X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הפער בין יחסה של ממשלת ישראל למערכת הבריאות ועובדיה ולנכי צה"ל שנפגעו בגופם או בנפשם בשירותם למען המדינה לבין יחסה לחרדים שאינם תורמים דבר למען המדינה זועק לשמיים
▪  ▪  ▪
במקום לרופאים לחרדים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

תפקידה של ממשלה הוא לשרת את אזרחיה ולא שום אינטרס אחר. ממשלת נתניהו החליטה לקצץ 600 תקנים של רופאים במערכת הבריאות הקורסת ואם אגף השיקום של מדינת ישראל הביא נכה צה"ל - נפגע טראומה- שהיה חייל מסור כפי שניתן ללמוד מהתקשורת, להצית את עצמו מול אגף השיקום כנראה שהגיעו מים עד נפש. אבל, נציגי המפלגות החרדיות שבוחריהם אינם תורמים דבר למדינה, מקבלים תקציבי ענק לישיבות. לאן הידרדרה ממשלת ישראל?
"הכרת התודה" של ממשלת ישראל לצוות הרפואי של מערכת הבריאות
ממשלות נתניהו "הרעיבו" את מערכת הבריאות במשך שנים. המערכת סובלת ממחסור באחים ואחיות וממחסור ברופאים. כמו-כן, המערכת סובלת מהעדר תקציב מספיק לצורכי האוכלוסייה. מסדרונות בתי החולים הפכו בישראל ל"חדרי חולים". בזמן מגיפת הקורונה התגייסו צוותות הרופאים והאחיות והאחים למאבק במגיפה וויתרו על משפחותיהם. הם נשארו 24 שעות במשך 7 ימים כדי לטפל בחולים. משרד האוצר הואיל בטובו לבוא לעזרתם ונתן תקנים זמניים ל-600 רופאים. כעת, לאחר שהמאבק בקורונה הוכתר בהצלחה ומספר החולים בירידה, משרד האוצר רוצה לבטל את התקנים שניתנו.
זוהי הכרת התודה של ממשלת ישראל לצוות הרפואי שעשה לילות וימים ללא חשבון כדי להיאבק במגיפת הקורונה. ארגון הרופאים החליט לצאת למאבק ובצדק. בטוחני שאם ציבור הבוחרים יישאל אם הוא תומך במאבקם של הרופאים הוא יביע את תמיכתו.
"הכרת התודה" של ממשלת ישראל לחיילים שהגנו בגופם על מדינת ישראל ושילמו בבריאותם
אם נכה צה"ל הגיע לדרגת ייאוש כזאת מהטיפול של אגף השיקום שהצית את עצמו, כנראה ש"באו מים עד נפש". הפגנות נכי צה"ל בעקבות מעשה הייאוש הזה הוכיחו שהוא אינו היחיד בייאושו מהטיפול של אגף השיקום. לכאורה, תגובת הממשלה הייתה חיובית והוחלט על רפורמה באגף השיקום. אבל, תוכנית הרפורמה נתקעה בשל בעיה תקציבית. הנכים שבו להפגין. לא ניתן אלא לקוות שמשרד האוצר וממשלת ישראל ימלאו את חובתם המוסרית לאלה שהגנו על המדינה בגופם.
תקציבי ענק לחרדים שאינם תורמים דבר למען המדינה
הפער בין יחסה של ממשלת ישראל למערכת הבריאות ועובדיה ולנכי צה"ל שנפגעו בגופם או בנפשם בשירותם למען המדינה לבין יחסה לחרדים שאינם תורמים דבר למען המדינה זועק לשמיים. החרדים מסרבים להתגייס לצבא בטענה שלימוד התורה הוא שמגן על המדינה, ועשרות אלפי אברכים מסרבים לעבוד לפרנסתם בטענה ש"תורתם אומנותם" ועל המדינה "לשלם" עבור "השירותים" שהם נותנים למדינה.
לו המדינה הייתה מדינת הלכה וכל תושביה היו מסכימים עם הטענה שלימוד התורה מגן על המדינה, "התרומה" של החברה החרדית - ניחא. אבל, המציאות היא שמדינת ישראל היא אומנם מדינה יהודית אבל היא איננה מדינת הלכה ורוב אזרחיה אינם שומרי מצוות ואינם מקבלים את הטיעון הזה. חלק ניכר מהאוכלוסייה מתנגד למצב אי-השוויון הקיים במדינה כאשר אין שוויון בנטל ההגנה על המדינה וחלק ניכר מהחברה החרדית אינו עובד וחי על חשבון אזרחים אחרים. מומחים לכלכלה טוענים שכלכלת ישראל לא תוכל לשאת לאורך זמן מצב שבו עשרות אלפי אזרחים אינם עובדים לא רק שאינם תורמים לפיתוחה הכלכלי, אלא שהם מהווים מעמסה שכלכלת המדינה תקרוס תחתיה בעתיד הקרוב. תקציבי הענק לחרדים הם על חשבון פגיעה בזכויות ובשירותים המגיעים לאזרחי ישראל בתחומי הבריאות, הכלכלה, החינוך, הרווחה ועוד.
הגיע הזמן שתקום כאן ממשלה הדואגת לאזרחיה ומתגמלת אותם בשירותים בהתאם לתרומתם למען הגנת המדינה וכלכלתה.

תאריך:  09/05/2021   |   עודכן:  09/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סידרי העדיפות של ממשלת נתניהו
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
החרדים שבוי ים של רבניהם
רבקה שפק ליסק  |  9/05/21 16:54
 
- רבקה, האומנם תרבותך המעוותת
ב_שמואל  |  9/05/21 17:59
 
- תרבותי יהודית - ישראלית
רבקה שפק ליסק  |  10/05/21 09:05
 
- תרבותי יהודית - ישראלית
רבקה שפק ליסק  |  10/05/21 09:05
 
- תרבותי יהודית - ישראלית
רבקה שפק ליסק  |  10/05/21 09:05
 
- תרבותי יהודית - ישראלית
רבקה שפק ליסק  |  10/05/21 09:05
 
- רבקה, האומנם תרבותך המעוותת
ב_שמואל  |  9/05/21 17:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בנמלך
פיליטון למוסף בהר תשפא    תהיה לנו דמוקרטיה    דמוקרטיה אצלנו? התחרפנת?    בישראל רק אחרי ארבע פעמים ואנחנו צ'יק צ'ק פעם אחת וזהו    ומי ינצח בדמוקרטיה הזאת? מי?
יובל כהן
קיים צורך דחוף להיפטר מהקיבעון המחשבתי שמכתיבה שיטת ה"פרופיילינג", ועל חוסר הרלוונטיות שלה לעולם המלחמה בטרור מאז המצאת הרשת החברתית    מושגים כגון "שיוך ארגוני", "מעמד סוציו-אקונומי גבוה", ו"גיל מבוגר" הופכים לבלתי רלוונטיים בעולם בו עיקר פעילות התעמולה והגיוס מטעם ארגוני הטרור מתבצעת ברשתות החברתיות
צבי גיל
מצאתי בו לא רק דובר רהוט שידע בצורה החמה והחביבה ביותר להעביר את המסר הרשמי, אלא גם אדם קשוב מאוד לבעיות של עיתונאי, ובייחוד בשירות הציבורי
עמנואל בן-סבו
עמיחי שיקלי נטע באהבה ובאמונה בקרב בנות ובני המכינה בעשור האחרון את הצורך להתבונן פנימה, לחקור, לדרוש ולהעמיק בחיזוק וביצור הזהות היהודית-ישראלית וחשיבות העצמת השורשים היהודים הנטועים באבות ואימהות האומה
איתן קלינסקי
צר לי מאד, שגדול בתורה כרך נשים, שלבושן לא צנוע עם האסון הכבד שפקד אותנו בהר מירון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il