X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הטניסאית הישראלית נקלעה לאחד המשחקים הגרועים בקריירה שלה, ולא היוותה יריב לרוסיה המדהימה שראפובה ניצחה 1:6 ו-1:6 אחרי שעה ו-10 דק'
▪  ▪  ▪
שחר פאר, היום ברמה"ש [צילום: יניב סופר ONE]

שחר פאר חוותה היום (ראשון) ברמה"ש את אחת האכזבות הקשות בקריירה שלה: זו לא התבוסה 6:1 ו-6:1 למריה שראפובה ולא הטניסאית הרוסיה המצוינת שעמדה ממול. שחר הפגינה את אחד המשחקים החלשים שלה, ותישא את עיניה לעבר ציפי אובזילר, שחייבת לגבור על אנה צ'קבטדזה.
הרוסיות מובילות כעת 1:2 על הנבחרת הישראלית. האם הכתפיים של ציפי אובזילר, המדורגת 85 בעולם, חזקות מספיק בכדי לעשות משהו מול צ'קבטדזה השביעית?
שחר, אחרי הקאמבק המופלא מול דינארה סאפינה, קיוותה לעצור את הקטר הרוסי, שממשיכה את המומנטום מאליפות אוסטרליה הפתוחה. אבל עוד לפני שחלפה מחצית השעה, שחר נשברה פעמיים בדרך לתבוסה 6:1 במערכה הראשונה.
שראפובה היתה פשוט ענקית: הרוסיה שלטה במשחק, הובילה את שחר לפינות ולא עשתה טעויות. משחק מושלם. שחר נשברה שלוש פעמים במערכה השניה ונראתה בדרך ל-6:0 עצוב. דווקא במצב של 5:0 הישראלית הצליחה לשבור את הרוסיה, אבל זו היתה שירת הברבור המפוארת של שחר.
הרוסיה שברה את שחר פאר בפעם הרביעית במערכה ולקחה את המשחק כולו 1:6 ו-1:6. כעת מוטלת המשימה על ציפורה אובזילר. אם תדהים את צ'קבטדזה, הישראליות תתמודדנה בזוגות כדי להכריע את המפגש. הקפטן הרוסי, שמיל טרפישב, כבר הכין את הבנות שלו למשחק חמישי.
מערכה ראשונה - 1:6 למריה שראפובה
הרוסיה פתחה עם משחקוני ההגשה. שחר הצליחה לקחת ראלי אחד, לפני שהרוסיה קינחה באייס ועלתה ליתרון 0:1. שחר נכנסה מצוין למשחק, ושמרה בקלות על ההגשות שלה. שראפובה הבינה שקל זה לא יהיה.
שראפובה עלתה מהר ל-0:40 במשחקון השלישי. שחר לא ויתרה וחזרה ל-40:30 אבל הרוסיה לא הותירה לה סיכוי וסיימה בווינר קטלני, 1:2 לשראפובה.
שחר נשברה בגיים הרביעי, ואיפשרה לרוסיה לעלות ליתרון של 1:3. שראפובה הפגינה משחק מדהים עם מגוון חבטות, ולא הותירה לפאר סיכוי. המדורגת 5 בעולם הגישה "על האפס" ועלתה ל-1:4 מהיר. המשחקון הסתיים באייס נוסף.
שחר פאר שיחקה כשפניה אל השמש. ייתכן ועובדה זו תרמה אף היא לדומיננטיות של הרוסיה. הישראלית נקלעה שוב למצב קשה במצב 40:15 לשראפובה. שחר עוד לקחה גיים לפני שהרוסיה שברה בפעם השניה ברציפות ועלתה ליתרון מבטיח של 1:5.
מריה שראפובה, עם מכות ההגשה, עלתה ליתרון 30:40 ועמדה בפני נקודת מערכה. שחר, עם הגב אל הקיר הוכיחה אופי ועלתה ליתרון בדרך לשבירה. הרוסיה נאבקה וחזרה לשוויון שני. זה היה המשחקון הארוך ביותר עד כה.
הקהל דחף את הישראלית בצורה מדהימה ולא נתן לה לוותר. כדור אבוד ששחר חבטה אף פגע באחת הצופות, והטניסאית ניגשה לאישה והתנצלה. הרוסיה לא התרגשה ועלתה ליתרון עם נקודת מערכה שלישית. זה הספיק, שראפובה ניצחה במשחקון ועלתה ל-0:1 במערכות.
מערכה שניה - 1:6 למריה שראפובה
פתיחת המערכה השניה לא בישרה טובות: שחר פאר, עם מכות ההגשה, נכנסה רע למשחק, ונשברה כבר בהתחלה, בדרך לפיגור 1:0. הדרך חזרה תצטרך להיות קשה מן הרגיל, אפילו כשמדובר בכושר המנטלי המפורסם של הישראלית.
ממרומי 188 הס"מ שלה, מריה שראפובה היתה בכל מקום במגרש. שחר לא הצליחה אפילו בדברים הקטנים, ולא ראינו אותה עוצרת לרגע אחד ומתרכזת בעצמה, כמו שהיא נוהגת בדרך כלל. הרוסיה עלתה ל-0:2 קליל.
שחר המשיכה להיאבק כדי לשמור על משחקוני ההגשה שלה, אבל נדמה היה כי הישראלית לא יכולה לעצור את הטנק הסובייטי שעמד מולה, ונראה בלתי פגיע. פאר נתקעה על הקו האחורי עם חבטות החזרה שקופות, שראפובה עם משחק אדיר היתה גדולה מדי על הישראלית, בדרך לשבירה נוספת ו-0:3 במערכה השניה.
רק נס יכול היה להחזיר את שחר למשחק. אבל המזל כפי הנראה, הולך עם הטובים. במקרה הזה, עם הטובים יותר. מריה שראפובה היתה בזון משלה. קבלת החלטות מבריקה הותירה את הישראלית מתוסכלת, פעם אחר פעם, בדרך ל-0:4.
שחר פאר הגישה בידיעה כי היא מוכרחה לנצח כדי לחזור איכשהו למשחק. אבל הרוסיה לא ראתה אף אחד ממטר. היא המשיכה להפציץ כדורים לפינות ולהריץ את הישראלית מצד לצד. ב-5:0 זה נראה אבוד.
דווקא כאן, פאר הפגינה אופי, מעט מאוחר מדי. שחר עמדה פעמיים בפני נקודת משחק, אך הצליחה לחזור לשוויון מול הרוסיה. יחד עם פוש מהקהל, שראפובה נשברה ושחר צימקה ל-5:1. ההגשות החלשות של שחר שוב עמדו לה לרועץ. הישראלית נשברה בפעם הרביעית, בדרך ל-1:6 ו-1:6 נוראי למריה שראפובה.

תאריך:  03/02/2008   |   עודכן:  03/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מריה שראפובה הביסה את שחר פאר בפדרציה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
הרשת הפועלת משנת 2006 פותחת את סניפה הראשון בתל אביב - ולאחריו היא תתחיל לפעול גם בכפר סבא, ראשון לציון, אשקלון ואשדוד    ההשקעה בסניף - כמיליון שקל
מיכל קונפורטי
מטרת הפרויקט היא להוכיח את קיום החלופה לשקיות הניילון    הירתמות נוספת לאיכות הסביבה מגיעה מצידה של רשת ארומה    בימים אלו, משיק סניף ארומה בתל אביב את "השקית הירוקה", הניתנת למיחזור
עידן יוסף
"הדוח הזה הוא לא מקור לשמחה", אמר ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה    "אנחנו חייבים לא להפריז בהישגים ולא להמעיט מהכשלים אלא להתייחס אליהם בדרך הרצינית"
דרור מרום
נציין - כי מאז סוף ינואר המשיכה ירידה שער הדולר והוא נמצא היום (א', 03.02.08) ברמה הנמוכה מזה עשר שנים - 3.59 שקל לדולר
גלית יצחק
מספר הניתוחים הפלסטיים בשנה האחרונה שבר שיא והגיע ל-12,500    יותר מ-30% מהניתוחים קשורים לשד הנשי    הזרקת בוטוקס והסרת שיער בלייזר - גדלו באופן משמעותי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il