X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
כותרת גג: למעלה משני מיליון צפיות תוך ימים אחדים במפגש הסברה של נאיל זועבי מול ארגון מוסלמי באינדונזיה "הבורות וחוסר הידיעה בקרב מיליוני המוסלמים על מדינת ישראל הדהימו אותי"
▪  ▪  ▪
איל זועבי , יש לי רק דגל אחד, דגל ישראל בו אני גאה [צילום: אדהם זועבי]

ראשי ארגון הגג המוסלמי בו חברים מאה ארבעים מיליון מוסלמים, באינדונזיה פנו לנאיל זועבי, איש השלום מהכפר נין, והזמינו אותו להרצות בפניהם על חיו של אזרח מוסלמי במדינת ישראל.
"ההרצאה הייתה מרתקת וקצרה הצלחה אך יותר מכל נדהמתי מרמת הבורות והנדסת התודעה של המוסלמים האינדונזים שהיו בטוחים שמדינת ישראל מתעללת באזרחיה ומדכאת אותם. האינדונזים הופתעו משיווין הזכויות, מחיי הרווחה, מהחוק האחיד לכולם, מחירות וצדק המתרחשים במדינה. שמחתי לנפץ סטריאוטיפים וסטיגמות מרושעות על מדינת ישראל", אומר נאיל זועבי.
"זו הייתה אחת החוויות המעצימות והמרגשות, כחלק מתחושת השליחות שלי למען מדינת ישראל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון", אומר נאיל זועבי, איש השלום ומועמד הליכוד לכנסת.
נאיל זועבי משתף על הרגע בו קיבל בקשה להרצות בפני ראשי הארגונים האיסלאמיים באינדונזיה: "מאוד שמחתי על ההזמנה ונרתמתי אליה בחדווה. הסתערתי על המשימה כחלק משליחות חיי, למען מחיקת השקר ההיסטורי ויצירת הנרטיב השקרי, על חוסר שיווין זכויות ואפרטהייד. נדהמתי מרמת הבורות, מרמת הנדסת התודעה. ראשי הארגון מכנסים תחת הארגון מאה וארבעים מיליון מוסלמים אשר ניזונים משונאי ישראל ושונאי יהודים אשר עושים דמוניזציה שיטתית ועקבית.
הם נדהמו לדעת שלערבי ישראלי כמוני יש חופש מוחלט, שוויון זכויות, תנאים זהים לכל אזרח וחירות. הם שאלו אותי אם אני יכול לנסוע חופשי לתל אביב, ושלחתי להם תוך כד ההרצאה תמונות מתל אביב, השוק שלהם היה מוחלט. זו הייתה הזדמנות שאני מקווה שיהיה לה המשך להציג את המציאות של ערבי מוסלמי במדינת ישראל כמו שהיא באמת", אומר נאיל.
יצוין כי לארגון הגג המוסלמי, המונה כאמור מאה וארבעים מיליון מוסלמים יש את היכולת להמליץ לממשלת אינדונזיה לקדם יחסים דיפלומטיים עם מדינת ישראל. "הדרך עוד ארוכה, אבל ההרצאה הזו והבאות בעקבותיה הן פתח לתקווה, שיכול לחוש שינוי תודעתי בעתיד ביחס לחירויות ולשוויון זכויות של ערביי ישראל במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית", מסכם נאיל.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  14/09/2021   |   עודכן:  14/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
פרשת בריחת ששת אסירי כלא גלבוע מזכירה אירוע מרד ובריחת אסירים שהתרחש לפני 63 בכלא שאטה הממוקם בסמוך לכלא גלבוע ושכונה לימים "מרד שאטה"    להלן סיפורו של אירוע זה
אלי אלון
ערב זמר במלאת 20 שנה ללכתה של רינה פירסטנברג המייסדת והמנהלת המיתולוגית של להקת הגבעטרון נערך (9.9.21) בקיבוץ גבע
יעקב קורי
כשאתה נוכח לדעת, בלי אג'נדות, אידיאה פיקס ודיעות מקובעות, שפתרון של שתי מדינות לשני עמים לא עובד, שאוסלו נכשל, שהנסיגה מהגדה נכשלה, שהנסיגה מעזה נכשלה, שהקמת שתי מדינות דה פקטו נכשלה, לא להמשיך לטעון שאתה לא ישן בלילה והבית שלך לא בנוי עד שאתה לא מקים לאויבים שלנו עוד בית
ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי
בכל גיל ובכל תקופה צריך אדם לראות את עצמו כאילו הוא מתחיל את חייו    בדרך זו הוא יתמלא אופטימיות, חיוניות ורצון להסתער על החיים
גרשון הכהן
האירועים האחרונים, בהם בריחת ששת המחבלים מבית הסוהר ונפילתו של סמ"ר שמואלי, מחייבים חשבון נפש כולל. מי שרוצה "לסיים משמרת בלי פדיחה" לעולם לא ינצח יריב נחוש. הגיע הזמן שהחברה הישראלית תתגייס מחדש למען המטרה הלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il