X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
האם אור הזרקורים דוחה שבת? תשאלו את בנט דרושים מבדקי אישיות קפדניים לעובדים במוסדות פסיכיאטריים חולמים רחוק? חזון המזרח התיכון החדש כמשל בנט מציג את ממשלת השנאה הלו מפכ"ל, התבלבלת בכתובת? שמתם לב? החרדים בתחתית טבלת התמותה בגל הרביעי של הקורונה
▪  ▪  ▪
בנט. אין כבוד לשבת [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

אז מה היה לנו? אחרי שלל הפרסומים 'רבי המכר' של בנט בדמות "איך לנצח את הקורונה" תוכנית סינגפור ועוד, שהתגלו כריקים מכל תוכן מעשי (דברים שרואים משם), לקראת יום הכיפורים קבלו שי שולחן ערוך מבית המדרש של רבין נפתלי בנט, לפיו תצלום תמונה הוא פיקוח נפש הדוחה...שבת! אתם קוראים נכון, שהרי תפיסת בנט, הלהוט כל כך לתפוס תמונה או כותרת, היא: 'אם לא צילמת - לא עשית, ורק 'אם צילמת - עשית, למרות שלא עשית כמעט כלום (עיין ערך קורונה, ביידן, פשיעה, טרור מעזה, הגרעין האירני ועוד).
אין זו הפעם הראשונה שבנט קשור בחילול שבת. במסגרת קמפיין הבחירות ערך בנט ראיון עיתונאי בטלוויזיה, שעלה על המרקע בפריים טיים בליל שבת. אך זה לא הפריע לבנט לקרוא לעם ישראל לצפות בתוכנית. אז מה אם זה כרוך בחילול שבת המוני? שהרי על-פי שולחן ערוך הפרטי של בנט יחסי ציבור הם פיקוח נפש הדוחה שבת. אפילו את הנחת התפילין המפורסמת שלו בבית הלבן הוא כיוון באדיקות לעדשת המצלמה. ותוך כך קרץ לציבור הדתי שהוא 'משלהם'. ואולי הוא בכלל קרץ לרפורמים מחללי השבת החותרים תחת יסודות היהדות? לתשומת לב החבר גלעד קריב.
איפה מבדקי האישיות?
הרצח של יעל מלניק חייב להדליק נורה אדומה בחברה ובקרב רשויות הרווחה והממסד הישראלי בכלל. זאת לא רק בשל חומרת הרצח, שהפך למרבה הצער לחלק בלתי נפרד מהכרוניקה הפלילית היומית. לא פחות חמורה העובדה שהרצח בוצע בידי אח במוסד פסיכיאטרי האמור להגן על מטופליו ולסייע להם.
מעבר לעובדה שנרקמו קשרים אסורים על-פי חוק בין מטפל למטופלת, שהיא גם קטינה (ומדובר אפוא באיסור כפןל), שוב צריך להצביע על התופעה של הקלות החפיפניקית של בחירת מועמדים לעבודה במערכת הפסיכיאטרית, המובילה לבחירת מועמדים בלתי ראויים. אין ספק כי בבתי חולים לחולי נפש יש להקפיד במיוחד על עריכת מבדקים נפשיים ומבדקי אישיות יסודיים ומקיפים מחמירים ןקפדניים ביותר לעובדים. אך הדבר לא נעשה די במידה הראוייה, והתוצאה אח פסיכיאטרי רוצח מטופלת. הגיעה השעה להקפיד על מבדקים אלו, ובכך למנוע את הרצח הבא. לתשומת לב משרד הבריאות.
חולמים רחוק?
לרגל האזכרה של הנשיא שמעון פרס המנוח, פורסם בכלי התקשורת הראיון האחרון עימו לפני מותו. בראיון הוא אומר שלדעתו טעות חייו הייתה שהוא לא חלם מספיק. ואני סבורה שלא טוב לחלום רחוק מדי, ופרס הוא ההוכחה לכך.
שנים הגה האיש את הרעיון הנצחי של מזרח תיכון חדש, אך מעולם לא מימש אותו. ומי האיש שהגשים את החלום? נכון, היה זה ביבי הפרגמטיסט, שכדרכו חלם פחות ועשה יותר. היה זה ביבי שעשה היסטוריה כשחתם עם מדינות ערב על הסכמי אברהם המיתולוגיים, כשהממשלה הנוכחית נהנית מפירותיה. על כך כבר אמר המשורר: עת לחלום ועת לעשות! הבנת את זה בנט?
אחדות של שנאה
ומעניין לעניין באותו עניין. יונה ברטל, מזכירתו הצמודה של פרס, שהייתה יד ימינו ואשת סודו, מצביעה על הגשמת חלומו הגדול של פרס שבאה לידי ביטוי בממשלה הנוכחית. היא מצביעה בגאווה על הפסיפס המגוון של הממשלה המורכבת מאנשי ימין, שמאל מרכז וערבים. האומנם?!
בראש וראשונה, עם כל הכבוד, חבורת בנט את סער מעולם לא היו ימנים, ורק התחזו למובילי הימין. סופם מעיד על ראשיתם: הישיבה בצוותא בקואליציה עם מראענה, טיבי, ושאר תומכי טרור שאותם השקיעו בראש חוצות ומעל כל במה אפשרית.
אך מעבר לכך יש לשאול: האם זאת אידיליה של ממשלה? ממש לא. זו ממשלה שכל לידתה בשנאה תהומית לאיש אחד ששמו, איך לא, ביבי, הנגועה כולה בתסמונת הביביפוביה וחפה מכל אידיאולוגיה. זה דבק היחיד המאחד את אנשיה. אין ספק שגם חברי מרצ המתיימרים להניף את דגל השמאל האידיאולוגי, שעבורם בנט וחבורתו הימנית כביכול, היו מוקצה מחמת מיאוס, חטאו בכך הפעם. האם זאת סיבה למסיבה לחגוג על הממשלה הרופסת הזאת?
הדבק הפסול הזה הוא שמאחד גם את התקשורת האוהדת המוותרת ומלטפת בלי הפסקה את חבורת בנט, ומתגייסת לשירותה של מי שהיו יריביהם ושנייה המושבעים. רק תדמיינו לכם אילו היה מדובר בביבי שהיה מבצע תפנית זו. לא צריך לנחש לאיזו מקלחת של צוננים היה זוכה במקרה הטוב ולביבים של שופכין (תרתי משמע) במקרה הגרוע. לא צריך זיכרון ארוך כדי להיזכר בכתבות נוטפות השנאה כשביבי אייש את כיסא ראש הממשלה.
כי לא סוד הוא, מה שלא יעשה ביבי הוא מושא לשנאת פוליטיקאים והתקשורת, שאוהבים לשנוא את ביבי מתוך קנאה בהצלחתו המזהרת חסרת התקדים. אז מה לממשלה זו לאחדות, פרט לאחדות של שנאה. הבנת את זה יונה?
התבלבל בכתובת?
מפכ"ל המשטרה שבתאי טוען שהסיבה למהומות הערבים במדינה היא חוסר שוויון חברתי. ומה הפלא? ככה יעשה מפכ"ל המתנער מכל אחריות אישית ומקצועית. בכל אשם חוסר השוויון החברתי. בפרעות הערבים כלפי היהודים, בקלות הבלתי נסבלת של הירי הקטלני בערבים, בפשיעה, בחינוך הכושל ומה לא. מה אתם רוצים מהמפכ"ל המסכן? רק תנו לשבתאי לשבת במגדל השן על כיסא המפכ"ל המכובד ולהאשים את כל העולם חוץ ממנו. תנו לו כבוד והרבה הרבה כסף מהקופה הציבורית שלנו. ובא לשבתאי גואל. מה צריך יותר מזה. נדמה שאם התירוץ שוויון חברתי לא היה קיים, היה צריך להמציא אותו לכבוד המפכ"ל.
אז מה אם השימוש בעילה של חוסר שוויון חברתי מנער לא רק את המפכ"ל מכל אחריות אלא לא פחות את ערביי ישראל היורים והפורעים האומללים. והאמת צריכה להיאמר: חוסר שוויון חברתי? צודק מר שבתאי. אלא שהמקופחים הפעם הם לא הערבים, המכירים רק זכויות וכמעט לא חובות, אלא היהודים! בנייה בלתי חוקית רוויה, אי-תשלומי ארנונה, פטור משירות צבאי או אזרחי ןבוכטות של כסף שהורעפו עליהם בעשור האחרון, ובמיוחד השלל חסר התקדים בדמות 53 מיליארד שקל ובונוס של חצי מיליארד 'דמי כיס' שקיבל מנסור עבאס ללא כל תמורה ושיפור באנרכיה הערבית (תזכורת: מאה ימי החסד כבר חלפו). לעומת עברייני החוק הערבים בכל קנה מידה אפשרי, לא סוד הוא שהיהודים סובלים מנחות זרועם של הממסד ורשויות האכיפה בכל עבירה על החוק בתחום הבנייה, הארנונה ושאר מרעים ביישן. הלו, מר מפכ"ל, התבלבלת בכתובת?
חרדים לתמותה
בכלי התקשורת לא מפסיקים לפמפם את תרומתם של החרדים לעליית התחלואה של הקורונה.. כמו תמיד החרדים אשמים בכל, גם אם מדובר בסטיגמה משוללת כל יסוד שלצערנו יסודה בפרקים אפלים של ההיסטוריה האנטישמית. זה המיתוס. והמציאות?
לאחרונה פורסמו נתוני התמותה בישראל בגל הרביעי של מחלת הקורונה. לוח הנפטרים מצביע על כך שהחרדים נמצאים בתחתית הטבלה - כ-11% בלבד (מחצית מחלקם באוכלוסייה). במקום השני נמצאים הערבים עם 20 אחוזי תמותה. ואילו את המקום הראשון תופסת האוכלוסייה היהודית הלא חרדית עם שיעור תמותה של 69%!
מתברר שמיתוס לחוד ומציאות לחוד. די לסטיגמה ולהסתה נגד חרדים!

תאריך:  07/10/2021   |   עודכן:  07/10/2021
+ערבים תקפו אוטובוס של אגד שהיה בדרכו אל הכותל
23:04 07/10/21  |  עידן יוסף

ברחוב סולטן סולימאן באיזור שער האריות הותקף במוט ברזל או באבנים אוטובוס של אגד בידי פורעים ערבים. שמשת האוטובוס נופצה, אך אין נפגעים.

+שיפור ניכר במצבו של הקצין שנפצע בג'נין
18:33 07/10/21  |  עידן יוסף

הקצין, ד', מאירוע דובדבן בג'נין, שהיה מאושפז למעלה משבוע בטיפול נמרץ במצב קשה עבר היום לאחת המחלקות הכירורגיות בבית החולים רמב"ם. הקצין בהכרה מלאה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ד"ר רבבקה שפק-ליסק
הביקורת של נציגי מרץ על עמדת מפלגות הימין ידועה ונאמרה פעמים רבות, אבל, נציגי מרץ חייבים היו להציג בפני אבו מאזן את "תרומתה" של הרשות הפלשתינית להמשך הכיבוש
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ חזר להשמיע איומים על ישראל בגלל סירובה של ממשלת בנט לדון בנושא פתרון שתי המדינות. מדובר באיומים ממוחזרים, הרחוב הפלשתיני איבד את האמון בהנהגת הרש"פ ובאיומיה, גם ישראל וממשל ביידן מבינים שמדובר בהוצאת קיטור
יוני בן-מנחם
כל חברי הלשכה המדינית של חמאס הגיעו לקהיר לשורה של דיונים עם ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל על הרגיעה ברצועה ועסקת חילופי השבויים עם ישראל. מדובר במפגש חשוב, ההערכה בישראל היא שחמאס הולך לרגיעה בגבול הרצועה אך יסלים את הטרור בשטחי הגדה
איתן קלינסקי
"אני חושב שהציונות הגיעה למיצוי עצמה, היא הצליחה מעל ומעבר, העם היהודי יושב בארצו, הוא לא זקוק לאף שעל נוסף
דן מרגלית
מהדורת אילת, ביבי, בנט    לסרב לברר? לסרב לבדוק? לסרב להושיט יד? לסרב לשוחח? ישראל תמיד עשתה כן וזכתה בזירה הבינלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il