X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יש בארץ 15 עיריות עשירות, בכללן עיריית תל אביב בראשות רון חולדאי הן כלולות בפורום ה-15
▪  ▪  ▪
חולדאי. פזיז [צילום: הישראלים]

פורום ה-15 כולל 15 עיריות שמנות, אשר אינן זכאיות למענקי איזון בשל יציבותן הכלכלית, בכללן עיריית תל אביב בראשות רון חולדאי, רון חולדאי הוא יו"ר הפורום.
אין ספק שרון חולדאי הוא גם בר פלוגתא פוליטי לשלטון המרכזי ולעומד בראשו. רק לפני מספר שבועות הובס חולדאי בסקרים ונאלץ לקפל את זנבו הפוליטי הארצי כי הרעיונות שלו לא המריאו. אני מניח שהוא בעצמו לא האמין לסיסמאות השדופות משל עצמו, כי במקביל לריצה לכנסת, הוא נשאר בתפקידו כראש עירייה, ומכאן ניתן להסיק שלגמרי לא היה בטוח מראש בסיכויי הצלחתו.
בקיצור הציבור הישראלי, סטר לחולדאי על לחיו, ומה שנותרה לו זו מדינת תל אביב, ולכן הוא חזר במלוא האנרגיה אליה. אבל תל אביב נותנת לו עוד עמדת כוח פוליטית ארצית, עמדת ההובלה של עיריות פורום ה-15 בהן מתגוררים כ-3 מיליון איש המהווים 40% מתושבי ישראל, ו-40% הוא רוב שכל פוליטיקאי בישראל היה חולם עליו בחלומות הוורודים ביותר. לדוגמה, כיום הליכוד ונתניהו נעים סביב 30 חברי כנסת, המהווים 25% מהבית, ואילו היו להם 40% הם היו מאכלסים 18 מושבים נוספים בכנסת שהם מרחק נגיעה של 12 חברים מ-60.
באתר האינטרנט של פורום ה-15 מתוארים תחומי הפעולות שלו, חינוך - לא מוזכר שם, בריאות לא מוזכר, כך שגם מבחינה מקצועית ודאי אין לפורום הזה היסטוריה מבוססת של ידע וניסיון בבריאות וחינוך הגוברים על אלה של משרד הבריאות ומשרד החינוך.
וחולדאי לא עוצר באדום, על-אף הסטירה שקיבל מהציבור, הוא וחבריו לפורום המרדני הזה החליטו לפעול בניגוד להנחיות הממשלה ולפתוח את חטיבות הביניים במועד אשר מומחי משרד הבריאות לא מאשרים אותו.
האם חולדאי ממשיך בימים אלה באמצעות פורום ה-15 את הקמפיין הפוליטי הארצי שלו? אתם יכולים לנחש ודאי מה דעתי על כך.
בואו נחזור למאי יוני 2020, היציאה מהסגר הראשון, אותו פורום, אתה שמנת מדושנת עירונית אשר סיכלה את כוונת הממשלה לפתוח את מערכת החינוך בהדרגה, והביאה לפתיחתה באבחת חרב. איתרע המזל והיו אלה ימי שרב קיצוניים, סגל בית הספר לא היה מאומן בהקפדה על מסיכות, בחלק מהכיתות פתחו חלונות ולא הפעילו מזגנים, המסכות לא הוקפדו בשל חוסר הטמעת החובה ובשל השרב, התוכנית לקפסולות / כיתות חלקיות סוכלה על-ידי הפורום, ובתנאים של אז, עם כמות בדיקות מוגבלת, עם פיענוח איטי של הבדיקות ועם מגבלות קשות באיתור שרשראות הדבקה - התגלו לאחר כשבועיים/שלושה מגה הדבקות בבתי ספר במספר מקומות ברחבי הארץ, בראשן הגימנסיה העברית בירושלים, ועל אף שהתלמידים או לפחות מרביתם היו אסימפטומטיים הם, הדביקו כמובן גם את המשפחות, והטעות הפטאלית הזו, תרתי משמע, עברה אפילו את גבולות השמים (תרתי משמע).
פורום נורמלי שאינו מוטה אלקטוראלית בימי בחירות היה מבין איזה נזק אדיר הוא אמור ליחס ולנכס לעצמו והיה עובר מטייס אוטומטי לניהוג ידני, היה מבין שהאינטרס המוביל אותו עלול להיות מוטה ושגוי והיה הופך הרבה יותר זהיר, הרפה פחות פזיז, והנה לנו שוב אותו פורום, עם אותו יו"ר כושל במישור הפוליטי הארצי, מוביל 40% מתושבי המדינה לדרוך על הוראות ברורות של המדינה, על הוראות ברורות של מומחי משרד הבריאות.
פורום ראשי העיריות השמנות, קצנו בכם, קצנו בהנהגתכם, קצנו ברבנים הממרידים, קצנו בסלבריטאים הממרידים, וקצנו גם בראשי העיריות הממרידים. לא יהא חלקנו עמהם, ניפגש בקלפי.

תאריך:  26/02/2021   |   עודכן:  26/02/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו מגיב בעקיפין לחשיפת פגישת התיאום בינו ליו"ר יש עתיד: "אנו לא עוסקים ולא נעסוק בבניית צירים וקואליציות בתוך האופוזיציה"    קורא ל"ראשי האופוזיציה" לאפסן את האגו במחסן הקרוב    לפיד: ממשלת נתניהו מייצגת ציבור שלא עובד ולא משלם מיסים
עידן יוסף
ההתבטאויות האחרונות של סער ובנט הבהירו ללפיד כי הוא צריך לחשוב על תוכנית חלופית בעזרתה יגיע לראשות הממשלה    יו"ר יש עתיד נצפה נכנס לפגישה ארוכה עם ליברמן    ההערכה: השניים יקימו ציר נגדי משותף
יוסף אליעז
אחרי ש-5,500 איש כבר קפחו את חייהם, מאות אלפים איבדו את תעסוקתם וחלק ניכר מהמעמד הבינוני פשט את הרגל בשל אי-אימוץ תוכנית הרמזור, אי-סגירת הגבולות בכלל ונמל-התעופה בן-גוריון בפרט, כאשר שיקוליו הפוליטיים גברו על שיקולי בריאות הציבור, עדיין ביבי מתהדר ב"הצלחתו" בבלימת המגיפה
איציק וולף
שר המשפטים גנץ הודיע כי ועדת השרים לחקיקה תדון ביום ראשון בחקיקת הקצבאות לנכים וכי ידרוש לדון בישיבת הממשלה בנושא סל התרופות    "נתניהו, כ"ץ והסייען אמסלם עשו הכל כדי לעכב את החוקים החשובים האלו רק כדי לעשות פוליטיקה זולה"
עידן יוסף
יו"ר יש עתיד כינה את יו"ר עוצמה יהודית תומך טרור    איתמר בן-גביר: "לפיד יודע היטב שאם הציונות הדתית תהיה גדולה, יש ממשלת ימין חזקה, ולפיד יחד עם טיבי ועודה ממשיכים לצעוק מהאופוזיציה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il