X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית"ר הפסידה 1:0 לסכנין בטדי בעלי בית"ר על העונש שספגה קבוצתו מההתאחדות: "הם פועלים מתוך האינטרסים הטפשיים שלהם" גיל לבנוני: "יש דברים שאינם ראויים לתגובה
▪  ▪  ▪
מעודד לבדו ביציע. גאידמק [צילום: ניר בוקסנבאום ONE]

"זו בושה להתאחדות לכדורגל, מדובר בחבורה של פרובוקטורים", כך אמר הערב (שבת, 12.1.08) הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, על כך שמשחק ההפסד 1:0 לבני-סכנין נערך בטדי לעיני 60 צופים בלבד, זכר לעונש שספגה האלופה מההתאחדות.
כזכור, חלק מאוהדי בית"ר ירושלים השמיעו קריאות "מוחמד מת" במהלך חצי-גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה באצטדיון ר"ג ובעקבות כך נענשה הקבוצה על-ידי ההתאחדות בקיום משחק ללא קהל בטדי.
בית"ר עירערה על העונש והדיון הסוער בעניינה פוצץ לאחר שהיו"ר אלי ארזי התעמת עם הדיינים, שהשאירו את ההחלטה בעינה. גם אז אוהדי האלופה לא ויתרו ועתרו לבית המשפט המחוזי בירושלים לצו מניעה לקיום המשחק ללא קהל, אבל גם הוא דחה את הטענות.
במהלך המשחק מול סכנין גאידמק ישב ביציע במזרחי לבדו כצעד מחאה על החלטת ההתאחדות. לפני שעלה ליציע עבר גאידמק ליד מנהל האצטדיון ואמר לו בציניות: "אתה חושב שיהיה לי מקום ביציע?"
הבעלים ששוקל להקים מנהלת ליגה פרטית, כפי שנודע ל-ONE, הוסיף: "אני מאוד כועס על העונש שהטילה ההתאחדות על בית"ר. מדובר בחבורה של פרובוקטורים, מה שאנחנו רואים זו בושה להתאחדות. ברור לחלוטין שהם פועלים מתוך האינטרסים הטפשיים שלהם ולא למען הכדורגל הישראלי.
"צריך להפסיק את עבודת ההתאחדות, הם בעייתיים והם אלה שעושים פרובוקציות, הם החוליגנים, לא האוהדים. הסיבה לכך שהגעתי וישבתי ביציע זה כדי להביע סולידריות עם הקהל שלנו, אני איתם והחלפתי אותם באצטדיון. אני מכיר את השירים של האוהדים, כמו למשל: "אבי לוזון בן... שכחתי מה ההמשך".
גאידמק המשיך: "יושבים שם אנשים שיושבים רק על הכסאות שלהם. מה שהם עשו זה חוסר אחריות, הם גרמו לכך שבמשחק מרכזי אין אוהדים, במשחק שבו יהודים וערבים יכלו לראות משחק ביחד, הם עשו בדיוק את ההיפך וזאת פרובוקציה של ההתאחדות לכדורגל".
על אבי לוזון אמר: "אני רוצה להגיד לו שהוא חסר אחריות ופרובוקטור. מה שהוא עשה זו לא אזרחות טובה. אני חושב שיש לו משהו אישי נגד בית"ר. בית"ר זו קבוצה עם אהודה גדולה בכל הארץ. הוא חושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, והיום האוהדים השפויים של בית"ר שילמו את המחיר. אני לא מבין את הסיבה שבגללה משחק צריך להתקיים בלי אוהדים".
גאידמק: "האליפות בסכנה"
על המגרש סכנין ניצחה 0:1. מאור בוזגלו הבקיע את שער הניצחון אחרי שקיבל כדור עומק גדול מאיליה יבוריאן בדקה ה-90, עבר את דוד אמסלם ולא התקשה להכניע את קאלה. מרגע זה ואילך, בית"ר לא הצליחה לייצר מצב ממשי ליד השער של מאיר כהן.
"אני חושב שסכנין קבוצה יותר טובה מבית"ר, הם שיחקו יותר טוב מבית"ר", אמר גאידמק על ההפסד, "הם שיחקו עם תשוקה לנצח והביאו גאווה לכל המגזר שהם מייצגים. הפסדנו כי בית"ר לא משחקת טוב כבר תקופה ארוכה ובני-סכנין היא קבוצה טובה וראינו את זה.
"אני חושב שהאליפות בסכנה, היא לא מובטחת. השחקנים אחראים לאיך שבית"ר נראית. הם משחקים בלי אחריות ושכחו שהם מייצגים את ירושלים ותושבי העיר. אני לא מתכנן שום דבר, יש לנו מאמן, שיעשה את העבודה. אני לא מתכנן שינויים ושהקבוצה תהיה אחראית לתדמית שלה".
על המאמן יצחק שום אמר גאידמק: "אני סומך עליו, הוא מאמן טוב והוא מנסה להביא לקבוצה את הטוב ביותר, הבעיה היא לא במאמן אלא בשחקנים".
גיל לבנוני, דובר ההתאחדות לכדורגל, אמר: "תגובתנו היא שיש דברים שאינם ראויים לתגובה".

תאריך:  12/01/2008   |   עודכן:  12/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גאידמק: צריך להפסיק עבודת ההתאחדות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מזל טוב--סכנין
שונא כדורגלנים  |  13/01/08 18:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יהלומנים ישראלים נהרגו בהתרסקות מטוס קל סמוך לבירת נמיביה    צוות ישראלי בראשות שגריר ישראל בדרום אפריקה הגיע למקום כדי לזהות את הגופות
איציק וולף
נראה שההודעה על נשואי ניקולא סרקוזי לדוגמנית לשעבר קרלה ברוני באה בעקבות הגילוי כי היא נושאת ברחמה צאצא של נשיא צרפת
זאב קם
בסיום הדיון התכנסו השופטים על-מנת להגיע להחלטה    יושב-ראש הסגל האקדמי: גורל ההשכלה הגבוהה מונח על כתפי הממשלה ועל העומד בראשה
משה ריינפלד
התחרות בין החברות הבינלאומיות על מתן חסויות למשחקים האולימפיים בבייג'ין מבטיח את הפיכתם לאירוע הספורט המפואר מעולם
איציק וולף
צה"ל תקף מחנה אימונים של הזרוע הצבאית של חמאס בדרום רצועת עזה    שני חמושים נהרגו ואחד נפצע    צה"ל: מדובר בתגובה על ירי המרגמות של הימים האחרונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il