X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בשולי הכותרות

כיפת השבת

בנט מציג: ציוץ קטן - חילול גדול הולך בתלם? בוגי יעלון מציג צביעות במיטבה ולקינוח, רוכבים על הגל: מה למדתי מהשיר הנוגע על חרדה?
▪  ▪  ▪
יעלון. כסאולוגיה בלי בדל אידאולוגיה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

כיסא דוחה שבת?
האם הכיסא הנחשק דוחה שבת? תשאלו את ח"כ נפתלי בנט, שקרא בטוויטר לחלל את השבת הקדושה בעבור צפייה בראיון עימו בתוכנית הפופולרית 'אופירה וברקו'. אתם קוראים נכון. כנראה בהלכות בנט הכיסאולוגיה היא פיקוח נפש, ששווה עבורה ועבור הישרדותו הפוליטית לעודד חילול שבת המוני. לא פחות. ציוץ קטן - חילול גדול כבר אמרנו?
זו סיבה טובה למסיבה לקרוא לציבור המסורתי והדתי, ולכל מי שהיהדות מפעמת בו, שלא לבחור באיש, המעמיד את האינטרס הפוליטי שלו בראש סדר העדיפות לפני הערכים, ובראשם השבת.
הוא מדבר?
מפלגת תל"ם, בראשות משה יעלון, המתיימר לשאת בתואר "לוחם השחיתות", יסודה בחטא. שני עורכי דין עבריינים, לכאורה, שובצו לרשימה - אחד מבני דודנו החשוד בלקיחת שוחד, והשני עו"ד יצחק מראשי מפגיני בלפור שהיכה שוטר. לא פחות.
תארו לכם אילו היה מדובר במפלגת ביבי (ראו מה עושים לו על סיקור וירטואלי), איזו מקהלה מוסרנית על שערוריית שחיתות הייתה פוצחת מפי יעלון ושות' המתחסדים - השלחים למיניהם, הלפידים והחולדאים (ובעצם אוכלי הכלבים), אבל כשזה נוגע ליעלון הזגזגן, איך לא על-פי מדד הכיסא, הכל כשר למהדרין. פתאום השרצים טוהרו בק"ן טעמים...
שמתם לב? עורך הדין החשוד בשוחד פוטר רק בעקבות ההד התקשורתי. כי אם תשאלו את יעלון, אפילו עורב שחור הופך כמו במטה קסמים ליונה צחורה, ובלבד שישרת את כיסאו של הבוס. למה? ככה זה בהלכות כוחנות וצביעות מבית מדרשו של הדיקטטור מהמחנה הנכון. כיסאולוגיה בלי בדל אידיאולוגיה וערכים כבר אמרנו?
חרדה - רוכבים על הגל
מה למדתי מהשיר הנוגע היפה שראיתי על חרדה?
הנה מסרים אחדים: כל רגש, ובכלל זה חרדה, הוא לגיטימי. בשעת חרדה, ובכל מצוקה רגשית, אנו זקוקים לקשב ולאמפתיה. כל תגובה של הזולת, השוללת את החרדה או כל רגש לגיטימי אחר, אינה ראויה. היא נובעת מתחושת ביטול, ביקורתיות ושיפוטיות ואף מעמדה סמכותית של יודעי כל.
תנו לגל לעבור, ואל תילחמו בו (מודל רבי עקיבא שהרכין ראשו בפני כל גל וזרם עימו, וכך ניצל מטביעה.

תאריך:  21/01/2021   |   עודכן:  21/01/2021
+בני בגין, בדרך הנכונה
00:10 22/01/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

אילו הכיר מנחם בגין את ביבי היה מסתייג ממנו  ▪  יצחק שמיר הכיר את ביבי וסלד ממנו  ▪  אך לא רק בדרג ראשי הממשלה

בגין. סגירת מעגל [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+"מסע לוויה" לקולות האבודים
00:07 22/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

פעילי שמאל קיימו תהלוכה בתל אביב שכותרתה "תתאחדו או תתאיידו" במחאה על ריצת רסיסי המפלגות  ▪  הסופר מאיר שלו: "עפר שלח, משה יעלון, ירון זליכה, מרב מיכאלי - אל תהיו הקברנים של קולות השמאל והמרכז"

[צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+סקר: קואליציית 60 לימין
21:52 21/01/21  |  עידן יוסף

סקר 'מאגר מוחות' עבור רדיו 103FM: הליכוד 29; תקווה חדשה 15, יש עתיד 14; ימינה 12; הרשימה המשותפת 10; שס 8; ישראל ביתנו, יהדות התורה 7; מרצ, הישראלים 5; כחול לבן, הציונות הדתית 4. על-פי הסקר, לגוש הימין (ללא ליברמן) יש 75 מושבים, וללא סער - 60.

+המימד השישי או השביעי של בני גנץ
20:15 21/01/21  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

"פרשנינו" חוזרים וטוחנים אותנו עם נדוניית מימון מפלגות של 20 מיליון שקל שנושא אתו בני גנץ, האמנם?

גנץ. אפור [צילום: אולבר פיטוסי/פלאש 90]
+אמאל אבו אלקום הצטרפה למפלגת תל"ם
15:57 21/01/21  |  מירב ארד

הפעילה החברתית אמאל אבו אלקום הצטרפה למפלגת תל״ם בבחירות לכנסת ה-24. יו"ר תל"ם משה (בוגי) יעלון, אמר: "אמאל היא פעילה חברתית פורצת דרך בתחום קידום מעמד האישה בחברה הבדואית. היא שותפה לעשרות מיזמים חברתיים, ביניהם: ניהול עמותת נשים בדואיות, מדריכת נוער בסיכון ורכזת משימות קהילתיות. הערכים החברתיים שאמאל מקדמת, מבטאים את הערכים שמפלגת תל"ם מאמינה בהם והיא תיקח חלק משמעותי במאבקנו ליצירת חברה מלוכדת ושוויונית יותר."

+בני בגין מצטרף לגדעון סער
13:33 21/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הבהיר: "דווקא מן הממשלה יוצאות התקפות חריפות, גסות, נגד מוסדות השלטון המרכזיים במדינת ישראל. את התופעה הזו צריך להפסיק"  ▪  בליכוד הגיבו: "לא משנה את מי סער יצרף, הוא חייב את לפיד והשמאל כדי להקים ממשלה"

בני בגין. נוטש את הליכוד [צילום: אוניברסיטת חיפה]
+העצמאים והליברלים מתאחדים
12:21 21/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מפלגת העצמאים "עצמנו" ומפלגת החופש הליברלית מתאחדות לרשימה משותפת בראשות דותן סופר וגלעד אלפר  ▪  הרשימה המשותפת מאגדת את רוב הארגונים הפעילים במחאת העצמאים ואת פעילי הקהילה הליברלית בישראל

גלעד אלפר [צילום: ראובן קפוצ'ינקי]
דותן סופר [צילום: יח"צ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איציק וולף
ראש עיריית אילת טוען שעירו נפגעה יותר מכל עיר אחרת במשבר הקורונה    גדעון סער הצהיר על כוונתו לפעול להחזרת הביטחון האישי של תושבי הדרום: "יש שטחים אקס טריטוריאליים שסובלים מפשיעה חקלאית, מטרור חקלאי, מפרוטקשן, שסובלים מאלימות, שסובלים ממצבורי כלי נשק"
איציק וולף
עו"ד שגית אפיק מסרה ליו"ר הכנסת חוות דעת שלפיה ניתן להוסיף את הדיון בהצעת החוק להחמרת הענישה על הפרות הקורונה לדיון המליאה הצפוי להתקיים ביום שני הקרוב    "אין חולק שהחמרת ענישה על הפרות חשובה לצורך התמודדות עם משבר הקורונה. עם זאת, מהתנהלות הממשלה בעניין הצעת החוק והבקשות בעניינה לא ברור מהי הדחיפות או החריגות המיוחדת"
מירב ארד
ח"כ יואב קיש: "תתקיים הערכת מצב של אנשי מקצוע שייתנו את המלצתם לוועדת הביחרות המרכזית אם לדחות את הבחירות"    יו"ר מרצ: "ניסיון לגנוב את הדמוקרטיה בחסות המשבר הבריאותי"
איתן קלינסקי
מצערת התופעה, שערבים אזרחי מדינת ישראל מוכנים להצביע בעד בנימין נתניהו, מי שיש לו מטרה לנרמל את השקר, שישראל היא מדינה דמוקרטית, כשבצמוד לה מתנהל כיבוש צבאי שנמשך למעלה מ-50 שנה
טל בן-יעקב
המהלך הצבוע של נתניהו יכול לחזור אליו כמו בומרנג, שהרי לחזר אחר קולות הרחוב הערבי, לשתף פעולה עם מפלגה איסלאמית, לנהל מערכת יחסים חמה עם תומכי טרור ולהקים עימם ממשלה הפכו לדבר לגיטימי    מעכשיו, ממשלת שמאל מרכז עם תמיכה של הערבים מבחוץ היא לא מילה גסה ואופציה שמונחת על השולחן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il