X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
"חוק איחוד המשפחות" שהתפרסם כ"חוק האזרחות" איננו אלא אמתלא דמוגרפית לשימור ה"סאטאטוס קוו" של אליתה חילונית ולבנה בישראל, שחלקה אפילו איננו יהודי ויש לכך גם צד מקביל אצל "הסוכנות הציונית", כנגד עליית שומרי מצוות התורה
▪  ▪  ▪
כניסה ללבנים בלבד [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

הסיפור ש"חוק האזרחות" הוא "חוק ביטחוני" הוא נכון בתנאי שמקבלים את הטענה כי שמירת הבלעדיות הדמוגרפית לחברה חילונית-יהודית-סלאבית היא "אינטרס ביטחוני" מעידנא קדמא של התנועה הציונית, כהגדרתו של הרצל: "ליצור חומה מערבית בפני הברבריה במזרח". רק שכיום "הברבריה" התרחבה לא רק למזרח הערבי והיהודי אלא גם ל"ברבריה" החרדית ואף ל"ברבריה" של החברה הדתית-לאומית. אבל על-ידי משחק של "הפרד ומשול" מצליחה אליתה קטנה וחילונית לסכסך בין יהודים לערבים ובין חרדים לערבים ובין דתיים לאומיים לחרדים ולערבים, וכך שוב יעבור בפרלמנט הישראלי "חוק האזרחות" באופן חד סיטרי כמובן.
לשימור הביטחון אין צורך בחקיקת חוק
אם באמת הסיפור "הביטחוני" היה העיקר בחוק הזה הרי שהיה קל לחלוש על "העניין הביטחוני" ללא שום חוק, ועל-ידי מעקב של השכ"כ, המוסד והמשטרה ולנטרל נישואים שמאחוריהם עומדים עבריינים ביטחוניים ו/או פליליים. כך עושים בכול מדינה דמוקרטית וללא אפליה לאומית ודתית (אולי חוץ מקנדה המציעה תמריצים למהגרים לבנים במחוזותיה שבהם האינדיאנים הפכו לרוב...). אבל בישראל זה לא המצב. כאן מעוניינים לשמר את הערבים כמיעוט - גם אם מדובר באזרחים תמימים ושומרי חוק. ערבי יכול להעניק לבת זוגו אזרחות ישראלית רק אם מדובר בנכריה מאירופה או מאמריקה אבל מבני עמו ומשפחות ערבייות (החיים מחוץ ל"קו הירוק") זה ישלל.
מצד אחד ישראל מחזיקה את יו"ש כשטחי כיבוש לכול דבר - רק בנוגע לערבים, ומנגד היא איננה מאפשרת לבני הכיבוש להתחתן בתוך עמם בישראל, וכן היא מונעת טיפול רפואי ממי שהתחתן עם אזרח/ית מישראל וחי במדינה הזו. אם זה היה קורה למיעוטים אחרים במדינות העולם הרי שבישראל מפלגות המרכז והשמאל לפחות היו קוראות לכך "אפליה" ואפילו "אפרטהייד" אבל כשזה קורה בישראל הרי ש"כחול לבן", "יש עתיד" ואפילו מפלגות העבודה ומרצ קוראות לכך "חוק ביטחוני" ומוכנות להצביע עליו באופן עיוור ממש. אין ספק שח"כ ערבי שיצביע על החוק הזה, ואולי "יתפשר" עליו, נותן ידו להמשך המצב הגזעני הזה נגד בני עמו.
"הסוכנות הציונית" וה"איכותיים" שלה
בשבוע שעבר פרסם עיתון הארץ כתבה על "האלמטים המועדפים" על-ידי "הסוכנות הציונית" בהבאת מהגרים לארץ ישראל במסווה של "עלייה". הם דיברו על "אלמנטים איכותיים" והביאו בין השאר את מדינות דרום אמריקה ואת אוקראינה וגרמניה. לא במקרה מעדיפים "גורמי העלייה" להביא את המהגרים הללו מאוקראינה ומגרמניה למשל - ובתיאום עם "הקהילות היהודיות" שם. הקהילות הללו נשלטות על-ידי מתבוללים והמהגרים משם משם יהיו חילוניים ולבנים, וגם אם מדובר בנכרים ממש הרי ש"הגיורים" בישראל כבר יהפכום ל"יהודים", ומי שלא "יתגייר" ישאר לבן וחילוני, כמתווה "העם הציוני" של הרצל.
גם "מדינות הבננות" של דרום אמריקה מסווגות כ"איכותיות" משום שהמהגרים מהן יהיו לבנים וילוניים בעיקר. ארה"ב וקנדה נעדרו מרשימת "המדינות האיכותיות" הפעם, ולא במקרה. בשנים האחרונות היו המהגרים מהן לישראל בעיקר חרדים ודתיים, ומהדמוגרפיה שלהם חפצה האליתה הלבנה והחילונית להיזהר כדי "לא לערער את המאזן הדמוגרפי". ש"ס ו"דגל התורה" יושבות ב"הסתדרות הציונית" הזו, השומרת על "הרוב הלבן והחילוני" בארץ ישראל. שרת הקליטה פנינה תמו-שטה עוצמת עיניים בתפקידה כשרת הקליטה מכך שבני העדה האתיופית שלה שוב נמצאים בשולי רשימת ההגירה של "הסוכנות הציונית". שוב הוכח שמי ששולט בהגירה לישראל אינם משרדי הפנים והקליטה של הממשלה הנבחרת אלא גוף שחלק מחבריו אינם בכלל אזרחי המדינה, והנקרא "הסוכנות הציונית".
האמת הדמוגרפית
לא לחינם נבהלת האליתה החילונית-הלבנה, מימין ומשמאל גם יחד, מהעתיד הדמוגרפי שלה. בין הים לירדן חיים 14 מיליון בני אדם. שני מיליון מהם חיים ברצועת עזה ושלושה מיליון מהם חיים ביהודה ושומרון. כלומר בשטחי הכיבוש חיים כשבע מיליון ערבים. בשטחי "הקו הירוק" חיים כתשע מיליון בני אדם ששני מיליון מהם אף הם ערבים. דהיינו חצי מארבע עשר המיליונים הם ערבים. אבל גם השבע הנותרים אינם כולם יהודים, ואולי פחות הם אפילו יותר ממיליון שהם, בכלל סלאבים ונוכרים אירופים ואמריקנים.
מתוך כשש מיליון (ואולי פחות...) של יהודים החיים בין הים לירדן הרי ששליש מהם לפחות הם חרדים ודתיים. הערבים, החרדים, הדתיים, בני העדה האתיופית ובני עדות המזרח הם רק כלי משחק מניפולטיבי בידי האליתה החילונית והלבנה השלטת בפוליטיקה, בתקשורת ובבתי המשפט, על אגפייה השמאלניים אבל גם הימניים. עכשיו תעשו אתם את החשבון לבד ותבינו למה בנט, סער, נתניהו, גנץ, ליברמן, מיכאלי, הורובי'ץ ולפיד זקוקים כל כך ל"חוקים ביטחוניים" שאינם אלא שימורה של הדמוגרפיה הלבניה והחילונית.

תאריך:  27/06/2021   |   עודכן:  27/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חוק האזרחות" ו"חוקי הגזענות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
צריך לשמור על הרוב היהודי
שמואל א'  |  28/06/21 10:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
ציער אותי לקרוא שאישה, מדיינית בשם כזבי בת-צור, שהייתה נשואה לזמרי בן-סלוא הייתה חייבת להיות מוצאת להורג    ככל שאני חוזר וקורא את הפרשה, מסתבר לי, שכל כל חטאה היה עצם היותה נשואה לזמרי בן סלוא
דוד ארגז
לא חלף שבוע אחד מהשבעת ממשלת בנט/לפיד וכבר רוב אזרחי ישראל היהודים מרגישים שהם נתונים תחת כיבוש ומשועבדים למשטר אפרטהייד
יאיר דקל
גיבורת ספר חדש היא פסיכולוגית סגן אלוף בצה"ל, שעוסקת בהכשרת חיילים לקרב מבחינה נפשית    האם יש קשר בין ערכים (מוסר) לבין פסיכולוגיה. זאת שאלה מהותית ורצינית והיא שזורה לכל אורך הספר - האם זה מוסרי להשתמש בכלים פסיכולוגיים על-מנת לשפר את יכולת ההרג ואת האכזריות?
אברהם בנמלך
לדעתי, שר הביטחון הוא השר הכי חשוב בממשלה    לא כשהקורונה חוזרת    בנט עשה קריירה במשרד הביטחון דווקא כשהייתה קורונה    ומי מפריע לגנץ לעשות את זה עכשיו?    עכשיו זאת לא חכמה. כולם התחסנו
עו"ד מיכאל אדירעם
שני דברים שכן פורסמו משכו את תשומת ליבי - האחד הוא שבהליך גישור התביעה דרשה עונש חמור של שנות מאסר ארוכות והשני שהוא אולץ להיעזר בסניגור מתוך המערכת הצבאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il