X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוקדמות גביע העולם בכדוריד: חניכיו של שלמה הופמן לא התקשו מול היריבה החלשה, וניצחו 21:31 גל אברהם: "שידעו שהכדוריד הישראלי חי ובועט"
▪  ▪  ▪

נבחרת ישראל גברה הערב (שבת) על נבחרתה של איי פארו 21:31, במסגרת מוקדמות גביע העולם שייערך בשנה הבאה. חניכיו של שלמה הופמן השלימו ניצחון כפול על היריבה, לאחר 21:26 במשחק שנערך בפארו.
"עשינו רוטציות וקיבלנו יותר מדי גולים. הכי כיף שניצחנו ושאנו מקרינים כלפי חוץ את החברותא", אמר גל אברהם, שחקן הפינה של נבחרת ישראל. "שכולם ידעו שהכדוריד הישראלי חי ובועט".
האנס מידיורד, מאמן נבחרת איי פארו אמר ל-ONE: "אני אוהב מאוד את הכדוריד הישראלי. הוא טכני ומהיר. בקמפיינים הבאים אנו מקווים לקבל הגרלה טובה יותר מאשר ישראל וסרביה".
לעיני 1500 צופים, הצליחה הנבחרת לפתוח טוב את המשחק כשדן מירקוס עם ארבעה שערים הוליך אותה ליתרון 2:6.
משחק התקפי רע של ישראל צימק את התוצאה ל-5:6. ישראל התעוררה ובדקה ה-23 לאחר שעלתה ליתרון של 5 שערים, 8:13, הזעיק מאמן פארו האנס מידיורד, פסק זמן.
כמו במשחק הראשון ובשאר הקמפיין, הנבחרת חסרה במשחק זה את המקשר השמאלי- דודו בטש. גם המקשרים הימניים- עידן מימון ולירון פיירמן חסרו וגיל יעקב שנעלם מסיבה לא ברורה.
פסק הזמן של פארו דווקא תרם לישראל. הופמן החליף את לוניה דורשנקו החלש בצביקה גרוס שהגיע למשחק בכושר מצויין ועד המחצית עלו ליתרון 11:17 על אף חולשה של הלגיונרים, אבישי סמולר וחן פומרנץ.
את המחצית השניה פתחו הישראלים טוב ובניצוחו של צביקה גרוס שלא ספג שער במשך כשש דקות הגדילו את היתרון ל-12:23 בדקה ה-37. האירוע המשמעותי ביותר במחצית הזו היתה נפילת אחת השמשות בקהל שבמזל לא פגעה באדם. המשחק הסתיים בתוצאה 21:31.
כבשו לנבחרת ישראל: גל אברהם 6, דן מירקוס 5, איציק חליפי 4 (שלוש פנדלים), אמיר לנגליב, אבישי סמולר וחן בירנבוים 3 כ"א, יואב נאמן וחן פומרנץ 2 כ"א, שיר טוראל, תום מטלון ודובי ישועה הוסיפו שער כ"א.

תאריך:  12/01/2008   |   עודכן:  12/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הישראלי ניצח את סקוביל ג'נקניס בסיבוב המוקדמות האחרון וקבע שיא של משתתפים מטעמנו בהגרלה הראשית: 7    יריבו של לוי בגרנד-סלאם: ספי האיטלקי
גיא בן זיו
בית"ר הפסידה 1:0 לסכנין בטדי    בעלי בית"ר על העונש שספגה קבוצתו מההתאחדות: "הם פועלים מתוך האינטרסים הטפשיים שלהם"    גיל לבנוני: "יש דברים שאינם ראויים לתגובה
איציק וולף
יהלומנים ישראלים נהרגו בהתרסקות מטוס קל סמוך לבירת נמיביה    צוות ישראלי בראשות שגריר ישראל בדרום אפריקה הגיע למקום כדי לזהות את הגופות
איציק וולף
נראה שההודעה על נשואי ניקולא סרקוזי לדוגמנית לשעבר קרלה ברוני באה בעקבות הגילוי כי היא נושאת ברחמה צאצא של נשיא צרפת
זאב קם
בסיום הדיון התכנסו השופטים על-מנת להגיע להחלטה    יושב-ראש הסגל האקדמי: גורל ההשכלה הגבוהה מונח על כתפי הממשלה ועל העומד בראשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il