X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אס"א תל אביב של רם והפועל רמת אליהו ראשל"צ של הראל לוי יתמודדו על התואר אלה/חיפה ואס"א ת"א בגמר הנשים שחר פאר תכנס מחר למעגל המשחקים
▪  ▪  ▪
אנדי רם. יתמודד מול הראל לוי בגמר [צילום: AP]

מחר (שלישי) ייערך גמר גביע המדינה בטניס בו ייפגשו אנדי רם והראל לוי.
דודי סלע ישתף פעולה עם רם באם יהיה צורך במשחק זוגות, כדי להכריע את גורל הגביע. שחר פאר תכנס מחר למעגל המשחקים באליפות ישראל.
כחלק מפסטיבל אליפות ישראל, יתקיימו משחקי גמר גביע המדינה, לנשים ולגברים. בגברים, בשעה 15:00 לערך, תפגוש קבוצת אס"א תל אביב, יחד עם הראל לוי, סער סטיל וישי חדש, את הפועל רמת אליהו ראשון לציון, המחוזקת באנדי רם ודודי סלע.
גמר גביע המדינה לנשים יחל כבר ב-10 בבוקר, קבוצת גבעת אלה/חיפה, עם חלי ברגיל ויעל גליצנשטיין, תשחק מול אס"א ת"א, עם קרן שלמה ויוליה גלושקו.
היום התברר סופית, שסלע המדורג 64 בעולם, ישחק רק אם ההכרעה בגמר הגביע תיגרר למשחק זוגות ואז הוא ישתף פעולה עם אנדי רם. רם לעומת זאת ישחק גם במשחק היחידים מול הראל לוי. במשחק היחידים הנוסף ישחקו ככל הנראה קוסטה בלנק מרמת אליהו ראשל"צ מול ישי חדש מאס"א תל אביב, משחק זה יתחיל בשעה 15:00 ומיד לאחריו המפגש בין לוי לרם.
היום הסתיים יום משחקים נוסף באליפות ישראל 2007, שמתקיימת במועדון הטניס בשכונת לב הפארק ברעננה. היום, בניגוד לאתמול, לא היו הפרעות של גשמים והמשחקים נערכו בצורה חלקה.
במוקד משחקי היום פגש הראל לוי (1) את טל ארוס, שעלה מהמוקדמות. ארוס הפגין טניס מצוין במערכה הראשונה, כאשר השניים הגיעו למצב של 4:4. בסופו של דבר, הניסיון והיכולת של לוי באו לידי ביטוי כאשר הוא מכריע את המערכה הראשונה עם 4:6.
במערכה השניה, העניינים הלכו טיפה יותר טוב מבחינתו של לוי, שניצח את המשחק עם 2:6.
ברבע הגמר יפגוש לוי את גל חקאק, שניצח בסיבוב השני את רועי שר, שנכנס לתחרות כ"מפסיד בר מזל", אחרי 1:6 ו-0:6. עולה נוסף לרבע הגמר הוא אלמוג משיח, שניצח את קוסטה בלנק 2:6 ו-4:6.
יתר משחקי הסיבוב הראשון בגברים: ג'ניה גמזוב - דניאל טינטריוב: 3:6 ו-5:7, נועם יצחקי - אופיר גינת: 1:6 ו-4:6.
אצל הנשים, ציפי אובזילר נמצאת ברבע הגמר אחרי שניצחה את ויקי צייטלין 2:6 ו-3:6. חברתה של אובזילר לנבחרת, יוליה גלושקו, הגיעה לרבע הגמר לאחר שלא שמטה אף משחקון מול עמית ברקוביץ וניצחה 0:6ו-0:6.
מחר תיכנס לתחרות המדורגת מספר 1 ו-17 בעולם, שחר פאר, שתפגוש את ג'סיקה כהן. המשחק יחל לא לפני השעה 12:30. פאר חזרה אתמול ממחנה האימונים בברצלונה, לאחר חודש של עבודה אינטנסיבית עם מאמניה החדשים. מעניין יהיה לראות שינוי כלשהו אצל הטניסאית הבכירה בישראל.
בשעה 10:00 בבוקר יפגוש אמיר וינטרוב (3) את עידן רוזנברג, שמצוי בכושר מצוין. דקל ולצר (4) יפגוש את ליאור גירשביץ לאחר השעה 10:00.

תאריך:  17/12/2007   |   עודכן:  17/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גמר גביע המדינה בטניס: אנדי רם מול הראל לוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
פרסום ראשון: המנכ"ל הפורש של אפריקה-ישראל חושף שינויים שביקש להנהיג בחברה    מדבר על דניה-סיבוס, פקר פלדה, רכישת חלקם של שותפים וגם כשלון אחד    רומז: תכננתי להיות מנכ"ל 5 שנים    מסרב לדבר על סיבות עזיבתו
משה ריינפלד
נשיא צרפת ניקולא סרקוזי שזה עתה התגרש מנהל רומן לוהט עם דוגמנית העל בעבר, הזמרת בהווה ויורשת המיליונים האיטלקיה, קרלה ברוני [צילום: AP]
גיא גרימלנד
הישג ננו-טכנולוגי של חוקרי הטכניון    החוקרים חרטו את התנ"ך על משטח סיליקון בגודל חצי מילימטר    אוהד זוהר, חוקר בטכניון: שיא גינס הנוכחי מדבר על תנ"ך בגודל 25 מ"מ רבוע, התנ"ך שלנו הוא הקטן ביותר בעולם
יעל ולצר
זאת בעקבות חוסר בלעדיות ההפצה בתחנות של רכבת ישראל
איציק וולף
כוננות בשדרות: בכיר חוסל בעזה    כלי טיס ישראלי ירה טיל לעבר רכב פלשתיני שבו נסע בכיר בג'יהאד האיסלאמי אשר שילח מחבלים לשגר קסאמים    בעיר שדרות מתכוננים לתגובה הפלשתינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il