X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לא תהיה זו הערכה מופרכת אם נאמר שלא ירחק היום ועיתונאי יירצח בישראל. לא ייתכן אחרת. מי שנחשף למה שעבר העיתונאי ברוך קרא כשאישה מבוגרת מרימה את מקל ההליכה שלה ומכה בראשו של העיתונאי, לא יכול שלא לחשוב מהו הצעד הבא
▪  ▪  ▪
ברוך קרא. הותקף מחוץ לבית המשפט [צילום: משה שי/פלאש 90]

הרסן הותר לחלוטין. אם לפני זמן מה היו עוד תקוות שמא האלימות המשתוללת בארץ מזה שנים רבות, תגדע, הרי שתקוות אלה הפכו היום למדע בדיוני. לית דין ולית דיין וכל בריון כישר בעיניו יעשה. זוועה בהתגלמותה. המורסה החברתית שהצטברה מזה שנים יצאה והתפוצצה לנו בפרצוף. היא ניגרת לאט-לאט ומותירה עוד ועוד קורבנות בכל יום.
דרום הארץ הוא מערב פרוע. בעשורים האחרונים ממשלות ישראל הותירו את "הפצצה הבדואית" חשובה לעיני כל. מי ששולט בדרום הם הבריונים וראשי חמולות בדואיות המשתוללים כפי שרק בדמיון הפרוע ביותר ניתן להעלות. גניבות בכל מקום, תשלומי פרוטקשן, השתוללו בכבישים, מחסומים שנועדו לגנוב את רכבי הנוסעים בכבישי הדרום. מי שיספר שעד היום לא ידע על המתרחש בדרום, כנראה לא חי בארץ זמן רב. ואיפה גורמי אכיפת החוק? נעלמו. תושבי הדרום הם בני ערובה בידי אותו עולם תחתון בדואי, ואין מי שיושיע.
במגזר הערבי המצב עוד יותר גרוע. יורים בצהרי היום ללא חשש ופחד, רוצחים שכירים מסתובבים בכל מקום, עסקי העולם התחתון פורחים. אזרחי ישראל הערבים זועקים, ואין מי שישמע אותם. האידיוטים חושבים שאם הערבים יהרגו ערבים, המצב ייטב לנו. והאמת היא שמזמן האלימות במגזר הערבי פרצה החוצה. בערים המעורבות האלימות חצתה מזמן כל גבול. הרשויות בחידלון מוחלט. אדם נורמטיבי יוצא מן בית לעיסוקו ולא בטוח שיחזור בריא ושלם. ורק בישובים המעורבים? קדחת. בכל עיר וכל כפר, בכל עיירה או מושב, האלימות בשיא פריחתה.
ואם כל אלה אינם מספיקים, עתה פלוגות הבריונים של הליכוד מנסות להטיל אימה בכל רחבי הארץ. תוקפים, מגדפים, משתוללים. יש להם מנהיגות שמושבה בכנסת ישראל. הכל לפי התסריט וההנחיות של בריוני הצווארון הלבן היושבים לבטח כנסת ישראל. הם מסיתים נגד הקואליציה, הממשלה, התקשורת, רשויות החוק, בתי המשפט, ומה לא? הם רוצים בחורבנם של אלה כדי להשליט כאן את תורתם הפשיסטית-לאומנית, הספוגה בשנאה יוקדת לכל מה שהממלכתיות מסמלת. נתניהו מצליח להוציא אל הרחובות שליחים מטעמו המסוגלים לעשות הכל, הכל, ובלבד שדבר מנהיגים ייעשה. חבורת הבריונים הסובבת את נתניהו אלימה מאוד, נחושה לחרב כל חלקה טובה למען הצלת מנהיגם. והם עושים.
למשמע נאומיהם של כמה מנבחרי הציבור בכנסת, פלוגות הבריונים יוצאים לפעולה. דברי השטנה של דוברי הליכוד, כולל נתניהו, נשמעים היטב במעוזים המבוצרים של התומכים. רשויות החוק אינם עושים דבר, כפי שלא עשו ב-1995 כשרבין נרצח בגלל ההסתה הנוראה של נתניהו ואנשיו. אותו מנהיג, משרתים חדשים, אך הדפוסים אותם דפוסים כמו ב-95'. לא פלא שרבים מנבחרי הציבור והפקידים הבכירים מאובטחים היטב. לצערי הרב, לא כך היה ב-95'. אוזלת היד של רשויות אכיפת החוק זועקת לשמיים.
לא תהיה זו הערכה מופרכת אם נאמר שלא ירחק היום ועיתונאי יירצח בישראל. לא ייתכן אחרת. מי שנחשף למה שעבר העיתונאי ברוך קרא כשאישה מבוגרת מרימה את מקל ההליכה שלה ומכה בראשו של העיתונאי, לא יכול שלא לחשוב מהו הצעד הבא. העיתונאי וויתר על החובה האזרחית שלו להגיש תלונה במשטרה. קראתי את שיקוליו, ומכבד אותם אך איני מסכים עמם כלל. המתלהמים והבריונים שהמתינו לקרא היו ביביסטים מוסתים בדיוק כמו המוסתים היוצאים מן המסגדים. בדיוק. ואיפה המשטרה? איפה רשויות אחרות? כלום! אם יקרה הגרוע מכל, לא יוכלו ראשי רשויות אלה לטעון לחוסר ידיעה או הבנה של המציאות. הם יישאו באחריות עד סוף חייהם.
נתניהו הנמצא במצוקה גדולה הן בגלל המשפט והן בגלל הפסד השלטון, מנסה בכל כוחו להגביר את הפעילות האנטי-ממסדית שלו. אין זה חדש אך עתה זה קריטי עבורו. יש לקוות שממשלת ישראל הנוכחית תתעורר כבר ותורה לרשויות אכיפת החוק לנהל מלחמת חורמה נגד כל אותם בריונים המסכנים את המדינה הגורמים לנזקים בלתי נסבלים.

תאריך:  18/11/2021   |   עודכן:  18/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל הארץ אלימות אלימות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אם הייתה מברר צ'לו
פלג א  |  18/11/21 17:03
2
פיגוע בעיתונאי סמולן מתלהם תהי
נגד אלימות  |  21/11/21 13:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
אירן משחקת משחק כפול ומנסה להסתיר את אחריותה לניסיון ההתנקשות בראש ממשלת עירק מוסטפא כאט'מי. אירן פועלת להבטיח את המשך השפעתה בעירק באמצעות המליציות החמושות למרות שנחלו הפסד בבחירות לפרלמנט וחוששת שהנשיא ביידן יעכב את הנסיגה מעירק
דן מרגלית
מערכת הביטחון, משרד החוץ, המל"ל ומוסדות המחקר למיניהם צריכים להתכנס ללילות וימים של דיונים על-מנת לגבש עמדה ישראלית, שאינה יכולה להיות נכונה וטובה בשלב כה מאוחר אלא בבחינת הרע במיעוטו
ירון פרידמן
תהליך הנורמליזציה של "הסכמי אברהם" שהביא לחתימת ארבע מדינות (האמירויות, בחריין, סודן ומרוקו) על הסכמי שלום עם ישראל, אמור להמשיך אחרי הפסקה של כמה חודשים. מי תהיה המדינה החמישית? אם נדמה היה שהמדינה הבאה שתחתום על שלום עם ישראל תהיה במפרץ הפרסי (נסיכות עומאן או סעודיה) הרי שכעת מסתמן דווקא סיכוי סביר יותר שזה יקרה דווקא בצפון אפריקה. כיצד קשורה הנורמליזציה לתהליכים שעובר אזור צפון אפריקה, מי תהיה המדינה החמישית ומה יכולה ישראל להרוויח מההסכם הבא?
רפי לאופרט
האירועים האלימים בתוך ישראל והשינויים הפוליטיים סביבה בשילוב עם ההערכות "הדולפות" לתודעת הציבור מפי גורמים בעלי ותק רב במערכות הביטחון ואכיפת החוק - אומרים "דרשני" וממשלת ישראל עדיין פסיבית מדי. עתה, משאושר התקציב והתייצב הבסיס הפוליטי שלה, עת לפעולה נמרצת היא
זלמן שובל
בקווים כלליים ניתן להגדיר את מדיניות-החוץ של "ממשלת-השינוי", כפי שהתבטא גם בפגישת בנט-ביידן וגם בזו בין יאיר לפיד למזכיר-המדינה בליקן, כהיסמכות מוחלטת הגובלת לעתים בהתמסרות, לממשל ביידן, ואף שבהחלט יש להצדיק כל מאמץ ישראלי, תהייה הממשלה אשר תהייה, לשדר על אותו גל עם וושינגטון, יהיה הנשיא אשר יהיה, יש נושאים שלא ניתן לטאטאם מתחת לשטיח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il