X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הדבר המדאיג הוא השגרה הנוראה של קבלת הידיעה על עוד רצח ועוד רציחותיים ועוד רצח משולש, במעין שוויון נפש חיי אדם אינם הפקר
▪  ▪  ▪
קורבנות רבים [צילום: מחמוד עליאן/AP]

דרושה הכרעה מיידית לקטיעת שרשרות הרצח בחברה הערבית. דרוש חיסון חברתי יעיל, אפקטיבי ורב עוצמה לחיסון החברה כולה נגד ההשלמה עם עשרות הנרצחים בשנה במגזר הערבי.
אתחיל הפעם מהסוף, אם ממשלת ישראל לא תתכנס מיד לדיון חירום ותחליט לבצע באופן בהול סדרת פעילויות אינטנסיביות, אפקטיביות, על-פי תוכנית סדורה, באופן שיטתי ומתוקצב לפרק זמן הנדרש, על כל סיעות הבית, ימין ושמאל, חרדים ועולים, ערבים ויהודים לתבוע הקמת ועדת חקירה ממלכתית לבחינה יסודית ומעמיקה אודות המוות ברחובות הערים הערביות והטיפול בו. ועדה אשר תפעל ביעילות ובמהירות, כולל הסקת מסקנות אישיות נגד האחראים למציאות זו, אשר הינה מציאות מתמשכת למעלה משלושה עשורים אך בשנים האחרונות גובה קורבנות רבים באופן כמעט יום יומי.
הדבר המדאיג הוא השגרה הנוראה של קבלת הידיעה על עוד רצח ועוד רציחותיים ועוד רצח משולש, במעין שוויון נפש. חיי אדם אינם הפקר, הביטחון האישי הוא חובתה של המדינה לאזרחיה, כל אזרחיה.
עברנו כחברה את שלב חיפוש האשמים, למי אשם תורם גדול יותר במציאות עגומה זו, ואני כופר מכל וכל באמירה החמורה כי יש לטפל בחברה הערבית כדי שהמצב לא יגלוש לחברה הישראלית. זוהי אמירה מקוממת. יש לטפל בחברה הערבית כי הם אזרחים שווי זכויות במדינת ישראל.
כעת כשהבית בוער אנו מחויבים לפתרון רב מערכתי, רב זרועות. כמו בימי מגיפת הקורונה, גם במציאות קשה זו ובמוות המשתולל ברחובות ערי אזרחי ישראל חובה להקים קבינט פעולה ייעודי למשימה לאומית זו. חובה להעניק לו סמכויות רחבות, תקצוב כנדרש. חובה למנות פרויקטור מקצועי, נטול אג'נדות פוליטיות ואינטרסים מוטים אשר יתכלל את הסוגיה הקשה על כל מרכיביה.
המשטרה המקצועית של מדינת ישראל הוכיחה יעילות מירבית, רשמה הצלחות מרשימות, זרועות הביטחון משתפים עמה פעולה. ממשלת ישראל הוכיחה שכשהיא מתמקדת בנושא חשוב ומבקשת לחולל בו תמורה ושינוי היא מסוגלת לכך. בתי המשפט בישראל חייבים ליישר קו למען המאבק ולהטיל עונשי הרתעה על-פי החוק על רוצחי חפים מפשע, מטילי האימה על החברה וארגוני הפשיעה לסוגיהם. צה"ל חייב לעצור את הגניבות המבישות של הנשקים ואמצעי הלחימה ממחסניו, נשקים המצויים בבתי אזרחים רבים, רבים מידי.
אפשר לעצור את מלאכי המוות וקבלני הנשמות הנוגים באדנות מבישה באזרחי ישראל, צריך רק לקבל החלטה אמיצה, פשוטה, חיי אזרחי מדינת ישראל שווים, אין זה משנה מקום מגוריהם. עכשיו הזמן למעשים. מאסנו וקצנו בדיבורים, עכשיו הזמן לתוצאות ולא, על כלל אזרחי ישראל לצאת לרחובות ולדרוש ביטחון אישי ראוי כמתבקש מהמדינה להעניק לאזרחיה.
אפשר, צריך וחובה לקטוע את שרשרת הרצח, החיסון הזה חשוב לא פחות מחיסון נגד מגיפת הקורונה. את המגיפה הזו חייבים לעצור.

הכותב הינו מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  20/12/2020   |   עודכן:  20/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לעצור את מלאכי המוות וקבלני הנשמות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ניסנבאום
סימון מס שחיטה בעריך של 6 פילר, מוטבע בנחושת עם מגרעות בשוליים מהונגריה/רומניה, משנת 1900 בקירוב
איתן קלינסקי
אני מבקש ברשימה קצרה זו לתת כבוד גם לגישה, שאינה סבורה, שיד אלוהים היא זו, שכוונה את הקנאות החשוכה של האחים ביוסף
ד"ר דוד ארגז
יש פסול בכך שאזרחים שומרי חוק שנפלו קורבן לתקיפה ומתגוננים מפני פושעים מוצאים את עצמם כמעט אוטומטית על ספסל הנאשמים    יש ליקוי מוסרי בכך שאנשים הגונים שהגנו על זכויותיהם תוך כך טעו בלי כוונת זדון ייענשו בחומרה
שמואל פישר
הנביא ישעיהו כותב: "ומבשרך לא תתעלם" - לא להתעלם מעוול ומצער שנגרם ליהודי אחר, וגם כמובן לא מסבל שנגרם ליהודיה כלשהי    אין להתעלם מהסבל שנגרם לנשים שאינן יכולות להתחתן בשנית ולהקים בית חדש בישראל, ואין להתעלם מנשים שנגזלה מהן חרותן העצמית והבסיסית. היהודיות העגונות הן בשר מבשרנו. אין כל ספק כי רבנים ודיינים רבים כואבים מצב זה, אך למרות זאת הם מתקשים לשנות את המצב ולהביא קץ ליסורים.
ארי בוסל
מדינת ישראל מתקצבת מאות מיליונים לשנות את מצב הנתק בין יהודות ארה"ב לישראל    ישנן משלחות אינספור להכיר את הקהילות היהודיות בארה"ב ולטפח את הקשר    בימינו אפילו הצעת חוק שיש להתייעץ עם יהדות התפוצות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il