X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
כאשר ביבי הבטיח לבני גנץ להיות ראש ממשלה ידעתי שהההתחייבות הזאת היא מבחינה ציבורית, לא פלילית, מרמה והפרת אמונים מנגד אני מאמין לבנט שבבוא היום יפקיד את ראשות הממשלה בידי יאיר לפיד
▪  ▪  ▪
בנט[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הכרתי את נפתלי בנט לפני כ-15 שנים. הלילה היכרתי אותו מחדש בחברת רפי רשף ב"אינטימי". אז התקיים המפגש החטוף בלשכתו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו במצודת זאב בתל אביב. עתה מול המסך בערוץ-12.
לפני כ-10 ואולי יותר שנים צעדתי על ההליכון במכון הכושר. לידי עשה זאת איש גבוה שאיני מכיר. הוא אמר לי כי בהיותו חייל בפלוגה המבצעית של יחידת הקומנדו "מגלן" העריץ את המפקד נפתלי בנט, ואילו הורה לו לפתוח בריצה לעבר הירח היה ממלא אחר הפקודה. עתה, באיחור, אני מבין כיצד זה קרה. הקסם של בנט הוא בכריזמה של אנטי-כריזמה.
הספקתי לשאול אותו אם יצביע לבנט והשיב בשלילה. גם אני הייתי משיב כך. מפני שהוא שולל את עצם ההידברות עם הפלשתינים כמעט כמו ביבי ורק אינו זורה חול בעיניים בנאום כוזב (בבר-אילן) שהוא תומך בפתרון של שתי מדינות לשני העמים. גם איני יכול לתמוך בו מפני שהוא שותף לעמדה המסכנת את מעמדו של בג"ץ ואת התועלת שהוא מביא לישראל מבית וביחסים הבינלאומיים.
בנט אינו שיה תמימה. הוא יודע לתכסס. לתמרן. הימנעותו מלהצביע בעד הקמת ועדת חקירה ממלכתית לשערוריית הצוללות, שבנימין נתניהו אחראי לה יותר מכל ישראלי אחר, צורבת ומכאיבה ובלתי ראויה. בנט יודע להפיל בפח. הוא נבון, אבל בסערת מערכת הבחירות מול ביבי שמפעיל נגדו מכונת דריסה לא תמיד הקפיד על הכלל שבמורשת ישראל לפיו "סוף מעשה במחשבה תחילה".
הוא התכוון ברצינות לא להקים ממשלה עם יאיר לפיד. הוא התכוון באותה מידה של רצינות למנוע מערכת בחירות חמישית, שנועדה לשרת את ביבי על חשבון האומה. בכך כלא את עצמו בין שתי התחייבויות סותרות, שמימוש כל אחת מהן היה גורם לו להפר את האחרת, וכך אכן אירע. להערכתי הוא מנהל היטב את הממשלה המונה רק 61 חברי קואליציה. ביבי בזבז מיליארדים בסיבובים הקודמים של המלחמה בקורונה. בנט הניח לאביגדור ליברמן לצמצם את הנזק לקופת המדינה באורח משמעותי.
בחודשים אלה שופרו היחסים העכורים שהותיר אחריו ח"כ ביבי עם המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית. הוא תיקן את הנתק החמור של קודמו עם בית המלוכה ההאשמי. בנט סופג השמצות ביוביות של אנשי ביבי, שבמזער הנאמר על ידם הם מכנים אותו "נוכל".
הוא ממש לא נתפש בעיניי ככזה. אני פשוט מאמין לו. כאשר ביבי הבטיח לבני גנץ להיות ראש ממשלה ידעתי שהההתחייבות הזאת היא מבחינה ציבורית, לא פלילית, מרמה והפרת אמונים. כשביבי מבטיח משהו הוא דומה למי שחתם על קרח. מנגד אני מאמין לבנט שבבוא היום יפקיד את ראשות הממשלה בידי יאיר לפיד. במשדר הערב חיזקתי את הערכתי שבנט ראוי לאמון. אין לו כרטיס אשראי פתוח. אין פוליטיקאי הראוי להחזיק בכרטיס כזה. אך יש לו שובל ושובר ארוך של אשראי.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  02/02/2022   |   עודכן:  02/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט שכזה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
סתם טרחן הדני הזה. ל"ת
יהודי מפוכח  |  2/02/22 17:53
2
בנט עדיף על ביבי בהחלט.
רבקה שפק ליסק  |  2/02/22 22:42
 
- כשאת תהיי
gngs  |  3/02/22 10:46
 
- לא לחינם...
מגיב ותיק  |  4/02/22 09:26
3
אוי השנאה, השנאה
עובד 1  |  3/02/22 12:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
כנראה שאפשר: עובדים רבים מתחילים להבין שהם יכולים להקדיש זמן רב יותר לילדים ועדיין להצליח בקריירה, ועוד חברות מפנימות שזה לא פוגע בתפוקה שלהם    השינוי נמצא בתחילתו, והוא כאן כדי להישאר
אביתר בן-צדף
בשלוש שנים יצבור חייל קרבי בשירות חובה "שכר", הגדול משכר הרמטכ"ל בחודש    כוונת המחוקק בחוק שירות חובה ובחוק שירות מילואים היה להטיל מין מס על אוכלוסיית הצעירים - שירות חינם לטובת המדינה (אנגריה)
רפי לאופרט
כל מקום בשבר הסורי-אפריקני שבין סוריה למפרץ אילת, יהיה חוויה מזעזעת פי 10 לפחות מהניסיון של מגיפת הקורונה. כדאי לנסות ולהיזכר בימים "השלווים" של תחילת שנת 2020, כאשר התחילו להגיע למקומותינו השמועות הראשונות והמטושטשות על הפנדמיה המתקרבת, לעומת החוויה בפועל, שטרם הסתיימה
עמנואל בן-סבו
פרידה כואבת במיוחד היא הפרידה מאסתר פולארד ע"ה, גיבורה שלחמה לשחרורו של בעלה, המרגל היהודי יהונתן פולארד במשך למעלה משנות דור
חיים נוי
לעבור את הקיר - תוסס, קסום, חוויה תיאטרלית - תיאטרון בית ליסין    אורן יעקובי כתב את המחזה בהשראת הסרט של רמה בורשטין והוא קולח, מענג ומוצלח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il