X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
האמת חייבת להיאמר האנטישמים והנאצים החדשים אינם זקוקים לזרז כדי לשנוא יהודים, לכן הטענה כאילו מגיפת הקורונה היא הסיבה להתגברות האנטישמיות בעולם אינה מחזיקה מים
▪  ▪  ▪
תמיד פה

הנאצים לא מתו מעולם, היד המונפת במועל לא נשברה אף פעם, השנאה ליהודים מעולם לא חיפשה סיבה. הנאצים כאן, בגרמניה, באוסטריה, בספרד, בבלגיה, בעצם היכן לא?
בתדירות הולכת ותוכפת צצים הנאצים הישנים-חדשים, נושאי לפיד שנאת היהודים, במצעדים, בכינוסים, בפרסומים, בסרטים, בפסטיבלים, בתערוכות, במיצגים, בתקיפות אנטישמיות, בתחליפים עדכניים מתוחכמים כמו שנאת ישראל ולא שנאת היהודים, כמו ארגוני החרם, ארגוני הדה-לגיטימציה' ולא אמרנו מילה על אירן הקוראת להשמדת עם, השמדת העם היהודי ומחובקת על-ידי המדינות "הידידותיות" לישראל.
האמת חייבת להיאמר. האנטישמים והנאצים החדשים אינם זקוקים לזרז כדי לשנוא יהודים, לכן הטענה כאילו מגיפת הקורונה היא הסיבה להתגברות האנטישמיות בעולם אינה מחזיקה מים, הסיבה היא אחת, שנאה מדור דור לכל מה שהוא יהודי למחצה לשליש ולרביע.
פסטיבל קריקטורות של מכחישי השואה באירן אינו גורר זעזוע וסערה בעולם הנאור. קריאה להשמדת העם היהודי אינה גוררת ניתוק יחסים והקאה מדינת השנאה ממדינות העולם, הכאות ותקיפות נגד יהודים בארה"ב, צרפת, בריטניה, צעדה אנטישמית במדריד וקביעה כי היהודי הוא האשם, צלבי קרס, מועל יד, שירי שנאה והאנטישמים חובבי הנאצים מחבקי צלבם לא נעצרו, לא הושמו אחרי סורג ובריח, לא הועמדו אל עמוד הקלון הציבורי. כן, זו אתה ספרד ששילמה במס שפתיים ואך לפני חצי שנה אישרה את הברית הבינלאומית לזכר השואה. ואילו בערש הנאציזם ושנאת היהודים בגרמניה האחרת... חולקו עלונים אנטישמיים ברכבות. כן, ברכבות בגרמניה האחרת... ובה הגבלסים - הנאצים הישנים חדשים מאשימים שוב את היהודים כמפיצי מחלות, "האם באמת יש לנו בעיית קורונה? או שיש לנו בעיה יהודית"? נכתב בעלונים האנטישמיים שחולקו ברכבות.
אנטישמיות בכל צורותיה היא המראה הכעורה והעצובה של העולם הנאור והמדינות הפחות נאורות. הצהרות, נאומים, כינוס בינלאומי של מנהיגים ב"יד ושם" הם מעשים חשובים מאוד אך הרקב והסירחון האנטישמי פשה בארצותיהם. בנאומים לא מנצחים שנאה, בהתכנסות נוצצת לא מסלקים את הכיעור האנושי. הנאצים מתעוררים מרבצם, הם לעולם לא הלכו לישון. עם צלב הקרס, נושמים היטלר, חיים אייכמן ומכים ביהודים כמו אז כן היום. החלום לעולם נקי מיהודים עדיין פועם בליבם של חלק מהאירופים, והגזענים הפרושים בעולם כולו.
למרות החושך המבקש להתפשט שוב בעולם יש רסיסי תקווה, "הסבתות" כך מכונות אלפי סבתות המוחות בדרך מקורית נגד האנטישמיים ושונאי אדם, באוסטריה ובגרמניה אשר כבר שלוש שנים פועלות לגרש את החושך, לסלק את השנאה, למחות מול הנאצים והאנטישמיים, איים של חינוך יסודי בנושא השואה ותוצאותיה, פעילויות פרטניות שהן מנורות זעירות המבקשות להאיר את החושך.
אנחנו כאן ולתמיד.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  28/02/2021   |   עודכן:  28/02/2021
+סימני שאלה חמורים
12:09 28/02/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

מדי פעם עולות לדיון פרשת ד"ר ישראל רודולף (רז'ה) קסטנר והשאלה הגדולה למה כינה אותו השופט בנימין הלוי, "משתף פעולה עם השטן"  ▪  באחרונה עלתה הפרשה לדיון סוער בכנסת, למרות שמשפטו של קסטנר ייחרץ על-ידי ההיסטוריה, ולא בשום מקום אחר, ובעיקר, לא באמצעות דמגוגיה

ישראל קסטנר

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצעדם מרעים הנאצים פה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האנטישמיות בישראל יותר מתוחכמת
ב_שמואל  |  28/02/21 15:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שואה וגבורה
אביתר בן-צדף
מדי פעם עולות לדיון פרשת ד"ר ישראל רודולף (רז'ה) קסטנר והשאלה הגדולה למה כינה אותו השופט בנימין הלוי, "משתף פעולה עם השטן"    באחרונה עלתה הפרשה לדיון סוער בכנסת, למרות שמשפטו של קסטנר ייחרץ על-ידי ההיסטוריה, ולא בשום מקום אחר, ובעיקר, לא באמצעות דמגוגיה
איתמר לוין
דבריהם ומעשיהם של אחשורוש והמן הקדימו במאות ואלפי שנים את שנאת ישראל הנוצרית, את האנטישמיות המודרנית ואת גרמניה הנאצית    החל מההאשמה הקולקטיבית נגד כל היהודים בשל חטאו של יחיד, דרך העלילות השקריות וכלה במעטה החוקיות של ההשמדה: הסיפור חוזר שוב ושוב, וכך גם המסקנה - האנטישמיים מבינים רק כוח
חן מלול
בפורים תש"ג ביטלה עיריית תל אביב את החגיגות הציבוריות, בעקבות הידיעות על ההתקוממות הראשונה בגטו ורשה בינואר 1943    שנה קודם לכן בוטלו החגיגות בשל טביעת האונייה "סטרומה"
עידן יוסף
ח"כ שבח שטרן מאשים כי בניסיון לנקות את שם סבה קסטנר, ירקה מרב מיכאלי בפני הקורבנות ואמר כי "זהו פרצופה של מפלגת העבודה 2021"    חברי האופוזיציה זעמו    ח"כ מיכאלי הגיבה: "ההסתה שהביאה לרצח קסטנר זו אותה ההסתה שמאיימת ומכרסמת ביסודות הדמוקרטיה הישראלית כאן ועכשיו"
ארי בוסל
הוא מבלבל מספרים, מתקשה לדבר, ולכולם ברי שהוא בשלבים של מחלת השכחה    מכאן שמחצית מבוחרי ארה"ב בחרו בידיעה ברורה מראש שהם לא בוחרים בו כי אם במישהו אחר    אמרתי לכם - שמח!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il