X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין ויכוח על היותך ראויה להיות מועמדת לתפקיד נשיא- סליחה, נשיאה- מדינת ישראל, אבל לגיטימי להתווכח על מידת התאמתך (או העדרה) לתפקיד.
▪  ▪  ▪
פרץ. היה שווה? [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

למה לך? את אהודה, מוערכת ומבורכת, זוכה לאהדה חוצת מגזרים, עדות, מעמדות, שבטים. עטופה בחום ובחמלה; את שגרירת הטוב והיפה שבאדם, שגרירתה של החמלה בארץ שטופת רוע ושנאה שבה רבים צמאים ומשוועים לה, לתחילת איחוי, לתחילת ריפוי. את זוכה - ובצדק - להערכה עצומה לא בשל תפקיד זה אור אחר, שמילאת או שאת שואפת למלא, אלא הודות לאישיותך העממית, הלבבית, הכובשת; בשל התגברותך המופלאה, הלא תיאמן, על האבל הכבד מנושא, אשר היה עלול להפיל אותך אל תהומות הייאוש והאבדון והוא שימש לך מנוע ומנוף לדבקות בחיים.
את מופיעה בכל מקום שאליו את מוזמנת, מקצה הארץ עד קצה, מפיצה את הערכים האנושיים הנעלים והנאצלים ביותר - ערבות הדדית, עזרה לזולת, נתינה ללא חשבון, אהבת חינם. את עושה זאת לא מתוקף מינוי רשמי כל שהוא, אלא בשל מצוות הלב; הוא השולח אותך אל שליחותך. דווקא העדר המחויבות שלך לבעלי אינטרס שונים הוא המעניק משנה-תוקף וחשיבות לפעילותך. שליחותך הטהורה מונעת בדלק מזוקק, מעושר בתוסף ששמו אהבה, של הפצת הטוב בארץ שרבים בה גילויי הרוע.
הנטייה להיענות לתומכים במועמדותך טבעית, מובנת, לגיטימית. הרוח הגבית החמה, שאת נהנית ממנה, אהדה ציבורית מחמיאה, שקולעת אותך אל אזור נוחות - אלה, כשלעצמם, מטים, מן הסתם, את כף המאזניים של החיוב היוצרת מרכז כובד. אלא שעכשיו, כשהפכת עצמך למועמדת רשמית, את תתחילי (אולי כבר התחלת) להימדד ב"פעימות הדופק האחר", כלשון המשוררת; או אז תתחיל תזמורת הצרימות והחריקות להרעיש, לייחס לך מניע זר, לתאר אותך כמי שמנצלת את מעמדה כאם שכולה לצבירת נקודות זכות מוקדמות. יהיו, כצפוי, מי שיתארו אותך כמניפולטיבית, כמי שמנסה להוון את אהדתה הציבורית, שאת נהנית ממנה בשל היותך אם שכולה לשני בנים, ולתרגמה לתפקיד, אשר מי שמכהן בו מכונה ונחשב ל"האזרח מספר אחת".
האם את ראויה? ודאי. האם את מתאימה? אולי. יש נימוקים לכאן ולכאן, בעד מועמדותך ונגדה. בתוך תוכך, זו רק את שחשה ויודעת האם את באמת שואפת לתפקיד ורואה עצמך בעלת כישורים ויכולות למלא אותו, או לא. בתום הספירה, עם היוודע תוצאות הבחירה, כשייהסה אחרון רעשי הרקע, בעודך קשובה לקול הדממה הדקה שבלבך, את, רק את תדעי ותרגישי האם היה שווה לצאת לדרך, בהינתן סיכוי קלוש להיבחר לתפקיד שאת מייעדת עצמך למלא אותו.

תאריך:  20/05/2021   |   עודכן:  20/05/2021
+בנט: חופש הצבעה בימינה על תפקיד נשיא המדינה
19:42 20/05/21  |  עידן יוסף

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, עדכן הערב (ה׳) את חברי סיעת ימינה כי יאפשר חופש הצבעה בבחירות לתפקיד נשיא המדינה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב פתוח למרים פרץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
התברכנו ועוד נתברך במרים פרץ
ארי בוסל  |  22/05/21 07:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
בעז שפירא
האיש נראה כלפי חוץ נינוח ונחמד אלא שבהיותו רב פוליטיקאי אין לחשוד בו שתוכו כברו    מה שאנו יודעים ברמה העובדתית שמדובר בעורך דין ממולח שהצליח מאוד בעיסוקו שבחייו הפוליטיים בחש היטב בקדרה הזו
איציק וולף
הגישה את מועמדותה למזכירות הכנסת    "נכון, אינני פוליטיקאית. אני אשת חינוך ותיקה, אם ל-6 ילדים ששירתו את המדינה. אני אוהבת את המדינה ושילמתי מחיר כבד מנשוא כדי להבטיח את שלומה ושלמותה. והיום אני מציבה את עצמי לבחירה, לייצג את כולכם כנשיאת המדינה"
מירב ארד
כתב בהודעה שפרסם: "הנשיא הבא של מדינת ישראל יידרש לחבר מחדש את הקרע בינינו"    הרצוג הודיע ליו"ר חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית על יציאה לחופשה ללא תשלום עד לאחר הבחירות לנשיאות
מירב ארד
למועמדים יש עד חצות, להגיש את טופס המועמדות עם 10 החתימות הדרושות של הח"כים    דיווח: יצחק הרצוג יודיע בצהריים רשמית על התמודדתו לתפקיד
איציק וולף
צריך להשיג עד ליום רביעי הקרוב בחצות 10 חתימות של חברי כנסת לצורך התמודדות בבחירות שיתקיימו ב-2 ביוני    ח"כ מיקי זוהר הודיע לסיעת הליכוד: לא תוטל משמעת סיעתית בבחירות לנשיאות
רשימות נוספות
הבחירות לנשיא המדינה - ב-2 ביוני  /  איציק וולף
מהיום הכנסת יכולה לבחור נשיא חדש  /  איציק וולף
העוזרת לשטרית: "ניסית לנשק אותי"  /  עידן יוסף
מאיר פרוש קידש שם שמים   /  הרב אליהו קאופמן
האיש הנכון במקום הנכון  /  רון בריימן
מְצא את ההבדל   /  ציפי לידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il