X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
זו הפרה של ההחלטה הראשונה שקיבל דוד בן-גוריון ביום הקמת המדינה - לבטל את ההגבלות על עליית יהודים לארץ-ישראל זו רוחו של חוק השבות, שנחרכת עתה על-ידי ועדת החריגים בממשלת הנאשם בפלילים בנימין נתניהו
▪  ▪  ▪
יציאת אירופה תשפ"א?

אילן לוקאץ' (ערוץ-12) ואורי משגב (הארץ) מעידים על חשד כבד לגניבת תוצאות הבחירות על-ידי הליכוד. ביבי מאפשר כניסה לארץ של חרדים הנמנים על גוש תומכיו בלבד, כמעט בלבד, וסוגר את השערים בפני חילונים הרוצים להגיע להצבעה ב-23 במרס.
עוד רגע קט וניאלץ לגייס יוסק'ה הראל ואייק אהרונוביץ' חדשים, שישיטו לארץ מהדורה עדכנית של אוניית המעפילים "אקסודוס". אופוזיציה דינמית הייתה מארגנת עתה בנמל איטלקי ואולי גם אמריקני ספינה ועוד ספינה, ומשגרת לארץ כמה אלפי ישראלים שוועדת החריגים של הליכוד חוסמת את זכותם הטבעית לחזור ליום הבחירות.
זו הפרה של ההחלטה הראשונה שקיבל דוד בן-גוריון ביום הקמת המדינה - לבטל את ההגבלות על עליית יהודים לארץ-ישראל. זוהי רוחו של חוק השבות, שנחרכת עתה על-ידי ועדת החריגים בממשלת הנאשם בפלילים בנימין נתניהו.
נחזור לימי ההעפלה. אופוזיציה עם אנרגיה הייתה נוטלת את היוזמה מביבי המטפטף כל היום חרדת קורונה. כל העולם היה עוקב אחרינו בהשתאות מחזירים עטרה ליושנה ומלמדים את ילדינו כיצד חתרו יהודים מאירופה וממרוקו ועירק (במטוסים) ומתימן (רגלית) אל הארץ הטובה, ואולי נקנה גם לילדינו הבטלים מלימודים את שירתו של נתן אלתרמן מימי המעפילים:
"עננים על ראשנו/
הרוח איתן./
המלאכה נעשתה חי שמיים./
נרים כוס קפיטן/
של ברכה קפיטן/
עוד נשוב ניפגש על המים".
נפרוץ את השערים ונאתגר כחוק את ממשלת הזדון, ונלעג ונתגרה בה שתעמיד לדין ישראלי החוזר למולדתו על-פי חוק השבות ובלי הסכמתם של מירי רגב ואריה דרעי.
הגיע הזמן שהאופוזיציה תיקח את היוזמה לידיה. לא מחבלים ישייטו לעזה אלא יהודים וערבים ישראלים לאשדוד ולחיפה.
כמו שנאמר בהמשך אותו שיר ("נאום תשובה לרב חובל איטלקי") מפי גאון השירה בדורו: "לחיי הספינות הקטנות, קפיטן/ לחיי הספינות שבדרך".

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  28/02/2021   |   עודכן:  28/02/2021
+ח"כ שאשא-ביטון: "רה"מ מדרדר את ישראל לתהום עמוקה"
09:10 01/03/21  |  מירב ארד

ח״כ יפעת שאשא ביטון מתקווה חדשה במגיבה לדבריו של נתניהו בכאן רשת ב': "השאשות והפאקות-פאקות זה המשך קמפיין הנה-נה-נה שמוביל רה"מ ומדרדר את ישראל לתהום עמוקה מאוד. הזלזול שלו באזרחי המדינה ובקורבנות הקורונה הוא אחד משיאי השפל של האיש הזה, שפעם נחשב ראש ממשלה מכובד".

+כעשרים יום לבחירות
08:56 01/03/21  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

הבחירות בפתח, כל העם במתח ואתה תמה מי בצמרת משתעשע  ▪  מי עוד מתחפש ומי כבר לא מחפש  ▪  הבה נהיה ריאלים בכסאות המוזיקליים

פורים כל השנה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+הציונות הדתית: "ביהמ"ש העליון מתעלם מהוראות החוק"
21:42 28/02/21  |  עידן יוסף

הציונות הדתית בתגובה לפסיקת בג״ץ שלא לפסול את אבתיסאם מראענה: ״בית המשפט שוב בז למחוקק, מתעלם מהוראות החוק המפורשות ומתייצב נגד אזרחי ישראל ולימין אויביהם. אחרי שפסל פעם אחר פעם מועמדי ימין בשל התבטאויות עבר שהם הביעו צער עליהם העדיף בג"ץ להכשיר מועמדת שכופרת בקיומה של מדינת ישראל, בזה לשואה ומייחלת אף להשמדתה של זכרון יעקב בהסתמך על התנצלות רפה ולא אמינה".

+יו"ר הכנסת: העליון נכשל ערכית ומוסרית בהגנה על זכר קרבנות השואה
21:16 28/02/21  |  עידן יוסף

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, בתגובה להחלטת בית המשפט באשר להתמודדותה של אבתיסאם מראענה: "בית המשפט העליון שוב נכשל ערכית ומוסרית בהגנה על הערכים הבסיסיים ביותר של מדינת ישראל, בראשם זכר קורבנות השואה. החלטת השופטים להתיר התמודדות לכנסת למי שביזתה את ששת המיליונים בכוונה לפגוע היא טעות קשה. זוהי עוד הוכחה לכך שבתי המשפט זקוקים לשינוי יסודי ולרפורמה מקיפה, בראש ובראשונה בשיטת בחירת השופטים".

+ימינה על ביטול פסילת מראענה: "הליכוד אשם"
20:10 28/02/21  |  עידן יוסף

ימינה: "החלטת בג"ץ לבטל את פסילתה של מראענה היא בושה וחרפה. בג"ץ מכשיר את מי ששוללת את ישראל כמדינה יהודית, מבזה את זכר השואה ובזה לחיילי צה"ל הגיבורים. זוהי עוד הוכחה לכך שמערכת המשפט מחייבת תיקון ורפורמות עומק. גם הפעם, השופט היחיד שתמך בפסילתה של מראענה הוא דוד מינץ, מינוי של שקד לעליון. הליכוד, שחבריו גם ברחו מפסילת רע"ם והרשימה המשותפת תומכות הטרור, לא עשה דבר כדי לתקן את מערכת המשפט בשנות שלטונו הארוכות".

+ח"כ אייכלר מציע לשקול חלופה לליכוד
19:58 28/02/21  |  עידן יוסף

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה): "בעקבות גזירות שושן פורים תשפ"א אציע לגדולי ישראל לשקול כל חלופה טובה יותר לשלטון הנוכחי".

+העליון: מראענה תתמודד לכנסת
18:42 28/02/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

שמונה שופטים בראשות חיות ביטלו את ההחלטה, תוך ביקורת חריפה על דבריה של מראענה ובמיוחד על השמדת זכרון יעקב - מול דעת יחיד של מינץ

מראענה. "מעורר קבס" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איתמר לוין
שמונה שופטים בראשות חיות ביטלו את ההחלטה, תוך ביקורת חריפה על דבריה של מראענה ובמיוחד על השמדת זכרון יעקב - מול דעת יחיד של מינץ
דן מרגלית
ברית עם התנועה האיסלאמית    חוק השבות לחרדים וחזון העצמות היבשות    בנימים נתניהו במסע - הכל למען הבחירות
מירב ארד
הבהירה כי "עד להחלטה בנושא וועדת החריגים תפעל כרגיל על-פי הנהלים הקיימים"    תקפה את אולפן שישי: "כתבה שביקשה להשחיר באופן מגמתי את הציבור החרדי ואת וועדת החריגים"
אברהם בנמלך
אבו מאזן: איזה ענייני פנים יש לך עם ביבי    שר הפנים: לא שלנו. שלהם של ישראל    שר הבריאות: שמעתי שהוא מחלק חיסונים    שר הפנים: מחלק רק למדינות שמעבירות את השגרירות שלהם לירושלים    שר החוץ: אני בעד
מירב ארד
חוות הדעת שנשלחה למשנה ליועמ"ש קובעת: המגבלות על אזרחים ותושבי קבע בעת הנוכחית פוגעות בזכות לבחור, מאחר שזכות זו מותנית בנוכחות בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il