X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבעלים של מכבי ת"א דיבר בספורט 99 בשיתוף ONE והתייחס למצב הקבוצה: "אנחנו במשבר קשה מאוד, אבל יש אנשים במערכת שעושים ימים כלילות"
▪  ▪  ▪
לוני הרציקוביץ'. עדיין אופטימי ומאמין בצוות [צילום: ONE]

לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי ת"א, דיבר הערב (שני) בספורט 99 בשיתוף ONE, והתייחס לימים הקשים שעובר המועדון.
כזכור, מכבי ת"א הפסידה אמש לבית"ר ירושלים 2:0, הקבוצה הצהובה עדיין ללא ניצחון ליגה ועם נקודה בודדת לאחר שבעה מחזורים. בקרב האוהדים הצהובים קיים חשש ממשי שהקבוצה תרד ליגה, לראשונה בהיסטוריה.
הרציקוביץ' פתח את דבריו ואמר: "אני לא מצטער לרגע. אני לא יודע להחזיר את מכונות הזמן. בינתיים אני לא מצטער לרגע, הייתי עושה כמה פעולות שונות, אבל לא מעבר לכך. אנחנו במשבר גדול, הרקע נובע בגלל משבר הבעלות וכל העיסוקים עם אנשים שקונים ומוכרים".
"בכל גוף כאשר יש חוסר ודאות זה יוצר חוסר ביטחון, וכל מה שלא צריך זה חוסר ביטחון. כדורגל מאוד חשוף ורגיש לתקשורת וכולם נבחנים ושלא הולך, הכול נגרר ויש כדור שלג שקשה לעצור אותו ולהפוך אותו. השחקנים עומדים על הדשא ונבחנים כל פעם מחדש".
יוסי אבוקסיס השווה את מצבה של הפועל ת"א בעונה שבה רומן אברמוביץ' כמעט ורכש את הקבוצה למצבה של מכבי היום. עבור הרציקוביץ', ההשוואה לא תקפה: "הנושא של אברמוביץ' בהפועל נתן למועדון רוח גבית שתופסת אותו עד היום בצורה של המעורבות של לב לבייב, לכן זה לא רלוונטי".
"אין כאן ניסיון לברוח מאחריות. כולנו אחראים, החל מהאפסנאי ועד לראש המועדון. כל המועדון, על כל העוסקים בו. לכולם יש להם אחריות ואחריות גדולה. השחקנים הצוות, אף אחד לא פתור מבעלות".
"משבר הבעלות עם רוני מאנה הזיק למועדון"
לוני לא כועס על רוני מאנה, למרות שעסקת הרכישה לא יצאה לפועל: "כעס זו תכונה לא טובה, אני לא מחפש צדק - משבר הבעלות עימו הזיק למכבי. רוני לא הגיע כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ. הוא הגיע עד לנקודה שבה הוא לא יכול או לא רוצה להכניס עוד כסף. כל המשבר הוא מיותר, אני מצר עליו כי לא לתינוק הזה פיללנו. היתה כוונה טובה ואין מקום לכעס. קודם כל, צריך לייצב את המערכת".
הבעלים הוסיף: "אין הרבה שרוצים לקחת את האחריות הזאת, שלא על חשבונך. אני יכול לקום וללכת בכל רגע נתון, אני נשאר מבחירה ובגלל המחויבות שיש לי למועדון. כאשר נמצא דמות שתשנה דרסטית את מצבה של הקבוצה ושתביא הרבה יותר ממני למועדון, אהיה המאושר באדם. עד אז אני נשאר שם ואני רוצה להפסיק את מחול השדים שנוצר ממנו הרבה נזק".
"אם זה היה תלוי באוהדים, מזמן לא הייתי במכבי"
הרציקוביץ' הגיב גם למחאת האוהדים, שקוראים לעזיבתו: "אם זה היה תלוי באוהדים, לא הייתי במכבי כבר הרבה זמן. לפני 10 שנים היתה תקרית אחרי ששיחקנו בטיבה. היו אירועים מזעזעים אחרי המשחק, זה מה שהשפיע על דייויד פדרמן לעזוב את הכדורגל ומאז ועד היום אותם אנשים לא רוצים אותי במכבי. מעולם לא כפיתי את עצמי אבל מאוד קשה להביא אנשים שמבינים ויודעים את המחויבות הנדרשת ע"מ להחזיק את המערכת כמו שצריך".
למרות המצב, הרציקוביץ' לא מתחרט על פיטוריו של אלי כהן אחרי המחזור השני של הליגה: "במהות, העזיבה של אלי כהן היא נכונה, על הדרך שבה הוא הוא עזב כבר התנצלתי, היא לא היתה ראויה ואני מאוד מצר על כך. אלו שני נושאים שקשורים ואני חושב שעניתי".
ובכל זאת, הרציקוביץ' העניק גיבוי לצוות הנוכחי, בראשות ניר לוין: "אני חושב שראינו את טביעות האצבע של לוין כבר אמש במשחק. המשחק התנהל בצורה שונה ממה שראיתי בחודשים האחרונים. לא היה במשחק חוסר אונים, לא התפרקנו היתה אמביציה והיו מצבים שלא הבקענו בגלל חוסר ביטחון".
"יש משבר בעל אופי קשה. כל אחד מתאפיין במשהו אחר בוודאי שאני לא מרוצה, אף אחד לא מרוצה. יש לנו צוות מחויב שעושה ימים כלילות. אני מאמין בצוות הזה, בכל מי שמעורב. כולם מאוד רוצים להוציא את המועדון מהבוץ. אין אופציה אחרת זולת ניר לוין בעמדת המאמן עד סוף העונה. בואו נפסיק את מחול השדים והשמועות".
מאנה: "אם אגיד את מה שהיה במכבי, תהיה רעידת אדמה"
רוני מאנה אמר בתגובה לדבריו של הרציקוביץ': "אני לא הבנתי את מה שהוא אמר. שיחזיר לי את הכסף, אם הוא מבין אותי והכל בסדר. יש חוזה ולפי החוזה הקבוצה היא שלי, אז שיעביר את הקבוצה אלי".
"במאני טיים שהיה צריך להביא כסף לערבויות, לא היה ומכבי היתה צריכה לרדת ליגה. לוני יכול לדבר מה שהוא רוצה, אבל אף אחד לא רוצה להיכנס למועדון הזה שנקרא מכבי ת"א".
על מעורבותו הנוכחית במועדון אמר מאנה: "כשראיתי שכל הביקורת מופנית עלי, למרות שהבאתי כסף ולא עשיתי רע לקבוצה, הבנתי שאני גורם נזק לעצמי".
לשאלה האם הוא מתכוון לוותר על 24 מיליון השקלים שגייס לקבוצה, ענה מאנה: "אתם חושבים שאני אשאיר לו את הכסף, מה אני פילנטרופ? אני רוטשילד?".
"אני מציע ללוני שיבוא להידברות ושלא יתחכם - יש הסכם והסכם צריך לכבד. אני לא רוצה לריב ואני רוצה את טובת הקבוצה. אני לא רוצה לגרום נזק למכבי ת"א. יש הרבה דברים שאני שומר בבטן - אם אני אגיד את מה שהיה שם באמת תהיה רעידת אדמה", הוסיף מאנה.

תאריך:  29/10/2007   |   עודכן:  29/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוני הרציקוביץ': אין אופציה חוץ מניר לוין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
הסטודנטים מנצלים ההזדמנות ומצטרפים למאבק באוצר    במועצה המתאמת של המרצים אומרים כי אם לא תהיה התקדמות במו"מ בימים הקרובים - יחריף הסגל הבכיר את מאבקו
דינה גולדמן
קורס חדש באוניברסיטת חיפה יעסוק בדמותו רבת הפנים של ג'יימס בונד    סוכן שרמנטי או שוביניסט חסר תקנה?
דרור מרום
בנק ישראל מסר כי "ימשיך לעקוב מקרוב אחרי ההתפתחויות במשק מתוך מטרה להשיג את יעד יציבות המחירים - בכפוף לכך, הבנק ימשיך לתמוך במכלול המטרות של המדיניות המאקרו-כלכלית, במיוחד בעידוד התעסוקה והצמיחה"
יהונתן דחוח-הלוי
ישראל והפלשתינים הגיעו להבנה על שינוי סטטוס ועידת אנאפוליס מועידה אזורית למפגש שיתמקד בסוגיה הישראלית-פלשתינית    משלחת פלשתינית בכירה מטעם אבו מאזן חנסה לשכנע את דמשק שלא לסכל המפגש
איציק וולף
מזכירת המדינה האמריקנית התקשרה לאולמרט ואיחלה לו רפואה שלימה    ציינה כי סימני הגידול שהתגלו בגופו לא מצריכים עיכוב ועידת אנאפוליס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il