X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הצמד הישראלי ניצח את נואלס ובופאטי בשתי מערכות 4:6 ו-4:6 כדי לעלות לראשונה בקריירה שלהם לגמר גראנד סלאם יחד בגמר הם ייפגשו את לודרה וקלמנט
▪  ▪  ▪
אנדי רם ויוני ארליך [צילום: AP]

הישג שיא בקריירה המשותפת של אנדי רם ויוני ארליך, הצמד הישראלי המצליח העפיל לראשונה יחדיו לגמר גראנד סלאם לאחר שניצחו בחצי הגמר באוסטרליה את נואלס מהבהמאס ובופאטי ההודי בשתי מערכות 4:6 ו-4:6.
הצמד הישראלי הפגין עליונות לכל אורך המשחק ולא נתן לצמד היריב לשבור אותם ולו פעם אחת במשחק, זאת למרות שנאולס ובופאטי הגיעו למספר לא קטן של נקודות שבירה.
המערכה הראשונה נפתחה מצוין מבחינת הצמד הישראלי והם עלו במהרה ל-0:2. משלב זה ועד לסיום המערכה ניצחו כל צמד לסירוגין במשחקוני ההגשה שלו ואנדיוני ניצחו במערכה 4:6 בזכות השבירה במשחקון הראשון.
את השבירה במערכה השניה השיגו אנדיוני במשחקון החמישי, שבירה שהעלתה אותם ל-2:3, בדומה למערכה הראשונה לאחר השבירה כל צמד זכה לסירוגין במשחקונים שלו דבר שהבטיח את הניצחון לאנדיוני במשחקון העשירי, 4:6 בסיום המערכה, וניצחון ענק והיסטורי לצמד הישראלי.
בגמר ייפגשו אנדי רם ויוני ארליך את הצמד הצרפתי ארנו קלמנט ומיכאל לודרה. הצרפתים ניצחו בחצי הגמר את הצמד הדרום אפריקני, ג'ף קוטזי ו-ווסלי מודי 3:6 ו-6:7. הצמד הצרפתי מדורג שביעי בטורניר, מקום אחד מעל אנדיוני. קלמנט מפורסם גם בהישגיו בסבב היחידים והיה מדורג בשיאו במקום העשירי בעולם.
ההישג הנפלא גם יעניק לצמד הישראלי הכנסה יפה לכיס ויזכה אותם ב-223,000 דולר, סכום שכמובן ייגדל אם ינצחו בגמר ויזכו בטורניר.
שחר פאר ובת זוגה ויקטוריה אזרנקה ישחקו מול האחיות בודרנקה האוקראיניות המפתיעות שהצליחו להעפיל עד הגמר למרות דירוג נמוך בזוגות.
מערכה ראשונה - 4:6 לרם וארליך
המשחק נפתח במשחקון הגשה של הצמד הזר, הנקודה הראשונה הסתיימה בחבטת החזרה של ארליך לרשת, 0:15 לנואלס ובופאטי, רם וארליך הגיבו מהר והישוו ל-15:15. בופאטי לא הצליח לענות היטב למכת החזרה של ארליך ואנדיוני עלו ל-15:30. אנדיוני זכו גם בנקודה הבאה ועלו ל-15:40, שתי נקודות שבירה. בופאטי הגיש היטב ורם החזיר חבטה לרשת, 30:40 לאנדיוני. טעות כפולה של בופאטי העניקה לאנדיוני שבירה כבר במשחקון הראשון.
טעות כפולה של ארליך בהגשה איפשרה לנואלס ובופאטי לעלות ל-0:15 במשחקון השני, בופאטי הגיב היטב לחבטת ההגשה הבאה של ארליך והעלה אותו ואת נואלס ל-0:30, ארליך ענה מצוין לחבטת החזרה של נואלס כדי לצמק ל-30:15. בופאטי חבט חבטת מענה להגשה של ארליך שהלכה החוצה ואנדיוני הישוו ל-30:30. גם ההגשה הבאה של ארליך היתה זהה, נואלס חבט את ההחזרה אליה הרחק החוצה ואנדיוני השלימו קאמבק במשחקון ועלו ל-30:40. טעות כפולה בהגשה הבאה הישוותה את המשחקון ל-40:40.
אנדי רם הנחית נפלא מכת החזרה של נואלס כדי להעניק את היתרון לצמד הישראלי, גם הנקודה הבאה היתה של אנדיוני שעלו ל-0:2 במערכה הראשונה.
אנדיוני פתחו היטב את המשחקון הבא ועלו ל-0:15, אנדי רם ענה מצוין להגשה של נואלס והעלה את הצמד הישראלי ל-0:30. את מכת ההגשה הבאה של נואלס החזיר ארליך החוצה והתוצאה צומקה ל-15:30 לטובת אנדיוני. מכת החזרה נאה של בופאטי הגיעה קרוב לרשת והקשתה על רם להגיב, 30:30. ארליך חבט נפלא לקו האחורי כדי להעלות את אנדיוני ל-30:40, נקודת שבירה לישראלים. הנקודה הבאה היתה של נואלס ובופאטי לאחר חבטה נאה לצד שמאל של בופאטי, 40:40.
בופאטי לאחר ראלי נאה חבט כדור לרשת והעניק את היתרון לאנדיוני, נקודת שבירה שניה במשחקון. הנקודה הבאה נשלחה בצורה יפה על-ידי נואלס הישר אל הקו אחורי, כמעט בחוץ אך לצערנו בפנים, שוב שיוויון. אנדי רם חבט כדור החזרה לרשת והיתרון עבר לנואלס ובופאטי. הנקודה הבאה הלכה גם היא לנואלס ובופאטי שזכו במשחקון, 1:2 לאנדיוני במערכה.
אנדי רם הגיש במשחקון הבא ואנדיוני עלו במהרה ל-0:15. הנקודה הבאה הייתה של נואלס ובופאטי שהישוו ל-15:15. נקודה נוספת לצמד הישראלי העלתה אותם ל-15:30. אנדי רם חבט כדור מצוין לצד ימין עליו לא הצליח נואלס לענות, 15:40 לאנדיוני. כדור מצוין של ארליך קרוב לרשת, נשאר ללא מענה הולם על-ידי נואלס ואנדיוני זכו במשחקון השלישי שלהם במשחק.
אנדי רם ענה נפלא להגשה של בופאטי כדי להעלות את הצמד הישראלי ל-0:15. בנקודה הבאה הישוו בופאטי ונאולס ל-15:15. המשחקון הגיע למצב של 30:30 אלא שאז השיגו נואלס ובופאטי נקודה ועלו ל-30:40, הנקודה הבאה היתה גם היא שלהם והתוצאה עמדה על 2:3 לאנדיוני.
נואלס ובופאטי עלו ל-0:15 במשחקון ההגשה הבא של יוני ארליך, אך הצמד הישראלי הישווה במהרה ל-15:15. הנחתה יפה של יוני ארליך העניקה לאנדיוני יתרון, 15:30. בופאטי הגיב מצוין להגשה הבאה של ארליך וחבט ווינר כדי להשוות ל-30:30. אנדי רם חבט מכת החזרה עם הבק אנד לרשת ונואלס ובופאטי השיגו נקודת שבירה ראשונה במשחק. מכת החזרה מצוינת של ארליך, נענתה על-ידי נואלס הישר לרשת והישוותה את המשחק ל-40:40.
אנדי רם חבט כדור החזרה הישר לרשת ונואלס ובופאטי השיגו נקודת שבירה שניה במשחקון. אייס של ארליך הישווה את התוצאה בשנית, אלא שהחזרה של יוני ארליך לרשת העניקה לנואלס ובופאטי אפשרות שלישית במשחקון להשיג שבירה. הנחתה מצוינת של רם הישוותה את המשחקון. חבטת החזרה של מארק נואלס הלכה הרחק החוצה והפעם היתרון היה של אנדיוני, חבטת החזרה מהקו האחורי של נואלס הלכה שוב החוצה ואנדיוני זכו במשחקון.
נואלס ובופאטי עלו ל-15:30 במשחקון ההגשה הבא שלהם. רם וארליך הישווו ל-30:30 אך נואלס ובופאטי זכו בנקודה הבאה ועלו ל-30:40. נואלס הגיש ומכה נאה של בופאטי עם הבק-אנד לצד שמאל, העניקה לו ולנואלס ניצחון במשחקון.
אנדיוני פתחו היטב את משחקון ההגשה הבא שלהם ועלו ל-0:15. הנקודה הבאה היתה של נואלס ובופאטי שהישוו ל-15:15, וכך גם הנקודה שאחריה, 15:30 לנואלס ובופאטי. הנקודה הבאה היתה של אנדיוני שהישוו ל-30:30. יוני ארליך לא הצליח לענות למכה שהחזיר לו נואלס קרוב לרשת ובופאטי ונואלס השיגו נקודת שבירה, 30:40. אנדי רם חבט מצוין לצד שמאל, השאיר את שני היריבים לא מוכנים והישווה את המשחקון, 40:40.
הנקודה הבאה היתה גם היא של אנדיוני שהשיגו את היתרון במשחקון, בופאטי חבט החוצה ואנדיוני זכו במשחקון השמיני במשחק ועלו ל-3:5 במערכה הראשונה.
המשחקון התשיעי, משחקון הגשה של בופאטי נפתח באייס מצידו שהעלה אותו ואת נואלס ל-0:15, הנקודה הבאה לעומת זאת היתה של אנדיוני שהישוו ל-15:15, אך בופאטי ונאולס הגיבו ועלו ל-15:30. בופאטי הגיש ואנדי רם חבט את ההחזרה הישר לרשת, 15:40. הנקודה הבאה היתה של אנדיוני לאחר החזרה יפה של ארליך שצימקו ל-40:30, אך בופאטי ונאולס לקחו את הנקודה הבאה וזכו במשחקון, 4:5 לאנדיוני במערכה.
ארליך פתח היטב את המשחקון העשירי, בו הגיש לניצחון במערכה והצמד הישראלי עלו ל-0:15 ובמהרה גם ל-0:30. נאולס החזיר את ההגשה הבאה של ארליך לרשת ואנדיוני השיגו שלוש נקודות מערכה, 0:40. ארליך הגיש ונאולס חבט הרחק לצד שמאל והחוצה, משחקון חלק לאנדיוני, איזו דרך קלאסית לסיים מערכה, 4:6.
מערכה שניה - 4:6 לרם וארליך
בופאטי ונאולס הגישו ראשונים במערכה השניה ועלו ליתרון 0:15. גם הנקודה הבאה הלכה לבופאטי ונאולס שעלו ל-0:30 במשחקון. הרושם שהתקבל הוא שאנדיוני לא ממש נכנסו למשחקון, כי נאולס ובופאטי כבר עלו ל-0:40 וזכו לאחר מכן בצורה חלקה במשחקון כדי לעלות ל-0:1 במערכה השניה.
אנדי רם פתח היטב את משחקון ההגשה של אנדיוני כדי להעלות את הצמד הישראלי ל-0:15 ו-0:30 מיד לאחר מכן. ארליך לא הצליח להגיע כהלכה למכת ההחזרה הבאה ונאולס ובופאטי צימקו ל-30:15. אנדיוני עלו ל-30:40 ומכת ההחזרה הבאה של בופאטי הלכה החוצה, אניוני זכו במשחקון, 1:1 במערכה.
ארליך ורם פתחו היטב את משחקון ההגשה של נואלס ועלו ל-0:15, אך בופאטי ונאולס הישוו ל-15:15. הנקודה הבאה גם היא הייתה של בופאטי ונאולס שעלו ל-15:30, וכך גם הנקודה הבאה, 15:40 לבופאטי ונאולס. נאולס הגיש את הכדור הבא ואנדי רם לא הצליח לענות אליו כהלכה. בופאטי ונאולס זכו במשחקון.
רם וארליך הפגינו משחקון הגשה מצוין בניצוחו של יוני ארליך שהגיש ועלו ל-0:40. בופאטי ונאולס צימקו ל-40:15. גם הנקודה הבאה היתה של בופאטי ונאולס שצימקו ל-40:30. אנדיוני איבדו ריכוז ובופאטי ונאולס ניצלו זאת כדי להשוות ל-40:40. הנקודה הבאה היתה של אנדיוני וכך גם הנקודה הבאה, המשחקון הלך בסופו של דבר לשמחתנו לצמד הישראלי.
רם וארליך פתחו היטב את משחקון ההגשה הבא של נאולס ובופאטי ועלו ל-0:15. רם חבט היטב לצד ימין, ללא מענה של נואלס ובופאטי, 0:30 לאנדיוני. נאולס ובופאטי צימקו ל-30:15. הנקודה הבאה גם היא היתה של נאולס ובופאטי שהישוו ל-30:30. ארליך חבט מכת החזרה מצוינת לקו האחורי כדי להעלות את אנדיוני ל-30:40 ולהשיג נקודת שבירה, רם חבט מצוין לצד שמאל ואנדיוני השיגו שבירה שניה במשחק ו-2:3 במערכה.
משחקון ההגשה הבא של אנדיוני היה מצוין והם ניצחו אותו בצורה חלקה ללא אף נקודה של נאולס ובופאטי כדי להעלות ל-2:4 במערכה.
מארק נאולס הגיש במשחקון השביעי במערכה כדי להעלות אותו ואת בופאטי ל-0:15 ו-15:30 מאוחר יותר. נאולס חבט מכה יפה לצד ימין, עליה לא היו מסוגלים אנדיוני לענות והעלה אותו ואת בואפטי ל-15:40. ארליך נתן מכת החזרה יפה קרוב לרשת כדי לצמק ל-40:30. אך הנקודה הבאה היתה של נאולס ובופאטי שזכו במשחקון. 3:4 לאנדיוני במערכה.
יוני הגיש במשחקון הבא והנחתה של בואפטי העלתה אותו ואת נאולס ל-0:15. הנקודה הבאה היתה של רם וארליך שהישוו ל-15:15. נאולס ובופאטי הצליחו להגיב למספר הנחתות של אנדיוני, אך למכת המחץ האחרונה של ארליך הם לא יכלו, 15:30 לאנדיוני. חבטה של ארליך לרשת הישווה את המשחקון ל-30:30. נאולס ובופאטי עלו ל-30:40 והשיגו נקודת שבירה אך אנדיוני הישוו. הנקודה הבאה היתה גם היא של נאולס ובופאטי שעלו ליתרון והשיגו נקודת שבירה.
בופאטי חבט לרשת כדור החזרה ואנדיוני הישוו את המשחקון חזרה. אייס אדיר של יוני ארליך העביר את היתרון לאנדיוני. בופאטי חבט כדור חזק לצד ימין כדי להשוות ל-40:40. הנקודה הבאה היתה של רם וארליך שהשיגו יתרון במשחקון. יוני ארליך הנחית מכה לאמצע המשטח והעלה את אנדיוני ל-3:5.
משחקון ההגשה של בופאטי ונאולס נפתח טוב עבור אנדיוני שעלו ל-0:15 אך בופאטי ונאולס הגיבו בשלוש נקודות רצופות שהעבירו את היתרון אליהם 15:40. בופאטי ונאולס זכו גם בנקודה הבאה וניצחון במשחקון.
כעת היה תורם של אנדיוני להגיש למערכה. אנדי רם הגיש והצמד הישראלי עלה ל-15:30. ההחזרה של בופאטי הלכה החוצה ואנדיוני השיגו שתי נקודות משחק, 15:40. אנדיוני השכילו לזכות בנקודה הבאה ונתנו את האות לחגיגות העפלה לגמר לראשונה בקריירה המשותפת שלהם.
פאר ואזרנקה ישחקו מול האחיות בודרנקו בגמר
יריבותיהן של שחר פאר וויקי ארזנקה יהיו האחיות אלונה וקתרינה בודרנקו מאוקראינה שניצחו בחצי הגמר את המדורגות 10 אנבל מדינה גריגאס ווירג'יניה רואנו פסקוול 2:6 ו- 4:6. האחיות גם הדהימו ברבע הגמר את המדורגות אחת בטורניר קארה בלייק וליזל הובר עם נצחון קל 3:6 ו- 2:6.

תאריך:  24/01/2008   |   עודכן:  24/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הישג לאנדיוני: עלו לגמר טורניר במלבורן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
מנג'ר צ'לסי היה מרוצה מהעלייה לגמר גביע הליגה אך הדגיש שלא מדובר במטרה העיקרית של המועדון העונה    "מה שהשחקנים עשו אתמול היה מדהים"
יפעת גדות
מומלץ ללבוש בגדים משוחררים ונוחים
הדר פרבר
ביל קלינטון: "אנשים גאים כשמישהו שהם מזדהים איתו מופיע לראשונה"    אמר כי הקמפיין של אובאמה מאשים את מטה קלינטון בגזענות כי "זה מה שאתם רוצים לשמוע"
מחלקה ראשונה
יציאת עזה נמשכת גם היום: מצרים מרשה לפלשתינים מרצועת עזה לצאת גם הבוקר, אך מונעת מעבר לקהיר    צה"ל עצר 50 חשודים בדרום רצועת עזה
הדר פרבר
התקשורת הפולנית תיארה את התאונה כאחת מהקשות מזה כמה עשורים    הנשיא קיצר את ביקורו בקרואטיה כדי לשוב לפולין היום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il