X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גדי להב מנתח את העלילה הפוליטית הסבוכה של "הישרדות" והפעם, מי בזוי, מי עיוור, ממי כדאי לחשוש וכמה רייטינג שווה כוסית מרוחה במיצי קיבה?
▪  ▪  ▪
[צילום: תמיר וולף, מתוך עכבר העיר]

הישרדות, רביעי ב-21:00, שבת ב-21:00, ערוץ 10
המודחת: סיון, מצילה, שבט ג'יבארו
הרייטינג: רביעי: 21.2%, שבת: 23.8%
"הנסיך, עליו לחשוב איך להימנע מאותם דברים שעושים אותו שנוא ובזוי... שנוא הוא נעשה בראש ובראשונה כשהוא גוזל ועושק את רכושם של הנתינים... בזוי הוא נעשה כשהוא מוחזק הפכפך, קל דעת, מוג לב והססן". ניקולו מקיאבלי, הנסיך
את תואר הבזוי של שני הפרקים האחרונים ב"הישרדות" תופס בלי הרבה מאמץ אלכס. האיש שהלך לחפש מלוכה וחזר עם אתונות. ראשית, כמובן, הוא התבזה בשל כסילותו כשחזר עם מעילי גשם במקום הברזנט (מי לעזאזל פותח במשא-ומתן על משהו שהוא מראש שלו??). אבל חמור יותר - הוא מתבזה בגלל האי הלימה שלו עם המציאות.
אלכס נבחר למשימה כי הוא "בכיר השבט" ו"מומחה במשא-ומתן", לפי מילותיו הוא, והביא את המעילים כי רצה "לדאוג לבנות" ולהתחשב בשבט השני ש"גם הם בני אדם". מילא היה בוגד באמון השבט כדי לזכות בנקודות אצל השבט השני, אבל הוא עשה זאת כי הוא חושב שהוא סוג של משה רבנו או דוד בן-גוריון, מנהיג שמטרתו להוביל עם חדש לעבר עתידו. איזה עם ואיזה אגוזי קוקוס. ההזיות האידיאליסטיות האלה (שאלוהים יודע מאיזה חסך בחייו הן נובעות), גרמו לו לעיוורון מוחלט במישור הפוליטי של המשחק וזיכו אותו בהפסד כפול: גם בשבט שלו כועסים עליו, וגם בסבאנה חושבים שהוא טמבל. או במילים אחרות: אין לו ולא יהיה לו, את ה"קילר אינסטינקט", וכשיבוא רגע האמת - ראשו יקופד.
למזלו של אלכס, העדיפו בג'יבארו להעיף את השנואה ולא את הבזוי. על ההדחה של סיוון אין מה להכביר יותר מדי מילים: בחורה שמבינה שהיא בבעיה, לא עושה דבר כדי להתחבב על מי שאמורים להדיח אותה ומודה ש"אני לא טובה ביחסים" (לא יחסים עם גברים - אלא יחסים באשר הם!), אין לה מקום במשחק שכולו בנוי על יחסים אישיים.
אבל לא רק סיוון עשתה טעות. גם דן שש להתמקם על משבצת השנוא. הוא מתגרה בסבאנה כשהוא אוכל מולם בפרק מיום רביעי את ארוחת הפרס, ועוד אומר להם בפנים שאם הוא היה מגיע במקום אלכס הוא היה לוקח את רכושם - הברזנט. לא בדיוק התנהגות שמקיאבלי היה ממליץ עליה. קוצר הראיה שלו גורם לו להפסיד נקודות לקראת השלב שבו השבטים יאוחדו או יתערבבו - והשלב הזה מגיע מוקדם מהצפוי, כבר בפרק הבא.
אז מי מסתמן כרגע כפייבוריט? מג'יבארו כדאי לקחת ברצינות את נועם, בסבאנה, כך נראה, כדאי לשים לב בעיקר לתאומות פוטין - ורה "את החלשים צריך להעיף", וליה "גבר צריך לעשות דברים של גבר".
והערה אחת לסיום: הקטע המופלא ביותר בפרק האחרון היה, ללא שום תחרות, היה הקרב באי המתים. ואי אפשר לבחור מה היה מענג יותר: לראות את עומר, האבטיפוס של טרזן, מובס בידי ויקה, האבטיפוס של הכוסית הבלונדינית - או לראות את הכוסית הבלונדינית צוהלת ומחייכת כששפם של מיצי קיבה מעטר את פניה. יש מצב לפולו-אפ ב"דוגמניות 3"?

תאריך:  20/01/2008   |   עודכן:  20/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישרדות: ניצחון הבלונדינית עם שפם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
צוות חוקרים מאוניברסיטת פיטסבורג דיווח כי גילה קשר חזק בין סוג סרטן עור נדיר לווירוס חדש אותו כינו וירוס פוליומה תאי מרקל
מיכל קונפורטי
"היא היתה אישה עם המון חוש הומור, שרבים לא ידעו על קיומו. בנוסף, למרות חוכמתה הרבה, היתה אישה מאוד צנועה, שתמיד עשתה את עבודתה עם קורטוב של אצילות נפש ואתיקה כפי עורכי דין אחרים", סיפר עורך הדין, גדעון פישר
הדר פרבר
בת הזוג של נשיא צרפת, אשר לפי דיווחי התקשורת כבר נישאה לו בסתר, מככבת בפרסומת סקסית חדשה
הדר פרבר
חתמו גם על הסכם לבניית כור גרעיני בעיר הבולגרית בלן
יפעת גדות
ארגון ה-FDA ביקש ממועצת המחקר הלאומית להמליץ על קווים מנחים עתידיים למחקר בנושא טלפונים סלולריים וילדים ונשים הרות    עד כה מחקרים בדקו רק השפעות קצרות טווח על אנשים בוגרים בריאים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il