X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבקסטריט בויז, אחרונת להקות הבנים מהניינטיז שמתעקשת להשאר ביחד, הוציאה עוד אלבום של פופ טוב אבל נטול חדשנות
▪  ▪  ▪
[צילום: מתוך עכבר העיר]

אם לשפוט על-פי פרמטר של דבקות במטרה, הבקסטריט בויז (או לפחות הארבעה מהם ששרדו) היו מסתדרים יופי בצה"ל. להקות הבנים של שנות ה-90 כבר מזמן התפוגגו להן והשאירו מאחור רק ענן להיטים מתקתקים ושיירים איכותיים כמו רובי וויליאמס וג'סטין טימברלייק, אך הבויז מתעקשים להישאר ביחד. קווין ריצ'רדסון, הצלע הנעימה ביותר לעין אך לא לאוזן, נטש את הספינה במהלך הדרך, ולא מסתמן שיהפוך לסנסציית הפופ החדשה.
האלבום החדש והשישי שלהם, Unbreakable, נפתח בצורה מבטיחה. הקטע הראשון הוא אינטרו באורך דקה של הבנים שרים אקאפלה. הדבר העיקרי המבדיל בין להקת בנים טובה למחורבנת היא ההרמוניה, והקולות של הבקסטריט בויז משתלבים יחדיו נפלא.
כשממשיכים להאזין לאלבום, מגלים שהבנים, ביחד עם הקונספט של להקה מהסוג הזה, נותרו מאחור. אין שום בעיה בכך שהם נשארו בגרסה קבוצתית, אבל גם כקבוצה הם צריכים להתקדם עם הזמנים ולספק משהו קצת יותר מקפיץ, חדשני ומרגש. האלבום נשמע טוב, מלוטש ומקצועי, אבל יש רגעים שאפילו לא ניתן להרגיש היכן נגמר שיר אחד ומתחיל הבא.
נדמה שבמקום לקחת סיכונים, ההרכב בחר לרכב על גל ההצלחה של הלהיט הגדול האחרון שלהם, Incomplete. אותה בלדת פופ מהודקת החזירה אותם למודעות ואפילו גרמה לכמה סקפטים להודות שהם לא רעים בכלל. יחד עם זאת, בשנות ה-2000 אי אפשר להניח על מדפי החנויות אלבום שנשען בעיקר על בלדות ונעדר להיטי רחבה מנענעי איברים. יש ניסיונות קצביים יותר, כמו Any Other Way ו-Panic, אבל הם חסרי פוטנציאל להיטי ובהחלט לא מנענעים מספיק.
כשמדפדפים בחוברת האלבום, נתקלים לראשונה בקרדיטים של הרביעייה בכתיבה ובהפקה ב-One in a Million. למרבה הפלא (או שלא), זה השיר הראשון שמצליח קצת להתבלט ולהבּדל, עם גרוב לא רע ושירה קצת יותר מחוספסת. גם Treat Me Right, שנכתב והופק על-ידי ג'יי.סי שאזיי, פליט אן סינק, מרענן קצת את האוזן.
חבל שמייד אחריו מופיע Love Will Keep You Up All Night, בלדה שנשמעת כאילו נכתבה במקור עבור בריאן אדאמס, וגרמה לי להסתער על כפתור ה-pause עבור כמה שניות של מנוחה.
לא מזמן התארחו הבנים אצל ג'יי לנו, והופעתם הוכיחה שני דברים חשובים. ראשית, אין מקום בעולם הפופ העכשווי לכוריאוגרפיה מסונכרנת, ועשו בחוכמה הבויז שוויתרו עלייה. שנית, תמיד יהיה דור חדש של נערות מתבגרות צווחניות, שינפצו זגוגיות אולפני טלוויזיה ויבזבזו את דמי הכיס שלהן על גברים מסוקסים. בקיצור, כנראה שהבקסטריט בויז לא צריכים לדאוג לגבי כמות המכירות של האלבום הנוכחי. עדיין, אם הם רוצים להמשיך בקריירה משותפת, הם צריכים להזהר שלא להפוך ללא רלוונטיים.
הבקסטריט בויז הם גברים מוכשרים מאוד, ומגיע להם יותר מהאלבום הזה. אם הם ימשיכו לאלבום שביעי, כדאי להם לבחור בקפידה כותבים ומפיקים שיצליחו לעדכן את הסאונד שלהם. אם הם יבחרו לסיים את דרכם המשותפת, אולי סוף סוף נקבל את איי ג'יי מקלין ככוכב הסולו שמגיע לו להיות. הוא מסתמן כבר יותר מדי שנים כג'סטין טימברלייק הבא, וחלון ההזדמנויות שלו לא ישאר פתוח לזמן רב. קפוץ מהחלון, איי ג'יי, אנחנו מחכים למטה עם מזרן.

תאריך:  02/12/2007   |   עודכן:  02/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
פרסום ראשון: צביאלי וזילברמן קנו מגרש ל-10 דירות בת"א במחיר-שיא של 17.15 מיליון דולר    חברת מנופים פיננסיים תארגן להם הלוואה של 14 מיליון דולר למימון הרכישה - ובתמורה תקבל 50% מהבעלות על הפרויקט
דרור מרום
מתחילת השנה הסתכם ייצוא היהלומים המלוטשים ב-6.75 מיליארד דולר לעומת 6.28 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה של 7.4%
משה ריינפלד
נציבת התלונות על שופטים, טובה שטרסברג-כהן: "הנוהג לקיים דיונים מקדמיים בערעורים אזרחיים בלי נוכחות בעלי הדין פוגע באמון הציבור"
דרור מרום
טוען כי פעילות בנק הדואר עם הבנקים ברשות הפלשתינית "מחייבת שיפוי ממשלתי"    השיפוי נדרש לטענת הדואר עקב "מקרה שבנק הדואר או חברת דואר ישראל ייתבעו על עבירה לפי החוק למניעת הלבנת הון והחוק לאיסור מימון הטרור"
אלעזר לוין
הרקע להדחת ארז מלצר: מחלוקת עם הבעלים לבייב    "הבדלי גישה מהותיים בתפישת הניהול של החברה"    כיהן כמנכ"ל שנה וחצי    בכירים בחברה התפטרו לפניו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il