X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דוד ארגז רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
לפיכך נתכנסנו אנו חברי מועצת ה"סבר" (סייבר בעברית), נציגי גופי הביון והממסד הביטחוני ובתוקף חובתנו הטבעית וההיסטורית להגנת הדמוקרטיה, ועל יסוד החלטתך הסוברנית הקובעת, אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינת "סבר" בארץ ישראל היא מדינת ישראל
▪  ▪  ▪
מעקב צמוד [צילום: פאבל גולווקין, AP]

לכבוד: כבוד היועמ"ש דוקטור אביחי מנדלבליט
אדוני,
מדינת ישראל היא דמוקרטיה צעירה ושברירית, אי-זעיר בים עוין של משטרים עריצים. לצופה מבחוץ הדמוקרטיה בישראל נראית חזקה ויציבה, אך האמת היא שונה. הקשב לקולות, האדמה רועדת מתחת לרגלינו ומתחת לפני השטח מתרחשים תהליכים חמורים שמסכנים את קיומנו. הדמוקרטיה שלנו חלשה ומאוימת ויסודותיה עוברים כרסום מתמיד.
על הרשויות ובמיוחד עלינו, יחידת הסייבר, לעמוד על המשמר כדי לקדם את בוא הרע, שאת הלמות צעדיו כבר אפשר לשמוע בפתח. יחידת התקשוב של משטרת ישראל, עוקבת בדאגה אחר תהליכים מסוכנים אלו, תהליכים שאם חלילה יתממשו, עלולים לפגוע אנושות בזכויות אדם ובערכי יסוד אוניברסאליים עליהם מושתתת הדמוקרטיה. תשמח לשמוע, אדוני, שהאח הגדול עינו פקוחה והיחידה מנטרת יום ולילה גורמים עוינים במרחב הווירטואלי וברשתות החברתיות.
בניגוד למה שניתן היה לחשוב, הסכנה העיקרית לדמוקרטיה שלנו לא מגיעה מגורמים חיצוניים אלא מתוך הבית פנימה ודווקא ממקום בלתי צפוי: נבחרי הציבור ותומכיהם. חמור מזה, אין מדובר באנשי שוליים ובמפלגות קיקיוניות אלא באנשים שנבחרו בבחירות כלליות ולעיתים זוכים, רחמנא ליצלן, לתמיכה רחבה. עובדה זו לא מורידה כמובן מחומרת העניין, אלא להפך, מדגישה שבעתיים את מידת הסכנה. אנשים אלו פועלים באופן כוחני וציני כדי להשליט את דעת הרוב על המיעוט תוך רמיסת זכויותיו ומנצלים את מעמדם כדי לתקוף את רשויות החוק. בעידודם, חסידים שוטים זורעים זרעי פורענות ואי אמון במערכת החוק. אוי לנו אם ניגרר אחרי המון מוסת זה. אבוי לנו, אם ניכנע לרוב פוליטי רגעי. לא נרכין ראש בפני אספסוף שמחליף את דעתו כמו שבשבת הרוחות. דמוקרטיה היא שלטון-העם-הסביר (דמוס-קרטוס-סבירוס) ולא הצבעה בכיכר העיר.
לנוכח סכנה קרובה ומיידית שעומדת מולנו, אין מנוס מצעדים אמיצים ונחושים. אם בעבר אפשרנו מצב שבישראל ניתן להגיד הכל (ובלבד שאתה נמצא לבד, בחדר חשוך, ומדבר בלחש), הזמנים השתנו. שוב לא נוכל להתיר לכל אזרח להגיד כל העולה ברוחו בלי לקחת בחשבון את הפגיעה ברגשותיהם של מגזרים שונים, שחיקת האמון ברשויות החוק וביזוי שומרי הסף ושאר קודשי ישראל. חובה עלינו גם לקחת בחשבון שאיננו "עם לבדד ישכון" אלא חלק ממערכת גלובאלית וכפופים לחוק הבינלאומי ולא חס ושלום לחוקים שבטיים וארכאיים. עלינו להתייצב כאיש אחד לצד גורמי החוק ולעקור מן השורש את גידולי הפרא שנבטו בחצר האחורית שלנו ובמיוחד את אותם צייצניים ובלוגרים שמסתתרים מאחורי עלה תאנה של חופש הביטוי ומפרסמים מנשרים חסרי אחריות כנגד גורמי שלטון ומשפחותיהם. אלו צריכים לדעת שאלימות מילולית תוביל לאלימות פיסית. ראו הוזהרתם.
המטרה מקדשת את האמצעים, ואכן יחידה הסייבר שלנו רכשה לאחרונה הרבה אמצעים מיוחדים והתחדשה בסל כלים מגוון שמאפשר לנו למשש את הדופק של כל אזרח ואזרח בכול רגע נתון.
קח למשל את המקרה של האזרח א. ד. שבדיקה קצרצרה העלתה שרק בשבוע האחרון חיפש ארבע פעמים (!!) מידע על המשנה לפרקליט המדינה ליאת בן ארי ולפחות פעמיים כתב עליה באתרי אינטרנט תגובות מזלזלות ופוגעניות. לאדון הנ"ל אין שום קשרי עבודה או קשרים אישיים עם הגברת בן ארי ולכן תמוהה החטטנות שלו בענייניה הפרטיים, לא כל שכן ניסיונות ההכפשה כלפיה ששוזרו בהם רמיזות מכוערות כנגד הפרקליטות בכלל.
מר א.ד. ועברייני רשת אחרים מנסים להערים עלינו ושולחים תגובות באתרים שמפרסמים תגובות מיידיות ולא באתרים רגילים שממיינים ומנפים את התגובות לפני פרסומן. אמנם, הנזק שנגרם במקרים אלו זניח, שכן תוכנת החיפוש של גוגל נמצאות בפיקוח קפדני שלנו ואנחנו נלחמים בעברייני רשת וגורמים חתרניים באמצעים שונים לרבות ניתוק פס הגלישה תוך כדי כתיבת התגובות.
כמו-כן כידוע לך, אנחנו דואגים שרוב התגובות במדיה הדיגיטלית ימחקו או ישופצו בתוך כמה דקות מזמן פרסומן. למרות שלכאורה מדובר בעברות קלות ערך וברף הנמוך של פשעי סייבר, חשוב לדעתנו, שיוגשו כתבי אישום כנגד מר .א.ד. ודומיו למען יראו ויראו.
לפיכך נתכנסנו אנו חברי מועצת ה"סבר" (סייבר בעברית), נציגי גופי הביון והממסד הביטחוני. ובתוקף חובתנו הטבעית וההיסטורית לדמוקרטיה ועל יסוד, החלטתך הסוברנית הקובעת. אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינת "סבר" בארץ ישראל היא מדינת ישראל.
שלך ורק בשבילך
יחידת הסייבר המשטרתית. אמן.

תאריך:  22/08/2020   |   עודכן:  22/08/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלטון העם הסביר (דמוס-קרטוס-סבירוס)
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חובב לויטס
השירים של ציז'יק הם שירי כאב שמתארים מצב קיומי אנושי, היות האדם יצור בודד בהווייתו    בשירים האלו יש הרבה תמימות, נאיביות ואולי גם מעט מרירות, אולם אין בהן זעם או אנרכיזם, קריאה לשבירת מוסכמות
ראובן שילת
כל מה שמדובר פה זה על גוף שלוקח בעצמו את הזכות להחליט בכל נושא, כולל על עצמו    הגוף הזה מתיימר לומר לריבון המדינה שהיא הכנסת (ראו שיעור ראשון באזרחות), איך לפעול
עו"ד אלון קוחלני
תזכיר חוק חדש "תקנות העיריות (מכרזים) (הוראת שעה מס' 2), התש"ף-2020" ממחיש את הצורך בקביעת פונקציה ייעודית לאישור חוקיות פעולות בדומה לגופים פיננסים
יוני בן-מנחם
סעודיה לוקחת בהודעה פומבית צעד אחורה מנורמליזציה עם ישראל כעת ומותחת ביקורת על ישראל. גורמים מדיניים בירושלים מעריכים כי סעודיה חוששת מתגובת הפלשתינים ומהתגובות ברחוב בכמה מדינות ערביות
אליהו קאופמן
דבריו של סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס, כנגד ח"כ אלכס קושניר מ"ישראל בתנו", גררו אחריהם תגובות חריפות על פליטת הפה שלו בעניין ה"מבטא הרוסי" של קושניר    אבל לפליטת הפה הזו יש גם היסטוריה של סבל רוחני ונפשי מאלה שהגיעו מארץ המגוג, ואשר ממשיכים בהתנגדות לדת ישראל כמסורת הצארים והקומוניסטים גם יחד, מאותה בריה"מ האימתנית לשעבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il