אוטוטו נקרא בסיום מגילת אסתר, שמרדכי רצוי לרוב אחיו. מכאן הסיקו חכמינו שאי אפשר לרצות את כל העם. אבל נראה שיש מי שמתיימרים להנהיג את העם שלא שמעו על כך.
אז איך הולכים בין הטיפות ומנסים לרצות את כולם? שאלו את בנט ואת סער. כאשר המראיין הנודניק חזר ושאל את בנט, ולא הרפה, עד כדי יצירת רגע של מבוכה, האם הוא סבור שתפרו תיק לנתניהו, בנט עשה ממש סלטות באוויר כדי להתחמק מתשובה. ומדוע?
אחרת איך יאכל מן העוגה האלקטורלית וישאיר אותה שלימה כשהתשובה היא בעצם אין תשובה? הרי הוא מרצה את שתי מחנות העם - הביביסטים הטוענים לחפותו של נתניהו, והאנטי ביביסטים שבעמדה הפוכה סבורים שאין שחר לטענה על תפירת תיק לראש הממשלה, וכך מקווה ראש ימינה לקושש קולות מכל המחנות.
גם סער, החותר לראשות הממשלה, לא טומן ידו בקדחת האלקטורלית. בראיון עימו הוא נמנע מלקרוא לציבור להתחסן. מדוע? התשובה טמונה במספר 2 של מפלגתו, הלא היא הנערה המורדת שאשא ביטון, ראשת הממשלה החלופית של סער (אתם שומעים נכון), הנושאת בתואר המפוקפק 'מפירת חוקי הקורונה' הממלכתית ומתנגדת לחיסונים ולשמירת ההנחיות. אם רק יקרא להתחסן, בתגובה פבלואית תופנה האצבע המאשימה, איך לא, לביטון. ולכן הס מלהזכיר את הנושא, וכך על הדרך הוא כשר למהדרין למשוך קולות משתי המחנות המתחסנים והלא. ובעצם ממאמיני הקורונה ומחסידי אשרוב וכל השאר. ומה עם בריאות הציבור? הכסא דוחה הכל.
פסוקו
בחירות 19 -21 מציגות: שלטון המנדט
דרום אדום
שמיים סגורים מציגים: נת-באג?
איחוד האמירויות מציג: חיבוק הדובאי