X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יוסי כהן כבר זכה לתארים הדוגמן, היחצ"ן, ועוד שלל תארים מקטינים, מכווצים, משנמכים, בהם ראש החונטה המשרת הרודן מרפובליקת הבננות
▪  ▪  ▪
כהן. סומן [צילום: אלכס קולומויסקי]

יש הבטוחים כי אלו פרפורי הגסיסה הפוליטיים של רב האומן אשר היה קרקס של איש אחד, איש האילוזיות, הקוסם המלהטט כמעט עשור וחצי. שעת הדמדומים. סבורים הם כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו אשר אינו מוכרע בקלפי אלא רק בסוג של דיבוק חדש, חרמות, חלש, מוכרע ומוכנע, מוכה, חבול, חבוט.
מוקף בשונאים חדורי התלהבות משיחית אשר חלומם אחד הוא, לשלוח אותו עטוף בשטיח אל מחסן הגרוטאות של ההיסטוריה או לתא מעצר בכלא מעשיהו. מתחילה לחלחל גם בקרב תומכיו ואוהביו המחשבה כי אם לא יתרחש אירוע משמעותי משנה מציאות ופורץ את גבול מעגל המחרימים, הקיץ הקץ על שלטונו ובנימין נתניהו כמעט בחוץ.
האיש שמיום הופעתו על הבימה הציבורית בישראל זכה ליחס עוין, ביקורתי באופן אובססיבי, שנוא ומסומן מטרה כמי 'שגנב' לאוכלוסיות מסוימות את המדינה עומד לרדת מהבמה.
בנימין נתניהו אינו מלאך צחור כנפיים, כראש ממשלה וכפוליטיקאי עשה טעיות לא מעטות, לצד זכויותיו העצומות. ברם, נדמה שלא היה ראש ממשלה שטווח באופן קבוע, שיטתי, ממוקד, מכלל המערכות במדינת ישראל כמו בנימין נתניהו.
מרדף בלתי פוסק
זה ללא ספק היה קרב ארוך, מתיש, מייגע, קרב איתנים של אחד נגד כמעט כולם, הציפייה של רודפיו הייתה שאחרי שנה של איחוד כוחות ושילוב זרועות של הרשויות במדינת ישראל נתניהו יאמר: 'אינני יכול עוד' וירד מהבמה הציבורית, אך נתניהו שהיה למטרה מהלכת מטווחת בכל רגע נתון קורץ מחומר אחר.
ברי לכל כי המרדף הבלתי פוסק אחר האיש, הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, הוא מסע ציד מפרך, בלתי פוסק, אשר כנגד כל היגיון ממשיך מצד כמעט כלל הרשויות במדינה כולל רשות התקשורת.
והנה, אם לא יהיה משהו מיוחד באמת, ככל הנראה ירד בנימין נתניהו מהבמה הציבורית, בעקבות חיבורי זאב וכבש, גדי ונמר, כשמטרתם אחת היא, לגרש את האריה מהיער ולאחר סילוקו לטרוף אלה את אלה וביער שמחה וצהלה.
במקומות מסוימים מאוד כבר שוקדים גדודים שלמים להכין תיקים על מחליפו הפוטנציאלי של בנימין נתניהו, אשר יש מי שכבר זיהו אותה כיוסי כהן ראש המוסד. נבחרו החצוצרות, נבחרו הפרשופרים, נבחרו הטהרנים, נבחרו הסורקים במסרקות הברזל.
חסר עמוד שדרה
המטרה סומנה, פלוגות החיסול אינן מבזבזות זמן, מכונות סריקת הברזל מרחם אמו ועד לכיתה ז' סיימו עבודתן, כנופיית האולטרה סאונד לבחינת מעשיו בכתה ח' עד יב' התחילה בעבודתם. גדודי משמרות המהפכה בודקים כל יום שלו בצבא, סיירת טוהר המידות בוחנת את רף המוסר, יחסיו לפקידה, למזכירה בבית הספר ולגננת לאה.
המתקפה הרב מערכתית מתוכננת בקפידה, שופרות התעמולה, או שמא חצוצרות הצדק, המוסר והטוהר החלו במלאכתם.
יוסי כהן כבר אינו ראש המוסד הנועז, הרי הוא מינוי של שרה נתניהו. יוסי כהן הוא נהנתן כמעט כמו האיש החפץ ביקרו. הוא מדליפן, הוא חנפן ועושה רצונו של ראש הממשלה. ראש המוסד ממש חסר עמוד שדרה וחוסן נפשי לעמוד בזכות עצמו. יוסי כהן כבר זכה לתארים הדוגמן, היחצ"ן, ועוד שלל תארים מקטינים, מכווצים, משנמכים, בהם ראש החונטה המשרת הרודן מרפובליקת הבננות.
יוסי כהן הואשם בקשרים עם ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, בריכה מחוממת בקיסריה, סיגרים על חשבון המארח, פוליטיקאי תאב ראיונות ופרסום, ועד לכך שראש המוסד מואשם על-ידי חצוצרות התעמולה כי הוא מסכן את המדינה בכך שחושף חומרים מסווגים שישמשו את בנימין נתניהו לצרכי בחירות.
מה מפחיד את משמרות המהפכה בישראל ביוסי כהן? מה גורם להם לסמן אותו כמטרה חלופית לנתניהו? יוסי כהן הוצב על המטרה, הצלב על מצחו, החצוצרנים בכל החזיתות מתחילים במלאכת החיסול הממוקד. הסיירות יצאו חפוזות להביא מן הגורן ומן היקב. ככה ייעשה לאיש אשר נחשד כמקורב לראש הממשלה ולרעייתו, ככה ייעשה לאיש אשר אינו מיישר קו עם הדעה השלטת, ככה יעשה לראש המוסד במדינת ישראל של שנת 2021.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  01/06/2021   |   עודכן:  01/06/2021
+ממשלת שינוי תודעתי
21:38 01/06/21  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

מי שהגה את הסלוגן "ממשלת שינוי" הוא גאון תקשורתי  ▪  נתניהו שלא נוצח במישור האלקטוראלי, אולי ינוצח, לראשונה בחייו, במישור התודעתי

עוקפים את נתניהו בסיבוב [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+מהלכיו של הגנרליסימו גנץ
15:32 01/06/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

תגיד בני, אתה באמת לא מבין מה הסכנה בעיכובים שלך? אינך רואה שאיילת שקד לא נחה ולא שוקטת אלא חותרת תחת ממשלתו של נפתלי בנט?

גנץ. תמים? [צילום: פלאש 90]
+האם מאמין לעצמו בנימין
10:04 01/06/21  |  ערן גרף   |   לרשימה המלאה

לא שיר רנן לכם, באתי לשיר במקום חמימות היומית של 'חמ-שיר'


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המטרה סומנה, החצוצרנים מוכנים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הנכון הוא: ביביסט.
לא דוגמן ולא יחצן  |  1/06/21 14:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
דן מרגלית
כנראה באמת מתחיל להאמין שנקרא על-ידי ההשגחה העליונה לשמש כ"מלך היהודים" וכ"מלך המשיח" אשר יציל אותם מכל פגע ומחלה    הוא הפך מגלומן נטול מעצורים
מאיר חוטקובסקי
בכל פעם שבחירות חדשות מפציעות באופק, וזה קורה אצלנו לעתים מזומנות, מפציעה גם מפלגת גמלאים חדשה, או ליתר דיוק, מפלגות גמלאים    להוציא את הפעם היחידה בה הגמלאים זכו להצלחה חסרת תקדים בבחירות לכנסת ה-17 ב-2006 בראשות רפי איתן - מפלגות גמלאים תמיד נכשלות    למה בעצם?
דן מרגלית
אנא החזיקו מעמד    תחזקנה ידיכם    אתם עושים את הצעד ההכרחי לשחרר את ישראל מן הלפיתה של משפחה שלטת
דוד ארגז
בנט הביא לפוליטיקה את מוסר ההייטק    באים עם רעיון, מקימים חברה, מפתחים מוצר ואז מוכרים אותה לכול המרבה במחיר
ציפי לידר
רק תחשבו איזו רעידת אדמה הייתה מתחוללת פה אילו ביבי ראש ממשלה עם שישה מנדטים    בנט את איילת אתם באמת חושבים שהציבור קונה את כל השקרים והתירוצים שלכם?    ולקינוח בקטנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il