X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בנט מחוזר מכל הכיוונים, עיני הכל נשואות אליו - היש סיפוק גדול מזה לשאפתנות האישית המפותחת של מי שבעצם כשל בהשגת יעודו, מספר דו-ספרתי של מנדטים ל"ימינה"? מודעה זאת כמו גם מאמרים אחרים - ועוד תמונת שער ענקית באחד העיתונים - אינם נסתרים מעיניו. מעצימים את הפיתוי לשררה. ואולם ברור לכל, שאם ימשיך בטילטול המערכת הפוליטית בין ימינה לשמאלה, זו עלולה להיות תחילת סופו הפוליטי
▪  ▪  ▪
בנט. מחוזר ע"י כולם [צילום: מן הטלוויזיה]

מודעה על פני עמוד שלם, שפורסמה ב"מקור ראשון", קוראת באופן נרגש ליו"ר "ימינה" בזו הלשון: "נפתלי, שים קו אדום, רק לא ממשלת שמאל קיצונית! ממשלת שמאל קיצונית היא האופציה הגרועה ביותר למדינת ישראל. אל תתבלבל, שמור על הימין ועל המדינה". על החתום: "פורום המחנה הלאומי". לצד תמונה ענקית של נפתלי, מופיעות בתחתית המודעה, המעוטרת ולא בכדי בצבעי אדום וירוק, תמונותיהם של אבתיסאם מרעאנה, יאיר גולן, ניצן הורביץ ומרב מיכאלי.
מיהו עומד מאחורי אותו "פורום"? - אינני יודע. אפשר רק לשער. האם יש במודעה כדי להשפיע על מר בנט לקבל את ההחלטה ה"נכונה"? - הלוואי. לדעתי, אולי אפילו ההפך. היא עלולה להגביר את מיצי האגו של ראש רשימת שבעת המנדטים. שאיפתו לשבת על כס ראש הממשלה, ממשלת מרכז-שמאל, כנראה גוברת אצלו נכון לעכשיו על כל עקרון אחר, ולעזאזל בוחרי "ימינה" האידיאולוגיים, שהביאוהו עד הלום.
נפתלי בנט מחוזר מכל הכיוונים, עיני הכל נשואות אליו - היש סיפוק גדול מזה לשאפתנות האישית המפותחת של מי שבעצם כשל בהשגת יעודו, מספר דו-ספרתי של מנדטים ל"ימינה"? מודעה זאת כמו גם מאמרים אחרים - ועוד תמונת שער ענקית באחד העיתונים - אינם נסתרים מעיניו. מעצימים את הפיתוי לשררה. ואולם ברור לכל, שאם ימשיך בטילטול המערכת הפוליטית בין ימינה לשמאלה, זו עלולה להיות תחילת סופו הפוליטי. האיש הזה, להטוטן המלים המעורפלות, עלול למצוא עצמו בבוא עת הבחירות הבאות בלי מצביעים שרואים עצמם כימנים, ואולי אפילו לחזות עוד קודם לכן בעריקים מסיעתו.
עוד לא אבדה התקווה, אם נפתלי יתעשת כבר השבוע, ולא יפרוש ממחנה הימין, כלומר יקבל את ההחלטה הנכונה, כמי שמגדיר עצמו עדיין כאיש ימין. האם אחרי הכל יצרף בכל זאת את סיעתו למחנה הלאומי בהנהגת הליכוד? ובכן, אולי זה יקרה דוקא למקרא מאמר הפרוש על פני שלם שלם, שפורסם בעיתון זה בסוף השבוע. מאמרו של איש השמאל, ראש הממשלה לשעבר - מי שהיה מוכן למכור ובזול כמעט את כל חבלי המולדת ששוחררו בששת הימים - הלו הוא הפובליציסט אהוד אולמרט.
לרגעים, עשוי ראש "ימינה" להסתחרר ולהתענג על המאמר שהלה פירסם: "מכתב אישי לנפתלי בנט". איזה כבוד, איזה מסאז' לאגו! ראש הממשלה לשעבר, שאינו חוסך שבטו מדי שבוע מראש הממשלה המכהן, כשהוא משתמש בלקסיקון מלים נמוך ביותר, הוא ולא אחר, פונה ישירות אל בנט בקריאה "לא לעמוד בפיתוי", זוהי "מלכדות מוות" של "כנופיית בלפור" וכו'. הפיתוי להצטרף לנתניהו. עוד קודם לכן לא נעלמה מעיני הקורא בנט האמירה הבאה: "אתה בעד סיפוח - אני בעד נסיגה. אתה בעד התנחלויות - אני נגדן". ובכן מצביע העבודה, בנעוריו חניך בית"ר ונחלת ז'בוטינסקי, מנסה לעבוד על ראש "ימינה", תוך שאינו מסתיר - ביושר, יש לומר - את שמאלניותו העכשוויות. ואני שואל אותך נפתלי, אחרי שקראת את ה"מכתב" ותובנותיו המחרפות: הלאיש הפתלתל הזה, חובש הכלא לשעבר, תאמין? האם תתפתה לקואליציית מרכז-שמאל, שסיכויי כינונה קלושים? כלום אינך מבין שעלייה על הנתיב ההפוך מימינה, תהיה תחילת התאיידותך הפוליטית?
בתנועת הליכוד פנימה כבר מורגש רחש-בחש. חילופי הנהגה אינם עוד דבר מופרך. במוקדם או במאוחר יפנה ראש הממשלה את כסאו, בלי קשר למשפטו שהחל בקול תרועה גדולה ונמשך בקול ענות חלושה. גם בלי נתניהו, ספק אם תנועת הליכוד - שבראשה עמד כעשרים שנה - תאבד משהו ממעמדה הבכיר על המפה הפוליטית, כמפלגת מרכז-ימין, שתמשיך עוד שנים רבות להנהיג את המדינה. ולכן אין סיבה אידיאולוגית, שנפתלי בנט, ובוודאי ראש "תקווה חדשה" גדעון סער, לא יביטו בגאון קדימה, אל האופק הרחוק, יתנערו מסיסמת "רק לא ביבי" הנבובה, ובלי שים לב לצווחות הביקורת שיקומו עליהם, יתנו יד להקמת ממשלה לאומית וימנעו בחירות חמישיות חסרות תוחלת. מה שצריך להניע את השניים יותר מכל, אלה הן ההתרחשויות הביטחוניות המתעצמות, הניסיונות להצית תבערה בירושלים, ואשר רק ממשלה יציבה, גדולה, שתיכון במהרה בהשתתפותם, כאשר הם נותנים בה טון ניצי ברור, יכולה לתת להן מענה מהלומתי הולם.
אז הנה, גם אני הקטן פונה אליך, מר בנט, באופן אישי ובגלוי: אל מודעת ה"פורום" תן דעתך ואל תיפן לתחמן הידוע ו"מכתבו האישי". לא זו העת לחשבונות אישיים. המדינה אינה יכולה להיות כלשונך "בת ערובה של פוליטיקאים". מנע באומץ החזרת המנדט וזכור: ראש המפלגה הגדולה (30 מנדטים) הוא שצריך לעמוד בראש הממשלה הבאה ולא ראש מפלגה בת שבעה מנדטים.

תאריך:  26/04/2021   |   עודכן:  26/04/2021
+כהנא מיועד לתפקיד השר לשירותי דת בממשלת לפיד-בנט
17:31 26/04/21  |  עידן יוסף

יש עתיד וימינה סיכמו כי ח"כ מתן כהנא יכהן בממשלה שתוקם מטעמן, ככל שזו תוקם, כשר לשירותי דת (ישראל היום).

+בליכוד שוקלים להציע לבנט להיות ראשון ברוטציה
17:27 26/04/21  |  עידן יוסף

גורמים בליכוד: שוקלים להציע לבנט לכהן ראשון כראש ממשלה ברוטציה (מעריב).

+הציונות הדתית פתחה את "מוקד המשילות"
16:36 26/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המוקד יקבל פניות מאזרחים בעניין הפרות משילות  ▪  סמוטריץ': המשטרה פועלת טוב, אך הדרג המדיני טרם החליט האם ירושלים היא בירת ישראל או חלק מהרשות הפלשתינית

[צילום: מן הטלוויזיה]
+סער ובנט נועדים בשעה זו
15:05 26/04/21  |  עידן יוסף

חברי הכנסת גדעון סער ונפתלי בנט נועדים בשעה זו.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קריאה אחרונה לבנט
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אין שום ייתכנו שיחבור לשמאלנים
ב_שמואל  |  26/04/21 21:26
2
מתברר לאחרונה, כי לעומת
סניל  |  27/04/21 06:30
3
יתכן ובנט יזכר
באום  |  27/04/21 06:44
 
- לשפר הצעת הבחירות האישיות>לבנט
ע_הראל  |  30/04/21 07:54
4
למה אתה כותב לבנט?
קורא משועשע  |  27/04/21 11:48
 
- הטענה כלפי בנט ולא כלפי סמוטרי
ב_שמואל  |  27/04/21 15:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
עידן יוסף
המוקד יקבל פניות מאזרחים בעניין הפרות משילות    סמוטריץ': המשטרה פועלת טוב, אך הדרג המדיני טרם החליט האם ירושלים היא בירת ישראל או חלק מהרשות הפלשתינית
עידן יוסף
יו"ר ימינה: "ישנם פערים הן ברמת המהות, למשל בתחומי המשפט וההתיישבות, והן ברמת האחריות"    לפיד: "אכן יש קשיים, אך על הכל מוסכם הצורך בהקמת ממשלה; נצטרך לקבל החלטות קשות"
דן מרגלית
ראה ביבי למה התדרדרת אחרי שאתה ושופרותיך תעתעם ללא הרף בבית המשפט העליון ושותפיך לקואליציה    אפילו כאשר אתה מציג את ההצעה לעיני כל ומסכים להעבירה לידי גנץ כאן ועכשיו - איש אינו מאמין לך
מירב ארד
הבהיר: "גם בעבר יכולנו פעם אחר פעם לזגזג ולסגור דילים עם מפלגות אחרות, אבל האמירה שלנו ברורה"
דוד ארגז
"הכרעת הרוב מבוססת על הנחה מופרכת ומנוגדת לשכל הישר לפיה רוב האנשים נבונים ובעלי שיקול דעת ויש צורך להתחשב בדעתם"
רשימות נוספות
סקר: לבנט ולסער לא משתלמות בחירות חמישיות  /  עידן יוסף
נתניהו הציע לדרעי ולגנץ רוטציה  /  איציק וולף
רע"ם: לא נימנע בהקמת ממשלה  /  עידן יוסף
"כל הפוסל במומו פוסל"  /  יוסף אליעז
נחוץ גישור   /  דן מרגלית
האם נתניהו על סף קריסה  /  רפי לאופרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il