X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יש סיבה מדוע אתם מסתירים ומפנימים את רגשותיכם הסגירות הטבעית שלכם לא מאפשרת לכם להרגיש חופשיים ולספר לקרובים לכם מה מטריד אתכם
▪  ▪  ▪
מזל בתולה

בימים אלה בהם חוגג מזל בתולה את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שגם נולדו במזלות האדמה והמים: גדי, שור, דגים, סרטן ועקרב - מוזמנים לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל בתולה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
מזל בתולה עם מזל בתולה - שילוב שני מזלות אלו יוצר שילוב מאוד נוח לאורך ימים. התחושה היא כמו של נעל בית נוחה שאין חשק לזרוק אותה. הסכנה בזוגיות זו היא שמרוב נוחות וצרכים דומים, לא יהיה לכם אתגר לפתח ולקדם את עצמכם.
מזל בתולה עם מזל מאזניים - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.
מזל בתולה עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות !!!
מזל בתולה עם מזל קשת - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת והזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!
מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהן.
בתולה עם מזל דלי - שני מזלות אלו שכלתניים במיוחד ולכן לא נראה שימצאו עניין זה בזה כיוון שהשכלתנות של שניהם באה ממקום אחר. הבתולה חושבת בהגיון ולא מחפשת ריגושים ואילו הדלי מחפש את ההיגיון שבתוך ריגושים בלתי פוסקים. קשר קשה ובעייתי!!!
מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. קשר מומלץ!
מזל בתולה עם מזל טלה - כמעט לא תמצא שילוב בין שני מזלות אלו בגלל קצב החיים השונה של שניהם. הטלה תמיד יחפש לרוץ קדימה ואילו לבתולה יש תמיד זמן. שילוב בין השניים יגרור אחריו מריבות, ובסופו של דבר יביאו לפרדה. אינו מומלץ!!
מזל בתולה עם מזל שור - שני מזלות אלו יכולים מאוד להצליח ולהועיל האחד לשני מכיוון שלשניהם חשובה יציבות במערכת יחסים ללא טלטלות ושניהם יהיו מוכנים להשקיע בכך. השור יעניק ביתיות וחום לזוגיות והבתולה מצידה תוסיף את הביטחון למסגרת. בהצלחה לכם !!!
מזל בתולה עם מזל תאומים - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי אותו הכוכב - מרקורי ולכן סביר להניח כי יצליחו בזוגיות וכל אחד יספק לשני את החסר לו. הבתולה תעניק לתאומים את היציבות החסרה לו ואילו הוא מצידו יוסיף קמצוץ תיבול לבתולה הכבדה והשמרנית. קשר שחובה לעבוד עליו כדי שיצליח!!!
מזל בתולה עם מזל סרטן - קשר זה יכול להצליח כיוון ששני מזלות אלו ירצו לטפח את המסגרת בה הם נמצאים. הביטחון חשוב לשניהם וכיוון שכך יהיו מוכנים להשקיע בקשר. הסכנה נעוצה בכך שבמשך הזמן יחוש הסרטן בקרירות של הבתולה ויבעט. מומלץ לאוהבי אתגרים!
מזל בתולה עם מזל אריה - זהו קשר מעניין ותמצאו אותם במקומות רבים. לכאורה לא נראה שיש להם תחומי עניין משותפים ואולם כל מזל אריה הסבור שהעולם קיים כדי לספק את רצונותיו זקוק לבתולה הפעלתנית כ"נמלה" כדי לעמוד בדרישותיו הלא הגיוניות לפעמים. יחזיק מעמד, עד שימאס לבתולה!!

בית השותפויות
טיפ לילידי השבוע - כוכב העשייה המוכר בשמו מארס יבצע את נסיגתו הקרובה במזל שלכם במשך כל החודשים הקרובים ולכן תהייה זו תקופה שחשוב מאוד שתהיו זהירים בעשייתכם
▪  ▪  ▪

טלה
השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם כל נושאי היחסים בעבודה. זה הזמן שלכם לבחון את עצמכם מול הממונים לכם בתחום זה. בהחלט ייתכן שמה שאתם בטוחים שעבורכם זהו הדבר הנכון ביותר, יתגלה כמעורר התנגדות אצל השותפים לכם בעבודה. כמו-כן בעקרבות ביקור כוכב העשייה במזל שלכם יהיה זה נכון לבחון אפשרויות חדשות.
שור
כוכב התקשורת נמצא בבית העבודה שלכם ומעניק לכם זמן איכות עם האנשים הקרובים לכם ביותר בתחום המקצועי. זהו זמן שבו תרגישו שאתם מתקשרים טוב יותר עם האנשים החשובים לכם בכל תחומי החיים לכן נראה שמצדם תהייה גם התקרבות בתקופה הקרובה והם יחפשו את קרבתכם ודעתכם. זהו זמן נפלא לשדרג את צורת העבודה שלכם.
תאומים
בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיזהר ולא לחשוף את עצמכם למריבות בתוך המעגל הקרוב לכם ביותר. השמש בשמיים תעורר אצלכם בכל פעם מחדש את ההתלבטות כיצד לבטא את עצמכם במקומות שבהם אתם מרגישים חסרי אונים מול דרישות המעגל הביתי שלכם. נסו ליצור לכולכם תחומי עניין ושיתופי פעולה שיעניקו תוכן לכולם.
סרטן
במהלך החודשים הקרובים יבקר הכוכב מארס המביא איתו תקופה של בנייה ועשייה במקום המקושר עם כל נושא הבנייה המקצועית שלכם. אתם משקיעים זמן ניכר בכל הקשור לקריירה ולכן אתם נחשבים אמינים מאוד ואנשים סומכים עליכם ועל דעתכם. נסו להיות בקשר יותר פתוח עם הסביבה הקרובה לכם ולשתף אותם בהתלבטויות שלכם.
אריה
הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים יימצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב ולכן זוהי תקופה מצוינת עבורכם להגדיל את אפשרויות פרנסתכם בתחומים החשובים לכם. זה הזמן לדחוף את עצמכם גם דרך יחסי ציבור שאתם מצוינים בהם ולהשתמש בכל הכריזמה העומדת לרשותכם. זה הזמן ליהנות מיכולת ההשפעה שלכם.
בתולה
בחודש הקרוב נראה שיהיו לכם מניעים רגשיים חבויים בנוגע לאנשים קרובים אליכם ולכן לא תרצו לשתף אף אחד בתחושותיכם האישיות. יש סיבה מדוע אתם מסתירים ומפנימים את רגשותיכם. הסגירות הטבעית שלכם לא מאפשרת לכם להרגיש חופשיים ולספר לקרובים לכם מה מטריד אתכם ולכן אתם עלולים להישאר מתוסכלים.
מאזניים
במהלך החודש הקרוב תהייה השמש בשמיים בבית תת-המודע שלכם ותעניק לכם את הצורך לשקוע ולהיות בתוך עצמכם על-מנת להתחדש אנרגטית. בזמן זה תשתפר מאוד היכולת האינטואיטיבית שלכם ותובנות שונות תוכלנה להגיע אליכם מבלי שתתאמצו לשם כך. זה הזמן שלכם לחשבון נפש קטן ביחס לתחושותיכם עוד לפני יום ההולדת שלכם.
עקרב
בחודש הקרוב יימצא הכוכב ונוס בבית הקריירה שלכם כך שזו תקופה נפלאה שבה תוכלו לחזק את כל מערכות היחסים שלכם ואף תרגישו רווחה בכל הנוגע ליכולת שלכם לתקשר עם האחרים. מומלץ לכם לנצל חלון הזדמנות זה ולפעול למען קידום עצמכם בכל תחומי העבודה. אל תדחו למחר את מה שאתם יכולים לעשות היום!
קשת
בתקופה זו של לפני החגים נראה שיהיה עבורכם הזמן האידיאלי לבנות את הפן המקצועי שלכם ולנסות לשדרג אותו כמה שיותר. זה לא הזמן לשתף אחרים בתוכניותיכם, אלא להכין לעצמכם תוכנית עבודה עם נקודות משמעותיות לעשייה ולפעול בדרך של תכנון מבוקר. אנשים שסמכתם עליהם בעבר לא בטוח שנכונים לכם בשלב זה.
גדי
הכוכב מארס יימצא במהלך כל החודש הקרוב במקום המקושר עם נושאי הבית והמשפחה הקרובה ביותר שלכם ולכן זה הזמן הנכון לתכנן שינויים שיכולים לעזור לכם לשפר את היחסים בבית בין האנשים הקרובים לכם ביותר. יש לכם סיכויים טובים להצליח, כיוון שכאשר אתם מציבים בפני עצמכם פרויקט אתם עושים אותו בצורה הטובה ביותר.
דלי
הכוכב ונוס מבקר בבית השותפויות שלכם ולכן זה הזמן שלכם לבדוק את ההתנהלות שלכם בסביבה הקרובה ולוודא שאתם מובנים לגמרי בדעותיכם לאנשים הקרובים אליכם. ייתכן שהתנהגות של אנשים אחרים בנוגע להתנהלות המקצועית שלכם יכולה להכריע אצלכם את הכף לגבי אופן ההתנהלות שלכם בהמשך הדרך. בכל מקרה, עליכם להיות שלמים עם עצמכם.
דגים
אתם נמצאים במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ויכולים להרשות לעצמכם, לשבת לאחור בנחת ולסרוק את מחשבותיכם ותוכניותיכם בליווי חשבונות נפש על כל מה שעברתם בחצי השנה האחרונה. זה הזמן שלכם לעזור לעצמכם לנסות לעבוד על מימוש עתידי של תוכניות ישנות ולגייס לטובתכם אנשים שאתם סומכים עליהם.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית. מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. תחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  06/09/2020   |   עודכן:  06/09/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
צה"ל מבליג, צה"ל מכיל, צה"ל סופג, ארגונים נוספים בפאזל הטרור העזתי משגרים רקטות, קסאמים    צה"ל מגיב בהתקפה שאת תוצאותיה אין איש רואה, את יעילותה אין איש יודע
יעקב ברדוגו
דומה שהמשחק הפוליטי בישראל נפתח מחדש. מהלך הבחירות הבאות ותוצאתן ייקבעו במידה רבה בזיקה להצלחת השניים, שלח ובנט, לגלגל את הכדור ולייצר אלטרנטיבות מחנאיות, ואולי אף להחזיר את המערכת למבנה הקלאסי של גוש ימין, גוש שמאל וגוש חרדים
עמוס גלבוע
מטוסי F-35 באמירויות לא מהווים איום ביטחוני על ישראל    מטוסי פ-15 סעודים בטאבוק, 150 ק"מ מדרום לאילת כן מהווים איום ביטחוני    הסכם שלום עם ישראל הביא למצרים את מטוסי ה-F-16    ההסכם עם האמירויות יביא להן את מטוסי F-35    יוכלו לפעול מבצעית עוד כ-7-10 שנים
רפי לאופרט
הפוליטיקה היא ממלכתם המשותפת של השועלים והצבוֹעים. שאלה מרכזית היא תמיד מיהו מחנה השועלים, מי מנהיגם ומיהם הצבועים. הסכם הנורמליזציה עם האמירויות, תוך דחיית מהלכי הסיפוח באיו"ש, הוא מהלך שועלי אופייני - הפעולה הספקטקולרית, המזדמנת תחילה, ובהמשך הציפור שכביכול כבר ביד. ייתכן שבשאלת הסיפוח זהו הימור סביר - בשאלת המאבק בפנדמיה, ההימור נמדד תמיד בחיי אדם
עו"ד אברהם הללי
בקיום הברית יזכה ישראל לקיומו ולארצו שנאמר: וזכרתי את בריתי יעקב ואף את בריתי יצחק ואף את בריתי אברהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il