X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שנה חדשה בפתח, הזדמנויות חדשות, תקוות חדשות ותפילות ישנות להתחיל את האתמולים עם רוח טובה עם חלומות ושאיפות, עם ארומה שהטוב נמצא כאן בכל פינה, בכל סמטה בכל יובל ושכונה צריך רק לחשוף אותו, לגעת בו, לחבק אותו
▪  ▪  ▪
שנה טובה יותר [צילום: מיכל פתאל/פלאש 90]

בערבו של ראש השנה הדופק בחלוננו ראוי להביט לתוככי מגירות חיינו, להתבונן פנימה במבט של 'בואו חשבון' מתוך אהבה ורצון לשפר דרכינו ואורחותינו. להציץ אל תוך האתמולים, לחייך, לבכות, לשאוף ניחוחות, להדחיק זיכרונות, לטייל בעולם שהיה ולא יחזור, כמו בעוד שנה, בעולם שנברא ונבחר לעצמנו לחיות בתוכו בשנה החדשה.
להציץ אל האתמולים זו חכמת הבדיעבד, חכמה קטנה. החכמה המשמעותית תהייה להביט אל האתמולים העתידיים, לפעול בנחישות להפיכתם לטובים יותר, חומלים יותר, בריאים יותר, אתמולים שלא יזדקקו בעוד שנה להסברים מסוגים שונים אלא יעמדו בזכות היותם.
שנה חדשה בפתח, הזדמנויות חדשות, תקוות חדשות ותפילות ישנות. להתחיל את האתמולים עם רוח טובה עם חלומות ושאיפות, עם ארומה שהטוב נמצא כאן בכל פינה, בכל סמטה בכל יובל ושכונה. צריך רק לחשוף אותו, לגעת בו, לחבק אותו.
האתמולים העתידיים מתחילים בי, באהוביי, ביקיריי. נודדים לשכניי, למכריי, לחבר בעבודה, למוכר בסופרמרקט, לשומר בפתח המסעדה, לשוטר בפקק התנועה, לאוסף הבקבוקים ולגברת העומדת בתור בבית התמחוי עם ניילונים רקים.
האתמולים העתידיים מורכבים מהערכים אותם רכשת, המידות עליהן עבדת, מההרגלים אותם קנית מהכעס ומהסבלנות, מהיושרה ומהעקמומיות, מהטוב ומהרע מהיפה ומהמכוער, מהאהבה ומהשנאה, מהמחבר ומהמפלג, גרגירים גרגירים הנאספים לרגבים ומרכיבים את האתמולים העתידיים.
שנה חדשה אתמולים חדשים, מי ששנא שיתחיל לאהוב, מי שעקר שיתחיל לטעת, מי שהרס שיתחיל לבנות, מי ששתק שיתחיל לדבר, מי שקילל שיתחיל לברך, מי שנבל שיתחיל לצמוח, מי שאיבד שיתחיל למצוא. מי שחילק שיתחיל לחבר, מי שהסית שיתחיל לעודד, מי שהתעקש שיתחיל לוותר, מי שליבו גס שיתחיל למחול. מי שפירק שיתחיל להרכיב, מי שחי בחשכה ובאפלה שיתחיל לצאת אל האור. מי ששקע שיתחיל לזרוח, מי שזלזל שיתחיל לכבד, מי שהטיח שיתחיל לקיים.
שנה חדשה עומדת בשער, רבים רבים כבר לא יוכלו להביט אל האתמולים שלהם, רבים וטובים הוכרעו על-ידי המגיפה, על-ידי תאונות הדרכים, על-ידי חוליים, על-ידי פיגועי טרור, הם כבר לא יציצו לאתמולים, לא יוכלו לתכנן את אתמולי העתיד, הם היו ואינם. ואנו, שנותרנו כאן, בפתחה של השנה החדשה נישא עיננו אל על ונתפלל, תן לנו אתמולים, שנוכל להציץ לעברם מחרכי החיים ונלחש, שיפה ושונה תהא השנה אשר מתחילה לה היום.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  10/09/2021   |   עודכן:  10/09/2021
+השר בר-לב הגיע לירושלים העתיקה
00:39 10/09/21  |  עידן יוסף

מאות שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים נפרסו באזור העיר העתיקה ובסביבתה לקראת אמירת הסליחות בכותל המערבי בהשתתפות אלפי בני אדם.
השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הגיע לעיר העתיקה בירושלים, שם קיבל סקירה מקיפה על היערכות המשטרה ממפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן. במהלך הסיור פגשו במפקדים והשוטרים הפרוסים במערכים השונים וכן ביקרו במבט 2000 - מרכז השליטה הויזואלי של מרחב דוד. בהמשך הגיעו לחפ״ק המשטרה בכותל המערבי.

[צילום: דוברות המשטרה]
+"שיפה ושונה תהא השנה"
00:32 10/09/21  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

השנה נדרש שינוי משמעותי, שינוי מציל חיים מאימת הקורונה, ושינוי שיציל אותנו ממציאות חיים מדממת, הגובה מאתנו מחירי דמים יקרים, ויעלה אותנו על פסים של חיי שלום עם שכנינו ועם בני העם הפלשתיני החיים בארצנו

ש.נ.ה. [צילום: מיכל פתאל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות חגים ומועדים
צבי גיל
אם את תפילת ראש השנה ניתן למדוד באורך, הרי שתפילות יום הכיפורים לא ניתנות למדידה    הצום והתפילות הם מקשה אחת, מסכת אחת שנמשכת מעת לעת, כלומר עשרים וארבע שעות
יוסף קנדלקר
מוציאים את כל הספרים, את כל המחברות, את כל מה שנשאר משנה שעברה ומתחילים מחדש    במקרה שלנו, זה גם בית ספר חדש וההתרגשות גדולה יותר
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - חלומות מוגשמים, תעלומה, שוויון בפני החוק, ג'יהאד, השחתה ודלת מסתובבת    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    שבוע טוב ושנה טובה! "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה"
שרון נריה בר-און
שנת ה'תשפ"ב הבאה עלינו לטובה נושאת בחובה את המספר 5,782    אם נסכם את הספרות 5+7+8+2 נקבל את מספר המסטר 22 המשויך למזל עקרב מיסוד האש והמים    מספר 22 מסמל גם את כ"ב אותיות יסוד אשר בהן נברא העולם
עידן יוסף
הירידה החדה בשיעור הגידול השנתי נובעת מהירידה במספר העולים, אך גם מושפעת מהירידה במספר הלידות, כפי שנצפתה בשנתיים האחרונות, וכן מעלייה בתמותה
רשימות נוספות
רכבות בקו החוף יתחדשו רק ביום חמישי  /  עידן יוסף
צפי למכירת 2,000 טון דבש בחגים  /  איציק וולף
אושר פטור מתו ירוק לילדים נכים  /  איציק וולף
פתח לנו שער  /  איתן קלינסקי
כמה הרהורים על תפיסות יהודיות  /  איתמר לוין
שיח ושיג עם פרשת "ניצבים" (ג')  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il