X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
במצב זה - "והמשכיל בעת ההיא יידום כי עת רעה היא" מפני שהזעקה הישראלית הפומבית לא תרתיע את ג'ו ביידן ורק תקלקל את היחסים עימו, ונצא קרחים מכאן ומכאן
▪  ▪  ▪
בנט. להמתין בשקט [צילום: מרק ישראל סלם]

מחר נפתחות השיחות לחידוש הסכם הגרעין עם אירן. התנגדותה של ישראל מובנת, אבל הממשל האמריקני נחוש להעניק לאיאתולות עוד הזדמנות. בעיקר שההסכם הרע הקודם הופר על-ידי ארצות הברית בימי דונלד טראמפ בעידוד נמרץ של בנימין נתניהו, והתדרדר למצב גרוע יותר.
במצב זה - "והמשכיל בעת ההיא יידום כי עת רעה היא". מפני שהזעקה הישראלית הפומבית לא תרתיע את ג'ו ביידן ורק תקלקל את היחסים עימו, ונצא קרחים מכאן ומכאן. עתה נוספה עוד סיבה לשמור על דממת אלחוט מירושלים אותה הצעתי בפוסט קודם שנשא גם הוא את השם "חמור קופץ בראש", והיא זו:
בסוכנות הבינלאומית המפקחת על אירן משוכנעים כי אין פניה לחידוש ההסכם אלא ברצונה רק לתעתע בארצות הברית ובדמוקרטיות והמעצמות שחתמו על ההסכם ב-2015. גם האמריקנים פסימיים באשר לסיכוי להחזיר את הגלגל לאחור, להסכם מ-2015.
אם כן - מדוע שנפתלי בנט יתנהג כמו קודמו כ"פיל בחנות חרסינה"? עדיף להמתין בשקט ולצפות במשא-ומתן בלי לעורר מדנים לפי הכלל ש"צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים".

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  28/11/2021   |   עודכן:  28/11/2021
+נחשפו תוכניות של סוכן אירני לפגוע במטרות ישראליות באפריקה
21:56 28/11/21  |  עידן יוסף

כוחות משטרה קנייתיים חשפו תוכניות של אזרח אירני להוציא לפועל פעילויות טרור נגד מטרות ישראליות ומקומיות בקניה ובמדינות שכנות באפריקה - כך דיווח עיתון "הסטאר" היוצא לאור בקניה.
לפי הדיווח, הרשויות חושדות כי האזרח האירני, מוחמד סעיד גולבי, עובד עבור סוכנויות המודיעין האירניות, וכי הוא אסף מידע על מוסדות במדינה, הן פרטיים והן ממשלתיים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
מירב ארד
הדגיש: " "ההגבלות על גבולות המדינה הן לא צעד קל, אבל זה צעד זמני והכרחי. ישנם ענפים שנפגעים, כמו התיירות והתעופה, ואנחנו נותנים על כך את הדעת:    לגבי שיחות הגרעים עם אירן אמר: "ישראל מוטרדת מאוד מהנכונות להסיר את הסנקציות ולאפשר זרימה של מילארדים לאירן"
אלדד שביט, סימה שיין
לא ברור האם אירן תגיע בשבוע הבא לווינה בכוונה לנהל מו"מ אמיתי או שהיא כבר החליטה להכשיל את השיחות    יידרשו שישה חודשים להעריך לאן פני הדברים, ובינתיים על ישראל להבטיח שהיא תישאר רלוונטית למהלכים הבינלאומיים
דן מרגלית
מדוע גויסו כל תותחי הממשלה להתגרות בארצות הברית ברעש, בתופים ובמחולות? מהסיבה הפשוטה שהממשלה רוצה להראות לח"כ בנימין נתניהו כי גם היא יודעת לקלקל יחסים שלא לצורך
דן מרגלית
בנימין נתניהו, אמר עמוס ידלין, הפריט את הטיפול בגרעין האירני לעצמו עד כדי כך שבנט, אשר שימש תקופת מה כשר הביטחון, לא ידע עליה דבר    זו בניסוח זה או אחר ביקורתם של שרי הביטחון אהוד ברק, משה (בוגי) יעלון ובני גנץ על המחדל של ח"כ ביבי בהיותו ראש הממשלה
מירב ארד
כטב"מ שיורט לפני כ-4 שנים ונשא חומרי נפץ היה מיוד לטרור ביו"ש    לקראת חידוש המשא-ומתן עם אירן אמר: "הפתרון חייב להיות על השולחן, כולל הפעלת כוח, שהיא הפעלת דיפלומטיה בכלים אחרים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il