X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"המאבק הפלשתיני-ישראלי מצטמצם לשני הצדדים על בעיות שאפשר לפתור אותן על-ידי מו"מ ישיר המאבק הפך להיות פלשתיני-ישראלי, לכן, נרמול היחסים עם ישראל לא עוד טאבו או כפירה, הוא הכרח להתמודדות נגד אויב עדתי ששואף להתפשט, שהוא אירן"
▪  ▪  ▪
ביידן. יהרוג את נסראללה [צילום: אלכס ברנדון/AP]

- שלום זה לא רק מניעת מלחמה, יש לטפח ערכים אנושיים, לערב את העמים בעשיית השלום ולא רק את המנהיגים. חשוב שיהיה שלום חם ומתמיד [רשיד אלזיאני, שר החוץ הבחריני].
- אחרי ניתוק וחרם של יובל שנים, מתברר שזו אינה הדרך הנכונה [ד"ר שארגאש מוחמד, שר החוץ של האמירויות].
- הבה נחשוב לרגע, שתנועות כמו חמאס או ג'יהאד אסלמי בעלות ברית עם אירן שמאיימת על רוב העולם הערבי, שתי תנועות אלה חוזרות על הטעות שעשה אש"פ, שתמך בפלישה של סדאם חוסיין לכווית, כיצד העולם הערבי יגיב כלפיהן [חאזם סאג'יה, הוגה דעות לבנוני]?
- המובן של אומה אחת מתייחס לאנשים הקרובים זה לזה בתוך חברה קטנה, כמו שכנים או כפר קטן, ולא אנשים שחיים במרחקים של אלפי קילומטרים. - האדם המודרני הוא שהמציא את המושג אומה אחת על-ידי הרדיו והעיתון שדברו בשפה משותפת לקבוצות של אנשים שחיים במרחקים [תופיק אלסיף, סופר סעודי].
- המאבק הפלשתיני-ישראלי מצטמצם לשני הצדדים על בעיות שאפשר לפתור אותן על-ידי מו"מ ישיר. המאבק הפך להיות פלשתיני-ישראלי. לכן, נרמול היחסים עם ישראל לא עוד טאבו או כפירה. הוא הכרח להתמודדות נגד אויב עדתי ששואף להתפשט, שהוא אירן. הנרמול הוא הכרחי גם לסוריה, כדי להשתחרר מהאחיזה האירנית [אחמד ג'אר אללה, עורך עיתון אלסיאסה הכוותי].
- לפלשתין יש זהות עות'מאנית וגם לעם הטורקי יש זכות בירושלים "אלקודס", זכות שאינה נופלת מזכות העם הפלשתיני. טורקיה שירתה את ירושלים במרוצת 400 שנים [הודעת כנס של חכמי דת טורקי שהתכנסו ביוזמת ארדואן].
- יש מיליוני מוסלמים שמאשימים את המערב בגרימת תחלואותיהם, ויש מנהיגים מוסלמים שמנמקים את כישלונותיהם ברקימת קונספירציות [ד"אברהים עיסאי, עיתונאי ערבי].
- מתנהלת מלחמה מוכרזת ב"אלקודס", שמטרתה פינוי העיר העתיקה מתושביה המוסלמים והנוצרים וזאת על-ידי סגר טוטאלי, תוך ניצול מגפת הקורונה, סוגרים חנוית, שווקים ועסקים כדי לרוושש את בעליהם ולאלץ אותם לנטוש את מגוריהם ועסקיהם. המטרה, השתלטות וייהוד האתרים הסמוכים למסגד אל-אקצה [ד"ר עבד אלרחמן ג'אמוס, אקדמאי סעודי].
(הערה: אין הסברה ישראלית שתשמיע את בעלי העסקים שמודים לעירייה על פועלה לשיפור רמת חייהם). ש.מ.
- אירן פועלת כדי לרסק את התא המשפחתי של הערבים ולהביס את הישות הערבית. במקביל, אירן מחזקת את המיעוטים במדינות ערב כגון: סוריה, לבנון, עירק ותימן ומעודדת את גלותם של הערבים בארצותיהם [ד"ר עבד אלעזיז אלג'אר אללה, אקדמאי סעודי].
- אין אפשרות שמלחמה תפתור את הסכסוך הפלשתיני-ישראלי. אפילו סוחרי הנשק טוענים זאת. ססמאות התנגדות בנשק "מומנעה" אין הן אלא מסכות למשטרים המספסרים בבעיה הפלשתינית, כגון המשטרים של אירן וסוריה [עיד נאשיד, הוגה דעות מרוקאי].
· נשיאי ארה"ב בעידן הזה מכריזים מלחמה ומחסלים ראשי טרור. ג'ורג' בוש הבן הרג את סאדם חוסין. ברק אובמה הרג את בן-לאדין ומועמר קדאפי. דונלדטראמפ הרג את אל-בגדדי וסליימני, וג'ו ביידן יהרוג את נסראללה ועבד אלמלכ אלחות' [דתי חלפן, סגן מפקד משטרת דובאי שעוסק בתחזיות ואסטרולוגיה].

תאריך:  14/02/2021   |   עודכן:  14/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
ד"ר ערן לרמן
היחסים הביטחוניים עם ירדן ממושכים ומועילים, וניתן לנצל את החלפת הממשלה ברבת עמון לשיפור הקשרים המדיניים ודימויה של ישראל ברחוב הירדני
יורם אטינגר
"יש להתגבר על הפיתוי להתייחס לאחים המוסלמים לפי דפוסי התרבות שלנו... אין לבחון את העולם במשקפיים מערביות ומונחי לאומיות אירופית המסלפים את [מציאות המזרח התיכון]... האיסלאמיות, ובמרכזה האחים המוסלמים - כמו כל אידיאולוגיה עריצה, טוטאלית ובלתי-הגיונית - מהווה אתגר רעיוני לעקרונות המערביים..."
איתמר לוין
הפסקת התמיכה במלחמה בתימן היא רק אחד ההיבטים של המדיניות החדשה, אבל ביידן לא יוכל להתעלם מעוצמתה של סעודיה ומחשיבותה הגלובלית - מנתח אקונומיסט
יוני בן-מנחם
בלבנון נרצח עיתונאי שיעי בכיר הידוע כאחד המתנגדים הגדולים של ארגון חיזבאללה ו"ציר הרשע" בראשות אירן. ההערכה בלבנון היא כי הוא חוסל על-ידי ארגון חיזבאללה, גורמי הביטחון הלבנונים מזהירים מתחילת גל חדש של חיסולים פוליטיים במדינה
ארי הייסטין
חילופי הממשל בוושינגטון, חוסר היכולת הסעודי להשיג הכרעה, הפופולריות המדרדרת של החות'ים, האיומים על ישראל והבחישה הטורקית: מה יקרה למדינה השסועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il