X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קשר ליברפול היה מאושר לאחר שהבקיע שלושער בניצחון קבוצתו 2:5 בגביע על האבנט והוסיף ל-ONE: "ליגת האלופות והגביע האנגלי הם מטרות עבורנו"
▪  ▪  ▪
יוסי בניון [צילום: AP]

שלושער של יוסי בניון הציל אמש (שבת) ליברפול ממבוכה גדולה מול האבנט אנד ווטרלוביל החובבנית שהובילה פעמיים מול המרסיסיידרס, אבל נוצחה לבסוף 5:2 ונשארה רק עם המחמאות.
הקשר הישראלי נכנס לפעולה בפיגור 2:1 ובמו רגליו עשה 2:4 שהשקיט מעט את הרוחות על הספסל הסוער של ליברפול.
על העובדה שזהו השלושער השני של בניון במדי ליברפול, אחרי זה בליגת האלופות מול בשיקטש, אמר הקשר ל-ONE: "זה נחמד לכבוש שלושער, במשחקים כאלה שאתה לא מצפה. יש ימים כאלה שהכל נכנס, אבל יותר חשוב שעלינו שלב". לגבי היריבה הוסיף בניון: "כולם חשבו שיהיה משחק קל, אבל, הם הפתיעו את כולנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה כבר שיחקנו כמו שצריך והפכנו את המשחק לקל".
השלושער הזה השלים מספר עגול של 10 שערים ליוסי בניון במדי ליברפול: "אני לא חושב כמה שערים אכבוש. המטרה שלי היא להשתלב כמה שיותר ולשחק הרבה ומזה אני מרוצה. פתחתי יותר משחקים ממה שציפיתי שאשחק והשערים זה בונוס. אני שמח להבקיע זה בונוס גדול, אבל לא משהו שאני חושב עליו".
לקראת המשחק מול קבוצתו לשעבר, ווסטהאם, הוסיף בניון: "קודם כל, נראה שאהיה בסגל. בשבילי, זה מיוחד מאוד לשחק מולם, אחרי שנתיים ששיחקתי שם, יש לי הרבה חברים בווסטהאם והלוואי שיצא לי לשחק, כי כיף לחזור".
על הבעיות בשדרת ההנהלה של ליברפול העדיף בניון לא לדבר: "דיברו על זה מספיק, אני מעדיף להתרכז במה שצריך לעשות ולנצח את המשחקים". לסיום, דיבר בניון על המטרות של קבוצתו להמשך: "יש עוד הרבה מטרות. לסיים בין ארבע הראשונות בליגה, ליגת האלופות והגביע האנגלי. אסור להוריד את הביטחון, אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ואני מקווה שבסוף השנה נזכה במשהו".
מי שעומד בעין הסערה הוא מנג'ר האדומים, רפא בניטז, שהחמיא לקשר הישראלי שלו בעוד מעמדו בקבוצה לא יציב: "זה טוב בשבילנו ובשביל יוסי. אני חושב שהוא היה ממש טוב מול השער. קשה למצוא הרבה דברים חיוביים במשחק הזה, אבל בסיום התוצאה הייתה טובה ליוסי ולפיטר קראוץ'".
בניון הגיב על הפרגונים מבניטז ואמר: "תודה. במחצית השנייה שיחקנו מצוין, התמזל מזלי להבקיע, זה תמיד טוב לביטחון ולרקורד, צריך להמשיך לעבוד קשה ולחשוב על המשחק הבא, ביום רביעי מול ווסטהאם".
על המשחק עצמו אמר בניטז: "המחצית הראשונה הייתה מאכזבת לא הגנו טוב, זה היה ברור. נגד קבוצה פחות טובה פשוט צריך לעשות את העבודה בהגנה ולשלוט במשחק. לא עשינו את זה ונתנו להם הזדמנויות. אי אפשר להגיד על אף משחק שהוא קל עד שאתה משחק אותו".
על מה שהרגיש על הספסל בזמן שהאבנט עלתה ליתרון אמר בניטז: "דיברנו לפני המשחק על לכבוש מוקדם לא לספוג. זו הייתה הפתעה. עשינו טעויות בגלל שחשבנו שאנחנו חייבים לנצח. במחצית השנייה השתפרנו ושיחקנו כדורגל יותר טוב".
בניטז הילל את מפעל הגביע האנגלי על ההפתעות שהוא מייצר כל שנה: "זו תחרות מופלאה שמראה שקבוצה שהגיעה מליגה נמוכה בהרבה יכולה לעבור 3 שלבים ולבוא לאנפילד. זה כמה שמדהים הגביע האנגלי".
לסיום, התייחס המאמן לבלם החדש, מרטין סקרטל, שעשה הופעת בכורה בקבוצה: "זה לא קל לנתח הופעה של שחקן אחרי ה-90 דקות הראשונות באנפילד. הוא היה בסדר ועשה דברים טובים, אבל את ההבנה עם השחקנים האחרים הוא ישיג עם הזמן.

תאריך:  27/01/2008   |   עודכן:  27/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוסי בניון: נחמד לכבוש שלושער, זה בונוס גדול
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
הגידול במכירות - 6%    400 עובדים חדשים נקלטו בענף    ייצוא הענף גדל ב-20% ב-2007 והגיע ל-23 מיליוני דולרים    בסוף החודש יתקיימו בטורקיה שתי תערוכות - תערוכת הפרזול ZOW ותערוכת הרהיטים IMOB, בהשתתפותן של כ-16 חברות רהיטים מישראל
שרון קביליו
שביתת התסריטאים בהוליווד נמשכת אך רשתות הטלוויזיה לא נכנעות    שלוש סדרות של רשתות שונות כבר קיבלו הזמנה לעונות נוספות
שרון קביליו
השתיים משתפות פעולה בקמפיין חדש של מעצבי השיער ז'קלין ואביגדור ליכשטנשטיין    הקטלוג החדש יוקדש כמחווה להוליווד הקלאסית ולשחקנית האגדית ריטה היוורת'
מיכל קונפורטי
מדובר בתעשיית הימורים המגלגלת עשרות אלפי שקלים בחודש, באזור התחנה המרכזית, בקרב הקהילה הסינית    בעקבות תלונה שהוגשה על-ידי נתין סיני, החלה חקירה סמויה של צוות המודיעין במנהלת ההגירה, שכללה מעקבים אחר חברי הכנופיה
שרון קביליו
שמעון כהן מונה לתפקיד המנכ"ל של פורטל הלימודים יורם    כהן יחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא שי יעקובי אשר כיהן בתפקיד במשך שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il