X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בימים אלה של ניצני השלום ברוב מדינות ערב, עושה התקשורת בעולם הערבי רבות כדי לתקן את המעוות שנעשה ליהודים
▪  ▪  ▪
הפרוטוקולים של זקני ציון

ספר "הפרוטוקולים של זקני ציון" הופץ בעולם הערבי במרוצת כמאה שנים, ככלי של תעמולה שחורה שמגמתה הוצאת לעז על היהודים והאשמתם בהשתלטות על כלכלת העולם. ששה תרגומים של הספר המשמיץ הוצגו לראווה בחנויות הספרים בבירות ערב, ביניהם התרגום של בית ההוצאה לאור השייך לשר ההגנה הסורי מוסטפא טלאס.
כך זה נמשך לאורך הזמן, אך בסופו של דבר, האמת יוצאת לאור. בימים אלה של ניצני השלום ברוב מדינות ערב, עושה התקשורת בעולם הערבי רבות כדי לתקן את המעוות שנעשה ליהודים. להלן דוגמה מיני רבות: הוגה הדעות הכוייתי מוחמד אלרמיחי, כותב בעיתון "אלשרק אלאוסט", 3.10.2020: "הפרוטוקולים של זקני ציון" מפרטים תוכניות ומזימות של היהודים כדי להשתלט על העולם וכלכלתו.
המסמך אינו אלא קובץ שקרים שחוברו על-ידי מנגנוני התעמולה של הצאר הרוסי בסוף המאה ה-19, שמגמתם להטיל את האשם על היהודים, כאילו הם הסיבה לקריסת כלכלתה של רוסיה. תעמולה זו גרמה למלחמות ורדיפות נגד היהודים ופגעה גם במדינות האזור.
הטון משתנה
עידן השלום החדש עם האמירויות ושאר מדינות ערב, נותן את אותותיו בתקשורת הערבית:
-מתייחסים לישראל בשפה נקיה. פתאום נעלמו מפיהם של הקריינים והפרשנים ביטויי השנאה כגון: פלשתין הכבושה, הישות הציונית במקום ישראל, צבא הכיבוש, תל אביב במקום ירושלים, שר המלחמה במקום שר הביטחון.
- פרשנים ואישי ממשל מישראל שמתראיינים בערוצי הטלוויזיה המוצגים בכבוד. לפתע פתאום מפסיקים לקטוע ולשסע ונותנים הזדמנות להשלים את המשפט.
- היהודים מוצגים כחלק אינטגראלי של המזרח התיכון.
- ישראל מוצגת כמדינה מתקדמת בתחומי המדע, האקדמיה, הכלכלה והתעשיה. אין יותר דיבורים על כך שיש בישראל מצוקה כלכלית ורעב.
ללא היסוס אפשר לאומר שהקריינים והמראיינים בתקשורת ברוב מדינות ערב, קיבלו הוראה מלמעלה להתייחס אחרת לישראל.
המגיפה כנקודת מפנה
משבר הקורונה שחשף את המחדלים שלנו בתחום הטיפול במגיפה יכול לשמש קרש קפיצה ונקודת מפנה לקראת עתיד טוב יותר. יש לכך תקדימים בהיסטוריה האנושית. המגיפה השחורה שקטלה מיליוני בני-אדם 1347 - 1353, הייתה מעין נקודת מפנה היסטורית בתולדות יבשת אירופה. היא בישרה את תחילתו של עידן הרנסנס שנמשך עד המאה ה-16, עידן שאפיין את ההתנגדות והבוז לתקופה הקודמת עם כל מחדליה.
הניצולים התעוררו ושינו את סדרי החיים. עידן שהחל אחרי המגיפה, אפשר התקדמות ברפואה, המצאת הדפוס, גילוי אמריקה ושוויון בחלוקת ההון. תקוותנו היא שמגיפת הקורונה תעורר אותנו כדי לטפל במחדלים, לשפר את שירותי הבריאות, להגדיל את מספר האחיות, הרופאים ולבנות את בתי החולים החסרים. פשוט, להיות מוכנים לחמור האפשרי.
אירן וחיזבאללה מכירים בישראל
הסכמת ממשלת לבנון לקיבוע הגבול הימי עם ישראל, פירושה הכרת אירן וחיזבאללה בלגיטימיות של ישראל? יש תמימות דעים שחיזבאללה בתמיכת אירן שולט בלבנון. ואם חיזבאללה שואף לקביעת הגבול עם ישראל, נשאלת השאלה: לשם מה סיסמת ההתנגדות לישראל ה"מוקאומה"? נגד מי ההתנגדות? רוב העם הלבנוני דורש פירוק חיזבאללה מנשקו כפי שנעשה הדבר עם שאר המליציות בלבנון. אירן וחיזבאללה טוענים שהנשק נחוץ לשחרור פלשתין וחיסול ישראל, ואם הם שואפים לקבוע גבולות עם ישראל, נשאלת השאלה: בשביל מה נשק לחיזבאללה? אולי יש יעד אחר לנשק הזה כגון השתלטות של אירן על לבנון?
מה זה רמת חיים
באבו-דאבי נסגרו 453 מספרות ומכוני יופי בגלל הפרת הוראות המלחמה בקורונה. קראתי את הידיעה ונדהמתי מריבוי המספרות ומכוני היופי באמירויות העשירות. הגעתו למסקנה שהתופעה תעיד על רמת החיים הגבוהה. בסוף הידיעה נדהמתי עוד יותר, כי 453 הם רק 10 אחוזים מהמספרות ומכוני היופי באמירות. יש 4,530 כאלה.

תאריך:  16/11/2020   |   עודכן:  16/11/2020
+"האחים המוסלמים" - טרור אזורי ועולמי
09:39 16/11/20  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה

"האחים המוסלמים" הם ארגון הטרור האיסלאמי הגדול בעולם, הנתמך בעיקר על-ידי ארדואן הטורקי, האייטולות מאירן וקטר, עם תאים וארגונים פוליטים ברחבי העולם, כולל בארה"ב

מחמוד עיזת, , ראש תנועת "האחים המוסלמים" [צילום: עמאר נביל/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"האמת יוצאת לאור"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כמו תמיד מאמריו של מנשה שאול
מ. עמיר  |  18/11/20 04:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ מתכנן להטיל על אירן סנקציות חדשות שיגבילו את מרחב הפעולה של ג'ו ביידן לחתום על הסכם גרעין חדש עם אירן. חשש בדרג המדיני בישראל מהגישה הפייסנית של גו' ביידן כלפי אירן ומכוונתו להסיר חלק מהסנקציות שהוטלו עליה
עידן יוסף
הניו-יורק טיימס פרסם כי לבקשת ארה"ב חוסל אבו מוחמד אל-מסרי לפני שלושה חודשים באירן: "הסוכנים היו רכובים על אופנוע, אחד שלף אקדח וירה חמישה כדורים"    משרד החוץ של אירן הכחיש את הדיווח
יוני בן-מנחם
להודעה התקשורתית על בחירתו של ג'ו ביידן לנשיא ארה"ב יש השלכות מיידיות על הזירה הפוליטית הפלשתינית ועל יחסי הרש"פ עם ישראל. גורמים בכירים בפתח מעריכים כי הפיוס בין פתח לחמאס ידחה למועד בלתי ידוע וכי הרש"פ תחדש את התיאום הביטחוני עם ישראל ותסכים לקבל את כספי המיסים
איציק וולף
שני גברים ואישה אחת נרצחו ו-15 נוספים נפצעו קשה במסע הירי שביצע אמש מחבל תומך דאעש בבירה האוסטרית    הלימודים בוטלו ותושבי העיר נקראו להישאר בבתיהם גם היום
יוני בן-מנחם
דיווחים בטורקיה על התקררות ביחסים בין טורקיה לחמאס בגלל פעילות בלתי חוקית של חמאס בטורקיה ללא ידיעת השלטונות. ישראל חייבת לפעול בזירה הבינלאומית כדי להביא לאלתר לסגירת משרד חמאס באיסטנבול שעוסק בהכוונת טרור ובמימון פיגועים בשטחי הגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il