנות טובה לעלות בפעם השניה על לוח התוצאות.
בדקה ה-61 החליט גיא לוי להכניס את שחקנה של בית"ר, חן עזריאל, למשחק אבל הוא עשה זאת על חשבונו של מאור בוזגלו, שהיה המצטיין בשורות הנבחרת. 3 דק' לאחר מכן, גרמניה היתה קרובה לכבוש בפעם השניה, קרושקה הרים כדור מ-30 מ', חדירה פרץ מצוין והשאיר מאחור את הנבחרת הישראלית. חדירה הוריד את הכדור עם הראש לדשא אבל הבעיטה היתה חלשה.
בדקה ה-66 ישראל היתה צריכה לעלות ליתרון, איתי שכטר עשה עבודה נהדרת משמאל ומצא את חן עזריאל, שהיה לבד, אבל הבעיטה שלו מ-15 מ' חלפה ליד השער הגרמני.
דקה 70, 1:2 לישראל: חן עזריאל, שנכנס כמחליף בשורות הנבחרת במקומו של מאור בוזגלו, העניק לישראל את השער השני, שקירב את חניכיו של גיא לוזון לניצחון. ההגנה הגרמנית ביצעה טעות קשה, באק חלם בהגנה, חן עזריאל קלט את הכדור, עקף את באק ומול השוער המצוין של גרמניה בעט חזק וקרע את הרשת. ישראל הצליחה לבצע מהפך באצטדיון ר"ג.
דקה 79, 2:2 באצטדיון ר"ג:
נבחרת ישראל ספגה שער מאכזב בדקה קריטית. בעוד שחניכיו של גיא לוי כבר חשבו על הניצחון להנינגס היו תוכניות אחרות. חדירה חתך את ההגנה הישראלית במרכז, מצא את הנינגס שבעט חזק לפינה השמאלית של אוהד לויטה, שלא הצליח לסגור את הפינה כמו שצריך. ישראל משלמת על הטעות בהגנה וסופגת את השיוויון.
לאחר השער של הגרמנים, המומנטום היה בצידם ואיימו על שערו של לויטה מספר פעמים. חן עזריאל היה קרוב לכבוש בדקה התשעים אבל הכדור התגלגל ליד השער. בסיום, ישראל מעודדת מהיכולת, אך מאוכזבת מהתוצאה ואיבוד הנקודות בבית.
ישראל: אוהד לויטה, יובל שפונגין, שי מימון, רמי דואני, אורי שטרית, ליאור ז'אן (דובב גבאי, 87), אלמוג כהן, ביברס נאתכו, בירם כיאל (שרן ייני, 83), מאור בוזגלו (חן עזריאל, 61) ואיתי שכטר.
גרמניה: מנואל נואר, אנדראס בק, דניס אאוגו, פטריק אברט (גרוטה, 89), ראוון הנינגס, באריס אוזפק, הוגן פולנסקי (קפטן), מארק קרושקה, פביאן שזנהיים, יאן רוזנטל (מסוט אוזיל, 45 (ג'רום בואטנג, 63)) וסמי חדירה.

תאריך:  12/10/2007   |   עודכן:  12/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנבחרת הצעירה סיימה ב-2:2 מאכזב עם גרמניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
דניאל שרון, האזרח הישראלי-גרמני שנעצר בערב יום כיפור בביירות ושוחרר ביום שלישי, טען בראיון לקול ישראל כי נאסר משום שהוא ישראלי
הילה רפופורט
אב שהגיע לדירתה של בתו בת"א במהלך ויכוח שניהלה עם בעלה, נדקר מספר פעמים באורח קשה ע"י חתנו    שלושה צעירים נדקרו במהלך קטטה בת"א
ONE
אביו של מאור בוזגלו רתח על הוצאת בנו מהמגרש בדקה ה-61 בתיקו של נבחרת ישראל הצעירה 2:2 עם גרמניה. גיא לוי לתקשורת: "אם יש בעיה היא אצלכם"
ONE
המאמן הלאומי התייחס לעתידו במסיבת העיתונאים בקרואטיה: "אם ירצו שאמשיך, אשמח. אני לא חושב שזה תלוי בתוצאה". כעת הנבחרת מתאמנת
הילה רפופורט
בעקבות לכידת שני כלבים ושועל נגועים בכלבת בצפון הארץ, קורא משרד הבריאות לאזרחים שבאו במגע עם בעלי חיים משוטטים באזור הצפון להגיע בהקדם לבית החולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il